Apropå nånting...
« Föregående · 2703876 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Unnebart att höra Polska kommentarer i Sopot!!
Ett par trassatlenter vi ha å dö...
Karlsson å Hedman miljarder jävla soper
Ett par trassatlenter vi ha å dö...
Karlsson å Hedman miljarder jävla soper
+ 2
Sv: Apropå nånting...
ÅlliJåkkinän: Måste säga vilken jävla bjässe Hedman e stor som ett femvånings hus 🏠😎
+ 4
Sv: Apropå nånting...
JonteD: haha inte så lätt. Tur att finlandsmatchen är ganska händelsefattig.
Till er andra, kapanen har 27
Till er andra, kapanen har 27
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{469}: Ja självklart. Här i timrå lärde han sig innebörden av vinnarkultur
+ 6
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
BlackBay: Vi har ju lärt Lundeström allt han kan med. Helt klart en Timråprodukt till vi har i VM. 😉
+ 6
Sv: Apropå nånting...
ÅlliJåkkinän: Ska prova!! Jag ser en match live o en på telefon o de e inte lätt när man e skelögd av bärs!!!😎😎🇺🇿
+ 3
Sv: Apropå nånting...
JonteD:
"kostar nästan ingenting 5 euro för hela matchen"
5 Euro för ett glas öl med fri påfyllning? Kan komma att bli stökigt på läktarna när Storbritannien möter samtliga lag i sin grupp. Fast som tur är har inte fotbollsfansen så mycket till övers för hockey.
"kostar nästan ingenting 5 euro för hela matchen"
5 Euro för ett glas öl med fri påfyllning? Kan komma att bli stökigt på läktarna när Storbritannien möter samtliga lag i sin grupp. Fast som tur är har inte fotbollsfansen så mycket till övers för hockey.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Ingen Hanzl i VM, däremot Kapanen..... fair trade där på centerplatsen inför nästa säsong.. 🙂
+ 13
Sv: Apropå nånting...
JonteD: lura på dem ett medlemsskap i Timrå IK. en liten dricks med deras valuta.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Nu e Lilla farbrorn lite tankad men har jävligt kul me otroligt bra hockey och sitter med fyra jänkare som säger att spelar Sverige så här då kan vi gå hela vägen!!😎🍺🇺🇿
+ 5
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Åkte ju buss dit med en jävla hög me gula tröjor! O här skulle Småland trivas man köper ett glas öl sen går dom runt med tankar på ryggen o fyller på när man vinkar 🍺 kostar nästan ingenting 5 euro för hela matchen 😎🇺🇿🍺
+ 10
Sv: Apropå nånting...
SPOODI: Man tackar va rätt tankad på flyget fick ju i mig fyra bloody marys då 🇺🇿🇺🇿
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Ja! Då va man på plats i Prag o ska kika på VM Sverige vs USA har redan sänkt nåra bärs!!🍺🍺🇺🇿
+ 13
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Haha, rolig du. MoDo är en historisk SHL klubb. Timrå är lite mer av en topp-HA klubb i mina ögon.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 29
Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Mitt tips:
1: Färjestad
2: Växjö
3: Skellefteå
4: Timrå
5: Frölunda
6: Rögle
7: Luleå
8: Brynäs
9: Leksand
10: Örebro
11: Linköping
12: HV71
13: Modo
14: Malmö
1: Färjestad
2: Växjö
3: Skellefteå
4: Timrå
5: Frölunda
6: Rögle
7: Luleå
8: Brynäs
9: Leksand
10: Örebro
11: Linköping
12: HV71
13: Modo
14: Malmö
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Drar till m ett Kamikaze a la Wennerholm.
1: Skellefteå
2: Frölunda
3: Färjestad
4: Leksand
5: Rögle
6: Linköping
7: Växjö
8: Timrå
9: HV
10: Örebro
11: Luleå
12: Brynäs
13: Malmö
14: Modo
1: Skellefteå
2: Frölunda
3: Färjestad
4: Leksand
5: Rögle
6: Linköping
7: Växjö
8: Timrå
9: HV
10: Örebro
11: Luleå
12: Brynäs
13: Malmö
14: Modo
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Niikeliito: Gå dit så många som möjligt och lämna en motion så vi får vårt snygga emblem med talllana på bröstet så snart som möjligt! Nu ska vi lösa detra en gång för alla!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Mest spännande värvning helt klart. Har potential att lyfta vårt spel rejält. Frågan är om han inte kan bli andra center framför Emil P. Skulle vilja se Kapanen med Dahlen och Hartmann. Vore en bra kedja tror jag.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: jävligt skönt att han presenteras officiellt redan nu. För nån dag sedan spekulerarde ju åtminstone jag rätt hårt att vi skulle få vänta på detta till efter NHL campen. Känns som vår mest spännande värvning inför 2024/25
+ 10
« Föregående · 2703876 · Nästa »