Apropå nånting...
« Föregående · 2894336 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Är dom inte ett av finallagen i vår är det underkänt. Dom har ett jävligt starkt lag. Ännu starkare om Bäckström håller hela säsongen.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Nu är ju detta iofs första försäsongsmatchen och allt därmed.
Däremot var jag lite frågande till tombolan till kedje formationer. Ingen riktig röd tråd kan jag tycka.
Heikkinen bör spela med Dahlén etc.
Har jag missat nått angående Eriksson förresten?
Inget ont om Boyce, men i min bok går ju Eriksson före som center. Även om det allt som oftast laboreras så här tidigt inpå försäsong.
Däremot var jag lite frågande till tombolan till kedje formationer. Ingen riktig röd tråd kan jag tycka.
Heikkinen bör spela med Dahlén etc.
Har jag missat nått angående Eriksson förresten?
Inget ont om Boyce, men i min bok går ju Eriksson före som center. Även om det allt som oftast laboreras så här tidigt inpå försäsong.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Mycket svag period av Timrå. Fortsätter det såhär kan det bli 7-0 till 10-0
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Där måste ju Strömberg lita på att Juel har första stolpen och våga kliva på. Inte stå med röven som en kåt honkatt.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Brynäs blir grymma i år. Firma Bäckström Silverberg kommer att ösa in mål i PP.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
erathoo: jag tycker inte vi saknar offensiva kvalitéer på pappret men i realiteten är det inte många som verkar särskilt spelsugna idag än så länge.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10774}: spontant på papperet så har ju Brynäs såååå många fler alternativ i offensiven än oss...och tycker nog det syns på isen också...mycket rutin där också....
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Lite mer samspelt i Brynäs men inte mycket ordnat spel. Som vanligt den här tiden på året dvs. Hade varit kul att se något av nyförvärven.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: nån som kan sammanfatta mellan perioderna? Mitt internet är nere pga klåpare till leverantör så kan inte se skiten själv.
Sv: Apropå nånting...
SPOODI: Ja jag bryr mig inte nämnvärt på försäsongen.
Konstaterade bara fakta.
Konstaterade bara fakta.
Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Tikare är väl vana? Ni är bäst när det gäller som mest, när SCA cupen ska avgöras.
Vem bryr sig om försäsong ens helt ärligt?
Vem bryr sig om försäsong ens helt ärligt?
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: JAG vill att Skägget kommer tillbaka . Vad hade man sagt för prognos om honom , minns inte ......
Sv: Apropå nånting...
NotAChipmunk: Äntligen tillbaka från en lång sommarvila från ishockey! Nu drar det igång. Försäsongsmatcherna säger vanligen inte så mycket, men visst blir det roligt att se Tommys Samuelssons spelsystem (lär vara fokus på försvar) och nytillskotten hur de ser ut i dessa matcher. Blir också roligt att se Hardegård. Hoppas att han drar på ett antal tunga skott ikväll. Bäckström blir ju också intressant. Klarar han sig skadefri under säsongen är frågan där.
Ge oss en första av många vinster ikväll Timrå!
Ge oss en första av många vinster ikväll Timrå!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
steveroper: Exakt o precis. Vi är som vanligt väldigt lika i våra åsikter. Men så tillhör vi rätt generation också. 😉
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Från det ena till det 3e... hur kan man ens leva utan detta som jag hittade på tradera?
+ 2
Sv: Apropå nånting...
erathoo: Ja had vi Jalle ikväll så had dä vare första å sista matchen för Bäckis ikväll 🙈
+ 2
Sv: Apropå nånting...
NotAChipmunk:
Säsong 25/26 kaptener är presenterade. Känns som att de verkligen tror och hoppas på att Didrik håller sig hel i och med att de ger honom ett A.
Säsong 25/26 kaptener är presenterade. Känns som att de verkligen tror och hoppas på att Didrik håller sig hel i och med att de ger honom ett A.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
FrOllik:
Ja, och dessutom var väl Jokkinen inte bara hyllad förra säsongen. Visst att han fick mycket uppmärksamhet, men i slutet av säsongen pratades det ju en del om att det, tabell och poäng mässigt, var ungefär samma som det varit med Ante.
Ja, och dessutom var väl Jokkinen inte bara hyllad förra säsongen. Visst att han fick mycket uppmärksamhet, men i slutet av säsongen pratades det ju en del om att det, tabell och poäng mässigt, var ungefär samma som det varit med Ante.
Sv: Apropå nånting...
Smörgåsen : det finns ju några hyfsade forwards hos Gävle. Även om det är första matchen så blir det intressant att se hur vårat utskällda försvar klarar av dom.
Sv: Apropå nånting...
steveroper: i kväll är dom skonade från min eventuella motorsåg. Min försäsong startar när Sverige inte bjuder på medelhavsvärme. Hockey kommer man få nog av ändå.
Blir imponerar över dom som faktiskt taggar igång.
Blir imponerar över dom som faktiskt taggar igång.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Av nyförvärven är jag mest spänd på att få se Lilja, Genborg Levinsson och Sundin. Även Eriksson, som kan räknas som ett halvt nyförvärv.
Sv: Apropå nånting...
Bobby Hahl: Ja precis, det är bara försäsong. Jag kommer inte bry mig ett dugg om resultatet, oavsett seger el förlust
😂😂😂
= Seger: "SM-GULD SM-GULD SM-GULD 🥳🥳🥳
Förlust: "Helvetes jävla oduglingar! AVGÅ!!! Det blir kval, HA here we come"
😂😂😂
= Seger: "SM-GULD SM-GULD SM-GULD 🥳🥳🥳
Förlust: "Helvetes jävla oduglingar! AVGÅ!!! Det blir kval, HA here we come"
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Försäsong är försäsong. Hoppas på en jämn match. Förlorar vi däremot med 6,7,10 - 0 så får Avgå en ny innebörd. 😎
Sv: Apropå nånting...
erathoo: jag är mest nyfiken på hur våra nyförvärv ser ut! Har dom potential att utvecklas? Det känns som ett måste inför årets säsong!
« Föregående · 2894336 · Nästa »


