Apropå nånting...
« Föregående · 2744223 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: inget 100 säkert vad jag förstår, men nog känns glaset halvtomt just nu!
Sv: Apropå nånting...
Öndulat: hoppas på is i magen och inte panikvärva nån Parks.
Oliver kan mycket väl ansluta efter 8-9 matcher i NHL. Tålamodet brukar inte va så stort när det börjas flytta spelare upp o ner
Oliver kan mycket väl ansluta efter 8-9 matcher i NHL. Tålamodet brukar inte va så stort när det börjas flytta spelare upp o ner
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: frågar åt en kompis nu; har vi fått bekräftat att han stannar eller är det vi som lägger ihop grejer?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: Jag undrar hur mycket Timrå och andra europeiska klubbar får för spelarna när NHL-klubbarna sajnar spelare? Känns som att det inte är jättesiffror direkt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
T T: Jag minns det som igår men jag väljer att låta det flyga över mitt huvud. Självklart är jag medveten om hur jävla fort våra glansdagar kan vara över med så här tunn trupp. Men what to do liksom, det är ff jävligt mycket som ser ljust ut för oss och förutom tabellplaceringen skulle jag säga att precis inget går att jämföra med hur det såg ut vid tillfället för det citatet
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Skulle man iaf kunna få matchavsnittet snart som plåster på såren? Bara för det är måndag behöver inte allting va grått
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Montreal verkar ha nån förkärlek till Timrå spelare… jag menar Mats Näslund, Kjell Dahlin o nu Oliver Kapanen.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Vilgotczky: ja kan vi inte få låna in Adam Engström som kompensation... nähä inte det heller, de där fransk-kanadensiska b*g*rna kan dra åt helvete
+ 5
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det är väl hur extremt sköra vi är som kan bli problem. Tycker inte det är någon panik. Mest konstateranden om att skador kan ställa till det.
Sv: Apropå nånting...
T T: Exakt. Vi ligger trea, ingen anledning what so ever till oro. Fattar inte alls paniken
Sv: Apropå nånting...
Hur ser reglerna ut? Får vi några stålars av Montreal som övergångssumma? Han var ju kontrakterad av oss, utan att ha spelat några matcher. Eller är det bara KalPa som får pengar?
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Sansad reaktion, det är mycket som ser ljust ut för oss trots den här vägbulan
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: "Jag hoppas att vi har byggt upp bra relationer med Montreal nu så att Timrå kan få möjlighet att plocka in någon bra spelare från deras organisation framöver. Back eller center om det behövs."
Det tror jag VERKLIGEN inte. Dom ser knappast Timrå som något slags europeiskt farmarlag. Och K.Kapanen verkar ju knappt ha hört någonting ifrån dem eller ens en liten hint på hur det blir med Oliver, dom skiter i det.
Det tror jag VERKLIGEN inte. Dom ser knappast Timrå som något slags europeiskt farmarlag. Och K.Kapanen verkar ju knappt ha hört någonting ifrån dem eller ens en liten hint på hur det blir med Oliver, dom skiter i det.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{469}: jävla plastliga… skicka spelare hit och dit, lägga ner lag och flytta lag 200 mil bort…ingen läktarkultur… dollar, dollar, dollar….
+ 16
Sv: Apropå nånting...
Vilgotczky: Jag hoppas att vi har byggt upp bra relationer med Montreal nu så att Timrå kan få möjlighet att plocka in någon bra spelare från deras organisation framöver. Back eller center om det behövs.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Ogillade Montreal innan. Nu avskyr man dem. Men såklart väldigt kul för Oliver.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Tråkigt, men hade ställt in mig på det. Oliver Kapanen hade förstärkt Timrå. Men väljer att se det positiva i det hela. Vi spelar bra just nu och ligger 3:a i tabellen. Ingen ko på isen. Och Oliver Kapanen kan komma tillbaka runt jul/nyår om det inte går jättebra för honom. Hoppas givetvis att han ska göra bra ifrån sig.
Grattis Oliver Kapanen. Starkt jobbat!
Grattis Oliver Kapanen. Starkt jobbat!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{469}: Komiskt hela skiten. För en gång skull värvar vi en riktigt lovande talangfull lirare. Sonens sportchef och allt. Vad kan gå fel liksom?
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Jag tycker att vi har ett slagkraftigt lag,
Jokinen med spelsystemet och spelarna som köper det fullt ut, även med skador så har vi jätteduktiga juniorer som faller in i systemet och klarar det perfekt.
Lyckönskar OK och hoppas det går bra för honom.
Jokinen med spelsystemet och spelarna som köper det fullt ut, även med skador så har vi jätteduktiga juniorer som faller in i systemet och klarar det perfekt.
Lyckönskar OK och hoppas det går bra för honom.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Jag har uppfattningen att han är tillräckligt tuff och smart för att kunna stå sig bra. Men ja, vi får se.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
vonDöbeln: han löser inget. Han visste att OK skulle stanna där. :) nu kommer han säga vi ska avvakta med back/center etc. Sen kommer skadorna och vi slutar mellan 6-10 i serien.
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Tror att han är för klen och mjuk i egen zon. Annat än försäsong nu när det börjar drar igång.
Men den som lever får se.
Men den som lever får se.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Nu har väl förvisso inte Laine varit den folk trodde hans skulle bli på många år. Dessutom lär han behöva en startsträcka när han är tillbaks. Korsbandsskada som dessutom lär göra att han inte kan belasta knät för ordentlig träning heller.
Det lär nog dröja längre än den förväntade rehabtiden för att han skall vara i gott slag för NHL spel.
Det är lika bra att vi räknar bort Kapanen helt i detta läge.
Det lär nog dröja längre än den förväntade rehabtiden för att han skall vara i gott slag för NHL spel.
Det är lika bra att vi räknar bort Kapanen helt i detta läge.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Pyrret:
canadiens twitter precis:
The Canadiens have sent down Jakub Dobeš, Adam Engström, Logan Mailloux and Joshua Roy to the Laval Rocket.
canadiens twitter precis:
The Canadiens have sent down Jakub Dobeš, Adam Engström, Logan Mailloux and Joshua Roy to the Laval Rocket.
Länkar:
x.com
x.com
Sv: Apropå nånting...
{10473}: åter runt jul, aldrig att han kommer färga in så han blir kvar när Laine är åter
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Jag tycker fortfarande man kan lägga dom pengarna till en bra back mellan 150-200 nVi kommer behöva backar in i säsongen.
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Ja alltså hade dom bestämt att han ska tillbaka hit hade han ju aldrig tränat idag, då hade dom sett till att han är påväg hem till sverige för att förbereda sig inför kommande matcher med oss. NHL kan dra åt helvete.
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Synct: Seeing this, seeing the goalies and no Dobes, it appears as though Joshua Roy might be starting with the Laval Rocket. As @ArponBasu just posted, Roy not on the Habs roster on the NHL media site at this moment.
Sv: Apropå nånting...
Grattis Oliver,
Det ser ut som om det blev Roy som skickades ner.
Kan väl fortfarande ske förändringar om Habs skulle plocka upp någon från waivers.
Det ser ut som om det blev Roy som skickades ner.
Kan väl fortfarande ske förändringar om Habs skulle plocka upp någon från waivers.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Är det 21 med målvakter eller, om det inte är det så är laget klart och OK är med där
Sv: Apropå nånting...
{10473}: "Emil Heineman the first player on the ice here in Brossard. Followed by Oliver Kapanen. They're headed to the second surface to warm up the goaltenders ahead of practice."
Fan.
Fan.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Synct: Ser ut som att det blir Roy som skickas ner till AHL och Kapanen och Heineman blir kvar. Om man läser runt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rico01: Har dom ju vart hela tiden. Ska ju vara 21 spelare.
Sedan blir han nog kvar oavsett
Sedan blir han nog kvar oavsett
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{469}: Han hade höjt rätt mycket. Djupet i centersidan. Fler alternativ i PP. En bredare trupp överlag. Osv.
+ 2
« Föregående · 2744223 · Nästa »