Apropå nånting...
« Föregående · 2739109 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ja det är inte ett dåligt Rögle vi möter idag. Skärpan måste upp flera nivåer.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Modano: Det är nu vi ska smälla på några tacklingar så man hör knäckebröna knastra. Dags att ta kampen fysiskt
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{469}: Bara Leksand nu. Något måste hända för att bryta detta
Melander verkar vara skadad
Melander verkar vara skadad
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Kändes som att han stod fel där.
Mm, tycker vi ställer ut skridskorna i denna match hittills. Dåligt dåligt.
Fortsätter detta så får vi nog en hårblås av Olli i paus
Mm, tycker vi ställer ut skridskorna i denna match hittills. Dåligt dåligt.
Fortsätter detta så får vi nog en hårblås av Olli i paus
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Vad är spelidén inför denna match? Har man helt tappat självförtroendet och spelar passivt nu utan att åka skridskor. Är som att spelarna fått instruktioner om att inte gå bort sig offensivt, men då hamnar man istället i egen zon utan konstruktivitet. Herregud man måste anpassa spel efter motståndarna. Leksand är inte Färjestad eller Rögle
+ 2
Sv: Apropå nånting...
roger_sundsvall: Japp. Kändes lite billigt det där. Fladderpuck med fri sikt..
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: Ja lite billigt vare nog. Men jag tycker det är lite väl mkt pet med klubborna bara också. Vi ska väl vara jobbigare än såhär 😁
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Dags att kliva upp en nivå. Klart att knätofsarna ska vakna till liv just i kväll.
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Än så länge kan man tro att det är Öeksand som har Jokinen som coach. Fan, de spelar ju vårt spel…
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TD: Risken är att man blir för passiva. Tror att denna match är en sån som passar att forechecka hårt(utan att gå bort sig hemåt såklart) då leksands backar kan vara lite svajiga i egen zon. Kommer ju inte funka att parkera bussen mot Leksands offensiv i längden.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
TD: Det här känns inte så safe. Föredrar nog när vi går bort oss i offensiv zon.
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Uppfattade det så med! Man kan tolka det som man vill. Men jag ser det aom ett sundhetstecken. Att vi har en "spelsmart" tränare som jobbar med "aktiv" coachning.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Intressant intervju med Olli innan nedsläpp.
Planen han hade lagt i somras gäller inte.
Han har fått ändra spelstilen som jag uppfattande det.
Planen han hade lagt i somras gäller inte.
Han har fått ändra spelstilen som jag uppfattande det.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Erixon va väl borta förra matchen med ? Sen sämsta vet ja inte ...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SKRIDSKOSKENAN: Luleå har väl 4 av 5 första matcherna på hemmais. Visserligen får man ju det lite träligare när man har fler raka bortamatcher sedan.
Men de får ju upplagt för att få en bra start de med.
Men de får ju upplagt för att få en bra start de med.
Sv: Apropå nånting...
Chrille: Ok så de bänkar sin sämsta back hittills och vi bänkar våran. Är det oavgjort på den fronten eller är det fördel LIF?
Sv: Apropå nånting...
Paninaro: en bra start är otroligt viktigt . denna hade väll knappt kunna bli bättre? är ju bara så det är men sjukligt flyt
« Föregående · 2739109 · Nästa »