Apropå nånting...
« Föregående · 2701730 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Hursom så fylls deras prisskåp på oavsett så Costanza blir glad
+ 3
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Första säsongen efter S/T-hockey fanns ingen örn..98 eller 99 torde den tillkommit.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Karlin så klart, han tuggar ner dem på tvären. =)
Skön seger där för Tre Kronor mot Tjeckien.
Nemeth sätter 2-0 I öppen kasse.
Skön seger där för Tre Kronor mot Tjeckien.
Nemeth sätter 2-0 I öppen kasse.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: dagens fråga är väl ändå... vem vinner en hot dog ätar tävling av Costanza, Tobey och Karlin?
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{469}: glädjande att se Lyytinen äntligen klar för leksand. Jag tror och hoppas att vi kommer att ha ett spelsystem som gör att någon i laget kommer mosa Lyytinen i forechecken rejält, han kommer stå nere i sarghörnet och såsa som vanligt.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{469}: Man måste ju bara säga! Vicket spel de blir när boysen från NHL kommer till kronorna!!!🤣🇺🇿
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{Costanza. Jasek blir er förstacenter och True topp 3 center? Blir det allt? Metallica hade rätt, Detta är vad ni får, Sad but True..
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Mordor väljer alltså bild på Alexander True i Seattle Kraken-tröja.
Där han för tre år sedan gjorde starka 0p på 8 matcher och var -2.
Inget hat mot just Modo, så här gör alla - men ändå!
Där han för tre år sedan gjorde starka 0p på 8 matcher och var -2.
Inget hat mot just Modo, så här gör alla - men ändå!
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Får ta fram dessa tröjor igen med loggan på magen och Sca på armarna så det pumpas in cash
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Hu se dä ut på värvningsfronten?
Hu ä vädre i Bergeforsviken ida??
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar 🎉🎉🎉
Halleluja 🙏🙏🙏
Hu ä vädre i Bergeforsviken ida??
Låt dä rinna lätt ida rabbuslingar 🎉🎉🎉
Halleluja 🙏🙏🙏
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag vet inte hur man startar en ny tråd, men jag hoppas innerligt hur fan det än går för Timrå att Olli lyckas skaka om jävulskapet så att svensk hockey blir roligare att titta på. Som det är nu är det fanimej misär.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: jag har en kollega på jobbet som går som Chaplin. Jag kan fan knappt härma hans gång
+ 2
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: med chipspåsar och folköl han skulle festa på tillsammans med Tobey bergis.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Sån skit är det värsta jag vet. Inte nog med att man köper en bil, den ska underhållas och även på detta ha "spolarvätska" med! Fyfan!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
TD: Aftonbladet och Aftonbladet. Du refererar väl till Wennerholms "tippning"?
Ja eller när man tänker efter så måste det vara så att Wennerholm köpt upp Aftonbladet och har fri roll att trolla hur han vill. Så helt riktigt han ÄR Aftonbladet!
Ja eller när man tänker efter så måste det vara så att Wennerholm köpt upp Aftonbladet och har fri roll att trolla hur han vill. Så helt riktigt han ÄR Aftonbladet!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Triathlet: jag är haft det där medlemskapet senaste åren, och då har man iallafall fått välja matcher själv. Men utvalda matcher har det aldrig stått. Det verkar lurigt!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: vår framgångssaga har inte startat. Kan ni lämna det förgångna och embrace’a våran framtid bara? HS kommer vara ett enda långt mdma-rus i vinter. Kanske att vi kommer kunna klaga på temperaturen på korven.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Undrar om någon sitter på svaret, det står 4 biljetter till utvalda matcher. Innebär det alla matcher förutom mot Dövikarna eller är det utvalda matcher som dessa kommer gälla? Det senare vore ju riktigt skräp isåfall…för mig som inte bor i Sundsvall och bara kan åka upp för att se ett par matcher per säsong.
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: jag ser han på Willys Skönsberg ibland jag också, alltid trevlig och hejar. Även på OKQ8 Skönsberg, för någon vecka sedan köpte han spolarvätska 😅
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TD: 11 säger du? 🤔 Då hamnar vi garanterat närmare guldet än att åka ur iaf. Aftonbladet har väl inte historiskt varit direkt kända för sina kunskaper att kunna tippa en SHLtabell .
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TD: Ja vår framgångssaga kan väl inte vara hur länge som helst, allt har ett slut
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Positivt att Aftonbladet tippar oss 11 i serien 12 och uppåt är bonus Brynäs gör en modo och tar sig in före oss
Tuff säsong blir det blir det definitivt en kamp om överlevnad.
Tuff säsong blir det blir det definitivt en kamp om överlevnad.
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: haha... tänkte han göra klassiska sidledes-sliden förbi kassörskan?
+ 9
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Känns fotställningen bekant? Min yngste son stötte ihop med honom på Willys.
+ 16
Sv: Apropå nånting...
Starostenko: Det kan Lilla farbrorn konfirmera de gör dom med fina slantar!🇺🇿🇺🇿😎
+ 3
« Föregående · 2701730 · Nästa »

