Apropå nånting...
« Föregående · 2863927 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Han har ju näsa för målet iaf, vems mål spelar ju mindre roll.🤣
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Tysken: m0d0 är i HA (pisserie som jag inte vill uppleva igen), m0d0 har inga pengar och m0d0 har sämsta sportchefen. Jag är glad. Hoppas på 7 svåra år för m0d0 I HA. Minst......
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: undrar vad som sades efter 1a? Totalt haveri, sparar de energi till match 7 eller vad är grejen?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Bara hoppas de fullföljer varje närkamp nu I sista perioden SSK och kör musten ur Djyrgårn så de är uttömda till lördag...👊💪💣😁!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: snacka om genomklappning . Hela serien körd nu , trots hemmaplan
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Dom verkar ha insett det nu och byter målis. Men vad hjälper det, 2-6 nu!
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: vet att det står utlånad på Eliteproscpect men har hört att han blir kvar där också
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: bytte precis och fick se världens jättebyte av d'astous, herre jävlar
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Erre92: Redan slutat följa matchen. SAIK-Brynäs förtjänar större fokus den här kvällen..
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Modano: Modo är bäst! Hej! Hej! HEJ!! Nästa år glider vi på en räkmacka genom Allsvenskan upp i finrummet igen.
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Bara hoppas på Södertälje då gris Gubbgården lär satsa ordentligt om de går upp. Synd på 5an men solklart matchstraff bra med 1-1 ändå efter 1a Klar fördel Tälje på målvaktsidan Hävelid ser darrig ut som vanligt KÄMPA KRIGA VINN SÖDERTÄLJE 💪💯🏒
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Tror han redan spelar i Hudiksvall. Gick ditt efter han brutit foten har jag hört.
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Blir ju spännande OM det nu dyker upp en till back, vad händer med Erixon? Skulle han helt plötsligt bli spelduglig igen så ska ju den lönen på runt 160-180 (?) också betalas. Då står vi isåfall med 11 backar på kontrakt, om ingen annan lämnar.
Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : 193 cm 104 kg , med skott i Mcinnis-klass och spelsinne som Brian Leetch .
Sv: Apropå nånting...
FrOllik: En till i Hardegård-klass skulle inte sitta fel, då är backsidan klart uppgraderad överlag. Nubben/Kimmo får gärna överraska mig.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : Sundin är nog den av de unga backarna som är närmast växa in i shl kostymen. Sedan Frej som jag tycker är spännande sedan stadin på ännu mer tillväxt. Lovande namn och inga trötta finnar.
Tror och hoppas på en första back!
Tycker Hardegård blir super för oss. Fysisk bra skott. Smälter in i laget smidigt!
Tror och hoppas på en första back!
Tycker Hardegård blir super för oss. Fysisk bra skott. Smälter in i laget smidigt!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Gorkyman: Finns nog ingen plats för honom. Om han inte är sistaårs-junior så blir han kvar i J20 antar jag.
Sv: Apropå nånting...
Kerstin_k: Lite rädd att det inte blir någon större skillnad när det kommer till just snabbare och rörligare backsida kommande säsong. Hardegård passar inte in i den beskrivningen och Sundin har jag för dålig koll på. Frej och Stadin lär inte ta plats om det inte blir skador.
Hardegård - Nässén
Svensson - Forsmark
Strömberg - Sundin
Pilö
Extra, Frej, Stadin, Erixon (?)
Hardegård - Nässén
Svensson - Forsmark
Strömberg - Sundin
Pilö
Extra, Frej, Stadin, Erixon (?)
« Föregående · 2863927 · Nästa »