Apropå nånting...
« Föregående · 2719853 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
sargad: Fyller vi bussen så kan det bli ett läktararrangemang, ja :)
Tipsa alla ni känner i Göteborg/Halland/Runtikring
Alla är välkomna!
Tipsa alla ni känner i Göteborg/Halland/Runtikring
Alla är välkomna!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
angeroath: Gott initiativ på västkusten.
Ni kanske kan göra eñ hyllningstext till Nubben? Skulle sitta fint i "Rosenlundshallen" ;-)
Ni kanske kan göra eñ hyllningstext till Nubben? Skulle sitta fint i "Rosenlundshallen" ;-)
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Jag försökte alltså skoja till det lite, men det gick kanske att missförstå..? Isåfall vill jag vara tydlig med detta.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TIKARE!
Den 19/10 kommer TIK031 för första gången att resa med en 50-mannabuss!
Varmt välkomna att haka på, anmäl er här: forms.gle/uEpX79RDxbv5wSULA
- FÖR MEDELPAD - FÖR TALLARNA -
#timraik
Den 19/10 kommer TIK031 för första gången att resa med en 50-mannabuss!
Varmt välkomna att haka på, anmäl er här: forms.gle/uEpX79RDxbv5wSULA
- FÖR MEDELPAD - FÖR TALLARNA -
#timraik
+ 21
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Bra läge att få in Hudik-ungdomarna på Timrå istället för Brynäs 😊
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Fråga, kommer Oliver Kapanen att vara med i träningsmatchen mot Brynäs?
Kommer alla andra också att va med (förutom EP o Hartman)?
Har inte orkat söka nån info, men om nån vet så berätta.
Tack på förhand!
Kommer alla andra också att va med (förutom EP o Hartman)?
Har inte orkat söka nån info, men om nån vet så berätta.
Tack på förhand!
Sv: Apropå nånting...
Karlsson74:
Är det någon som tar tag i en swish-kampanj till blommor från oss Timrå-supportrar till Bosses begravning?
Han är en av länkarna till att Timrå IK är i SHL.
Är det någon som tar tag i en swish-kampanj till blommor från oss Timrå-supportrar till Bosses begravning?
Han är en av länkarna till att Timrå IK är i SHL.
+ 21
Sv: Apropå nånting...
Huring : sorry, måste lära mig bläddra lååångt ner i flödet innan jag postar inläggen
+ 1
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: fan rattar in på expressen.se och läser att Bosse Ahl är död. Endast 54 år gammal
RIP din gamla TIK-hjälte
RIP din gamla TIK-hjälte
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Spel Kappan mot Brünass på Torsda??
Ha ja missa nått??
Ä han int over There??
Hä komm en lördas drikka 🥳🍹
Ha ja missa nått??
Ä han int over There??
Hä komm en lördas drikka 🥳🍹
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Ja? Om du kollar mitt inlägg nedanför ser du att jag nämnde matchen mot Brynäs nu på torsdag.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Man får ju också tänka på hur resterande 3 kedjor ska se ut, när Kapanen är borta står vi bara med två etablerade centrar. Därför kan det vara bra att sprida ut spetsen litegrann.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Cobbel: Mycket möjligt. Men tänker att man testar några av junisarna i början och ser var dom går för.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Det ska väl mycket till innan man knäcker fjolårets 1:a kedja i mitt huvud iaf. Annars så såg det ju intressant ut med Hållander - Kapanen - Dahlén.
Men som sagt, håller fjolårets Hållander-Lander-Wedda högst.
Men som sagt, håller fjolårets Hållander-Lander-Wedda högst.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Jan-Erik : Sannerligen ett steg i rätt riktning, misstänker att de finska ledarna varit drivande.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{10473}: var ngn junior som var snabb och satte ngt mål och straff. Men tror han hette ngt annat. Juniorerna var bra på straffarna 😀
+ 2
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: intressant upplägg med TIK-samarbete med Nationellt Vintersportcentrum i Östersund. Bra idé.
Länkar:
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jamtland/timras-hockeylag-testas-pa-vintersportcentrum-i-ostersund
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jamtland/timras-hockeylag-testas-pa-vintersportcentrum-i-ostersund
+ 11
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Då hade det kunnat sett ut såhär mot Brynäs på torsdag
Hållander - Lander - Sagranden
Dahlén - Kapanen - Pääjärvi
Wedin - Eisenmenger - Johansson
Lundmark - Värmhed - Walli
Boyce
Hållander - Lander - Sagranden
Dahlén - Kapanen - Pääjärvi
Wedin - Eisenmenger - Johansson
Lundmark - Värmhed - Walli
Boyce
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Ja det ska bli intressant att se hur Jokinen formerar laget. Framförallt nu när varken Pettersson eller Hartmann kan vara med.
Jag hoppas man testar någon yngling högt upp i laget tillsammans med några av våra toppspelare, typ Sagranden med Hållander och Lander.
Dahlén och Kapanen BÖR paras ihop rätt tidigt! Tror dom tänker hockey rätt lika. Bredvid dom två passar nog Pääjärvi in. Som balanserar upp kedjan litegrann.
Vore schysst mot Eisenmenger om han får någon som kan driva spelet med fart bredvid sig, så Wedin och Johansson på kanterna kan väl vara en bra idé.
Blir säkert en hel del konstellationer innan allt är klart. Men Lander och Hållander är jag ganska säker på att man kommer fortsätta bygga på.
Jag hoppas man testar någon yngling högt upp i laget tillsammans med några av våra toppspelare, typ Sagranden med Hållander och Lander.
Dahlén och Kapanen BÖR paras ihop rätt tidigt! Tror dom tänker hockey rätt lika. Bredvid dom två passar nog Pääjärvi in. Som balanserar upp kedjan litegrann.
Vore schysst mot Eisenmenger om han får någon som kan driva spelet med fart bredvid sig, så Wedin och Johansson på kanterna kan väl vara en bra idé.
Blir säkert en hel del konstellationer innan allt är klart. Men Lander och Hållander är jag ganska säker på att man kommer fortsätta bygga på.
Sv: Apropå nånting...
Huring : NSKs logga, timråit och har nickname Huring, du måste vara Hugos pappa?
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
solbacken: Dom kommer att finnas att hämta i Göteborgsområdet alternativt i samband med en resa :)
Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Jag tror att Hudik är rätt delade i supporterväg. Jag vet att de flesta i Nordanstig är Tikare iaf. Kan nog bli en rolig match där.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Mitt i sorgen 😔😔😔
Ja ser fram emot torsda..
Ska bli intressant hur Günther forma lage?
Ja se matchen i hemmabaren!
Ja ser fram emot torsda..
Ska bli intressant hur Günther forma lage?
Ja se matchen i hemmabaren!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Ja herregut ja satt vid webb radion å hört vår vinster i kvalserien.
Ja va när å åk mä tåge till Gurkan men Ja hitta inte dit!
En hjälte Fenomenal har gått ur tiden å dä ä så tragiskt
Ja va när å åk mä tåge till Gurkan men Ja hitta inte dit!
En hjälte Fenomenal har gått ur tiden å dä ä så tragiskt
+ 5
« Föregående · 2719853 · Nästa »


