1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2719635

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Ja det ska bli intressant att se hur Jokinen formerar laget. Framförallt nu när varken Pettersson eller Hartmann kan vara med.

Jag hoppas man testar någon yngling högt upp i laget tillsammans med några av våra toppspelare, typ Sagranden med Hållander och Lander.

Dahlén och Kapanen BÖR paras ihop rätt tidigt! Tror dom tänker hockey rätt lika. Bredvid dom två passar nog Pääjärvi in. Som balanserar upp kedjan litegrann.

Vore schysst mot Eisenmenger om han får någon som kan driva spelet med fart bredvid sig, så Wedin och Johansson på kanterna kan väl vara en bra idé.

Blir säkert en hel del konstellationer innan allt är klart. Men Lander och Hållander är jag ganska säker på att man kommer fortsätta bygga på.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{10473}: Då hade det kunnat sett ut såhär mot Brynäs på torsdag

Hållander - Lander - Sagranden
Dahlén - Kapanen - Pääjärvi
Wedin - Eisenmenger - Johansson
Lundmark - Värmhed - Walli
Boyce

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...