Apropå nånting...
« Föregående · 2739523 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
pingvin: Han verkar verkligen trivas att spela under Jokinen....... kan bli året han är med i absoluta toppenskiktet av poängligan.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{297}: Kanske de blir lite lim i truten på alla som gnäller o klagar på Jonte hoppas att de slutar att gnällas på honom men även jag tycker att han inte levererar hela tiden !!!!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🤠
+ 4
Sv: Apropå nånting...
{297}:
Ja eller hur Olle, tur du inte är sportchef för då hade ju Dahlén inte varit kvar i laget 😉
Ja eller hur Olle, tur du inte är sportchef för då hade ju Dahlén inte varit kvar i laget 😉
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Ahpl: Forsmark har inte imponerat. Svagt passningspel. Dom andra backarna spelar väl efter sina förutsättningar iaf. Men Nässen och Forsmark måste vara bättre.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Fattar inte riktigt vilket DNA Timrå har idag, men...ledning är alltid ledning.
Klart bättre 2a. Men det är fan inte bra. Hafsigt och inte alls in-your-face. Hoppas på en mer helgjuten 3e.
JJ! Hyfsat viktig räddning där innan Hartmanns klapp-klapp-mål.
Klart bättre 2a. Men det är fan inte bra. Hafsigt och inte alls in-your-face. Hoppas på en mer helgjuten 3e.
JJ! Hyfsat viktig räddning där innan Hartmanns klapp-klapp-mål.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
{469}: Det man kan tycka är att domaren borde ge oss ett par fler PP, lätt att spela enkelt av leksand när man får hålla fast och haka utan konsekvenser. Helt ok bortamatch än så länge!
+ 8
Sv: Apropå nånting...
pingvin: Nässén har vi också gnällt på. Men var 3:e poängbästa spelaren i laget inför matchen idag på 3 assistpoäng.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{469}: Känns som Hartmans mål var en inövad variant från Jokinen och Nubben. Tror den heter: Bring the fucking puck to the table and the hole bit
+ 16
Sv: Apropå nånting...
{297}: Lätt att gnälla på Dahlén ibland men 7 poäng på snart 5 matcher skojar man inte bort.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Ärligt talat får vi köra hur tråkigt vi vill på bortais. Bara 3 poäng bärgas! På hemmais så måste kravet vara att vi går för det och att spelarna ger publiken underhållning på köpet!
+ 7
Sv: Apropå nånting...
{469}: Pang - tjoff - smock!!! Vilken strut av Hartmann!
Kul att vi får ett flipperspelsmål med oss för en gångs skull…
Kul att vi får ett flipperspelsmål med oss för en gångs skull…
+ 5
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Vilket mål!!
The Who dedikerade "Pinball wizard" redan tidigt 70-tal till Sebbe Heartmannen.
The Who dedikerade "Pinball wizard" redan tidigt 70-tal till Sebbe Heartmannen.
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Hahaha! Nu vet man hur det känns att få med sig ett sånt där mån för en gång skull!
Mer skitmål åt folket!
Mer skitmål åt folket!
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Med de här backarna känns det omöjligt att få någon fart i spelet, går så fruktansvärt trögt
+ 1
Sv: Apropå nånting...
covfefe: Nä, man börjar känna igen Ante style tyvärr.
Strukturen, och Idag menlösheten.
Strukturen, och Idag menlösheten.
Sv: Apropå nånting...
Hållander har inte sin bästa match, man har blivit bortskämd med hans prestationer.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
sargad: Boxplsy när Hållander ligger på lite för mycket har otur med klubvan leksingen faller
Fortsätt 100% boxplay nu
Fortsätt 100% boxplay nu
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{469}: Såg att han fick en lite smäll förut, arm/axel, såg inte ut att ha gått illa men tydligen något då.
Sv: Apropå nånting...
sargad: Nässén sticker liksom inte ut på något. Inget vidare skott, ingen bländande skridskoåkning, ingen fysik att tala om. Jämför Per Svensson som är en fröjd att se i alla lägen, förutom när han kommer ingen en-mot-en-åkning hemåt.
+ 5
« Föregående · 2739523 · Nästa »