Smörgåsen : Sundin är nog den av de unga backarna som är närmast växa in i shl kostymen. Sedan Frej som jag tycker är spännande sedan stadin på ännu mer tillväxt. Lovande namn och inga trötta finnar.
Tror och hoppas på en första back! Tycker Hardegård blir super för oss. Fysisk bra skott. Smälter in i laget smidigt!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror och hoppas på en första back!
Tycker Hardegård blir super för oss. Fysisk bra skott. Smälter in i laget smidigt!