Apropå nånting...
« Föregående · 2645630 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Ja du har flera ggr tiggt om att bli avstängd utan att ha blivit det. Så det är verkligen inte ditt fel att du får fortsätta. Du är ostoppbar
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja man ska vara försiktig med det man önskar sig. Tror inte Costanza skulle överleva utan att få vara härinne.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: tror Karlin fortfarande är sjukt besviken på Börje. Dags att släppa 1994 och komma in i 2024
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Sitter och kikar på vilka spelare som har gjort flest poäng i lika styrka. Observera att samtliga utav Hållanders 21 poäng är gjorda i just lika styrka, riktigt starka siffror.
Han har även 4e bäst corsi i ligan, ligger tvåa om man räknar spelare över 20 spelade matcher.
Han har även 4e bäst corsi i ligan, ligger tvåa om man räknar spelare över 20 spelade matcher.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du kan hockey och såg inga lösnaglar eller handväska. Siktar ni på guldet nu? Vore kul för Ante!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Kan du förresten säga "sjukt" utan att "shh-ljudet" kommer från bakre delen av tungans undersida? Karlin kan det inte. Inte nån i Övik kan det
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hälsa Tom & Rip att de också är mina kompisar. Kulltorp har jag inget problem med..MoDo suger rätt hårt.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Men hur säger man ens ordet "sjukt" på ett annat sätt? Uttalas det annorlunda tycker iallafall jag att det låter (ursäkta uttrycket) fjolligt..
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Vi drömmer om guld men är väl på sin höjd en liten outsider till det i dagsläget. Modo närmar sig nålsögat, det man egentligen vetat från start att ni kommer stå inför när det drar ihop sig. Inget konstigt och inget fiasko, som i stort sett samtliga nykomlingar tävlar ni med ett upphottat HA-lag. Gäller att spetsa laget så ni tar er igenom. Kanske med nåt utifrån men främst med befintligt material
+ 4
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Kul att få möta er igen i SHL, sen har ni chansen till guld nu! Jag menar det. Kanske behövs nån turstuds, men ni har laget. Ingen jävel i Ö-vik trodde på oss -07 heller. Slutade sexa och Krizan och Döme var mest onykter som George.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jo, jag sitter här som bäst och ljudar men kan inte komma ihåg att jag någonsin uttalat just det ordet på det sättet. Jag är helt enkelt oförbätterlig just här 🫣😂😉
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Har alltid uttalat det ”schukt”. Skåne har för övrigt sina egna ”uttalsregler” med diftonger och annat ovanligt. På tal om det sitter jag precis i bussen mot Hyllie.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: okey! Sonen bor i Barsebäck men konstigt nog inte extremt mycket skånska där!
Sv: Apropå nånting...
Rulltårtan :
Ungdomarna pratar inte skånska som den var förr. Det är stor skillnad även om satsmelodin är densamma. Mindre gröt helt enkelt.
Ungdomarna pratar inte skånska som den var förr. Det är stor skillnad även om satsmelodin är densamma. Mindre gröt helt enkelt.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
SISTA CHANSEN!
Ikväll 20:00 presenterar vi vinnaren av Anton Landers signerade klubba.
Swisha 200:- eller mer och du har chansen att vinna. Fortfarande väldigt få med i tävlingen så chansen att vinna är stor.
Swish: 0730586674
Märk betalningen med ”VSTIFO”
Ikväll 20:00 presenterar vi vinnaren av Anton Landers signerade klubba.
Swisha 200:- eller mer och du har chansen att vinna. Fortfarande väldigt få med i tävlingen så chansen att vinna är stor.
Swish: 0730586674
Märk betalningen med ”VSTIFO”
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Intressant från igår... HV vann alltså med 10-0. Det trodde man inte. Oskar är definitivt i play out.
Intressant från igår... HV vann alltså med 10-0. Det trodde man inte. Oskar är definitivt i play out.
Sv: Apropå nånting...
+ 7
Sv: Apropå nånting...
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Nån med koll på juniorverksamheten? Från 3e plats och brons till sista lag i förlorarrundan i J20 just nu. Det ska ju satsas på juniorsidan. Vad finns att lotsa upp i alaget/utlåning till kommande säsong ? Mv Stenmark, är det nåt ämne? 0.905 på 26 matcher i J20. Är inte det ganska hyfsat i sämsta J20laget i serierna?
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Sonnenberg: Plastsjö igår, faaan. Pulsen har inte gått ner än. Jävla hockeymördare. 🤮
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Malmö har en jävla karaktär och kan aldrig räknas ut. Blir inte förvånad om de tar en 3a här och Händemark/Alvarez avgör.
Sv: Apropå nånting...
TD: Ja nog hade jag haft Alvarez istället för Mieho till rätt pris då.
Kom igen nu Malmö o sätt 4:an...👊
Kom igen nu Malmö o sätt 4:an...👊
+ 2
Sv: Apropå nånting...
+ 1
Sv: Apropå nånting...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Ja alltid något även om jag tror att SAIK blir för svåra att nå.
Tror LHC eller Knätofsarna är störst chans att komma ifatt. Väldigt viktig match direkt borta mot Frölunda efter uppehållet och vore otroligt skönt med seger där!👊
Tror LHC eller Knätofsarna är störst chans att komma ifatt. Väldigt viktig match direkt borta mot Frölunda efter uppehållet och vore otroligt skönt med seger där!👊
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Välförtjänt 2-poängare för SAIK till slut. Men starkt av MIF att kämpa sig till en poäng. Dock onödigt matchstraff i slutet.
+ 3
« Föregående · 2645630 · Nästa »

