Apropå nånting...
« Föregående · 2635080 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: dom har varit snuskigt bra i dom två senaste matcherna! Och då gick Hållander bara på 80 procent mot Oskar!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag kanske är enögd. Men när Hållander Lander och Wedin är som bäst tycker jag att de är SHLs bästa kedja.
+ 18
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: De Liiga lagen som inser att de inte kommer gå till slutspel börjar väl sin "rea" lagom till transferfönstret stänger
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Plånboken kommer väl öppnas hos Frölunda? Frågan är väl vad som finns att köpa...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Borde bli kännbart på både kort och lång sikt för Frölunda med både Gustav Rydahl (säsongen ut pga ryggproblem) och Jayden Halbgewach (bruten arm) borta.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Bössa 68: Biljetterna släpptes för hela säsongen redan i september. Fick mina 26/9
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: okej, jag förstår.
Är väl större sannolikhet för sm guld än att få tag i biljetter!
Har köpt biljetter till TIK - HIV nästa torsdag istället.👍🙂
Är väl större sannolikhet för sm guld än att få tag i biljetter!
Har köpt biljetter till TIK - HIV nästa torsdag istället.👍🙂
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Meduza: har för mig ( kan minnas fel) att timrå släppte biljetterna till modo matchen redan i nov/december. Vart väll slutsålda nästan direkt.
Sv: Apropå nånting...
Nu går vi in i slutspurten!
12.000:- insamlat.
Tack alla som bidragit och kommer att bidra. Kom ihåg att en person som swishar kommer att vinna en signerad klubba av Emil Pettersson.
Krossa Modo på torsdag 🤍❤️
Swish: 0730586674
Plusgiro: 320281-9
12.000:- insamlat.
Tack alla som bidragit och kommer att bidra. Kom ihåg att en person som swishar kommer att vinna en signerad klubba av Emil Pettersson.
Krossa Modo på torsdag 🤍❤️
Swish: 0730586674
Plusgiro: 320281-9
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Går ju att köpa biljetter till matcher fram till den mot Luleå 9/3 åtminstone
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{8179}: Okej, men när släpptes biljetterna?
Kan man köpa biljetter flera veckor innan match, eller hur funkar det?
Kan man köpa biljetter flera veckor innan match, eller hur funkar det?
Sv: Apropå nånting...
Hej alla!
Gick in och skulle köpa 2 sittplats biljetter till derbyt på torsdag.
Ser ut som att det är helt utsålt, eller har inte biljetterna släppts än?
Jag är medlem, så jag trodde att jag skulle få chansen att köpa och har även för mig att biljetterna släpps senare?
Hoppas någon av er kan förtydliga detta?
Om det är så illa, så vill jag gärna köpa 2 biljetter om någon av er har fått förhinder.
Betalar mer än vad de kostar isåfall!?❤️🤍❤️
Gick in och skulle köpa 2 sittplats biljetter till derbyt på torsdag.
Ser ut som att det är helt utsålt, eller har inte biljetterna släppts än?
Jag är medlem, så jag trodde att jag skulle få chansen att köpa och har även för mig att biljetterna släpps senare?
Hoppas någon av er kan förtydliga detta?
Om det är så illa, så vill jag gärna köpa 2 biljetter om någon av er har fått förhinder.
Betalar mer än vad de kostar isåfall!?❤️🤍❤️
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Så onödigt mål.i slutet av 1a. Psykologiskt dåligt också. Palola släkten är värst. Det håller inte att ta 3 utvisningar på en period. Är fortfarande oromig fast vi är mycket bättre än Oskarshamn i 5 mot 5
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Erre92: Även om zebrorna e värdelösa så ska vi inte sänka oss till JFKs nivå ELR hur alla trevliga timråiter där bommade dom lite men vi e ljusår bättre i spelet just nu 🇺🇿😎🤣
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Bee: Är det bara jag som tycker att det syns på Sjöqvist att han älskar makt och förmodligen är ett riktigt rövhål även på sidan av isen?...
+ 5
Sv: Apropå nånting...
IKO spelar sina bästa spelare så gott som hela PPt och får ett ruggigt tryck, hur svårt ska det vara att toppa ett PP när man har materialet för det?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Billigt, men hindrade öppet mål, så värt det oavsett. Håll i det här nu då!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: ganska billig men syns tydligare i sekunderna innan han får läget, Lundin hänger på honom
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Behövs bättre disciplin i rensningar. De där småfösarna längs sargen som OIKbackarna bara håvar in längs blå kommer straffa sig.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Huring : Det kommer vi säkert att få göra också. EP ser pigg ut också för övrigt.
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: förra matchen var han godkänd.
Första bytet ikväll: dödar vårt anfall med en oduglig dump till ingen.
Sedan orkar han inte utan går och vilar i två…
Första bytet ikväll: dödar vårt anfall med en oduglig dump till ingen.
Sedan orkar han inte utan går och vilar i två…
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Jag tänkte beskriv skriva att det viktigaste i kväll är att inte åka ut….
« Föregående · 2635080 · Nästa »

