Apropå nånting...
« Föregående · 2727576 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
glorious badger: vi spelar riktigt rolig hockey, och Lule blir grinigare och grinigare! Dom hänger inte med!
+ 5
Sv: Apropå nånting...
BaraTikare: "Strömberg klev av efter huvudtacklingen. Säkerhetsåtgärd eller slutet på hans karriär? Svara gärna."
Var väl en armbåge i ansiktet med ganska liten kraft, såg inte ut att vara något som ska ge hjärnskakning, men vem vet. Inge större reaktioner av att det bara vart en 2a heller.
Var väl en armbåge i ansiktet med ganska liten kraft, såg inte ut att vara något som ska ge hjärnskakning, men vem vet. Inge större reaktioner av att det bara vart en 2a heller.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
FH - avdammad: EP har en grundsmartness som 90% av spelarna i SHL saknar. Den kan han leva på, köper han sen in på kapanens spelidé och kommer i form, ja då kommer han vara värd som en attachéväska med guldtackor för Timrå.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Strömberg klev av efter huvudtacklingen. Säkerhetsåtgärd eller slutet på hans karriär? Svara gärna.
Sv: Apropå nånting...
Greven: Emil Pettersson spelar alltså sin första match tillika första matchen på länge som center. Jag tycker inte det märks alls. Han har varit riktigt bra så här långt.
+ 20
Sv: Apropå nånting...
Kryset: Vilken sjuk utvisning Dahlén åker på, klockren klubbrytning. Sjukt bra period av oss, vi styr och ställer med Luleå, det ser ut som mot Modo senast.
Svensson blir hunsad två gånger om i slutminut, kom igen och slå tillbaka nån jäkla gång Svensson.
Svensson blir hunsad två gånger om i slutminut, kom igen och slå tillbaka nån jäkla gång Svensson.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Är de detta som kallas kompensations-utvisning? Trots att alla våra är solklara😝
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Lilla farbrorn tycker att vi spelar riktigt hyfsat ändå som sagt de kommer att bli mkt bättre tror ja!!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Vilken kedja man än sätter in Kapanen i, blir 80% bättre direkt. Känslan spontant är:
Med Kapanen: plats 4-8 i tabellen.
Utan Kapanen: plats 8-12 i tabellen.
Med Kapanen: plats 4-8 i tabellen.
Utan Kapanen: plats 8-12 i tabellen.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Erre92: ÄN TLI GEN! Får en jäkla hjärtattack av vår förmåga att inte ta avslut på mål.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag e ju släkt me ju-el på långt håll Men Da'n såten Yeeezzzzzz Jooonnntte!!!!!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Kan ni bjuda på ett målvaktsbyte så man slipper få hjärnblödning från kommentatorn?
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Erre92: Jävla Tröja att sälja i shoppen iaf, juels huvud på supermans kropp. Under står det JU-EL
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Synct: Tyckte bara det var roligt sätt att säga namnet på för jag har inte i min vildaste fantasi kunnat få för mig att det går att uttala så :) klumpigt formulerat däremot
Hade du läst min mening igen så sa jag ingenstans att han fortsatte säga det (:
Nvm nu var det Juél istället
Hade du läst min mening igen så sa jag ingenstans att han fortsatte säga det (:
Nvm nu var det Juél istället
Sv: Apropå nånting...
Ja ä allvarli orolig.
Lassot ha spik igen..
Dags för Ksppan att gå till glasmästeriet
Lassot ha spik igen..
Dags för Ksppan att gå till glasmästeriet
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Nog ere lite håll käften hockey på gång i laget iaf!!!! Tror att de kommer va de lider 💪😎
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Märks tydligt att vi var inne i en tyngre träningsperiod emot Vasa, nu orkar vi kötta på ett helt annat sätt i mer än 13 minuter.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Han bli förbannad innan den så det hörde jag inte ens hahaha
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Erre92: "vad fan är felet på denna människa, hur fan får han det till Ju-el? Har han kollat på superman maraton eller vad är grejjen"
Hade du haft uppmärksamhet 5 sekunder till så rättade han sig själv och uttalade det rätt.
Hade du haft uppmärksamhet 5 sekunder till så rättade han sig själv och uttalade det rätt.
Sv: Apropå nånting...
{297}: vad fan är felet på denna människa, hur fan får han det till Ju-el? Har han kollat på superman maraton eller vad är grejjen
Sv: Apropå nånting...
Dä gå runt runt runt i sarghörne....
Dä åk son fan men bar skott i magplatta på Lassot!!!!
Dä åk son fan men bar skott i magplatta på Lassot!!!!
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Tycker pilö såg svag ut i första matcherna men han har spelat upp sig. Men var är Wedin? Svag försäsong än så länge av honom.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Försäsong och det spelar ingen roll alls, men till Juels försvar hade väl det där varit målvaktsinterference 10/10 i seriespel? Han står helt inne i målområdet och missar pucken så han slår in Juels benskydd, sen står han kvar LÅNGT inne i målgården så inte Juel ens kan försöka rädda returen.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{297}: jag tycker att pilö har varit bättre på försäsongen. Men vi får hoppas på att det är en omställning det handlar om.
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Vill inte vara neggig men har sett ut likadant i flera år i PP. Ser mest bara osäkert ut och som spelarna tänker för mycket/är osäkra på vad de ska göra med pucken. Men det positiva är att vi förhoppningsvis har betydligt större chans att ändra på saker och ting nu med Jokinen och Co.
« Föregående · 2727576 · Nästa »
