Apropå nånting...
« Föregående · 2677822 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Synct: som jag skrev i tidigare inlägget.. det vill jag absolut. Men.. hörde nyss att han är varit i rehab nästan hela månaden tillsammans med den killen i björklöven (glömde namnet)
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Haha, ja men Juel kom ju ut redan i december under pågående säsong. Så räknas inte. 🤪
+ 2
Sv: Apropå nånting...
{9829}: "som jag skrev i tidigare inlägget.. det vill jag absolut. Men.. hörde nyss att han är varit i rehab nästan hela månaden tillsammans med den killen i björklöven (glömde namnet)"
Han rehabade väl en skada han åkte på nyss innan kvalet..?
"– Det är en överkroppsskada, men vi ska undersöka honom och jag kan inte kommentera något mer än så just nu. "
Han rehabade väl en skada han åkte på nyss innan kvalet..?
"– Det är en överkroppsskada, men vi ska undersöka honom och jag kan inte kommentera något mer än så just nu. "
Sv: Apropå nånting...
{9829}: han som fick guldgallret före Hållander, och nu spelar i en tredjekedja i Löven!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Villervalla: Luftslott HC. Som jag sagt hela säsongen. Utan Högberg är de inte mycket. Plus att de varit snuskigt effektiva hela säsongen.
Så synd att vi varit raka motpolen bara. InnefekTIK
Så synd att vi varit raka motpolen bara. InnefekTIK
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Södertälje börjar ta vid som ineffektiva laget . Leder skotten idag men ligger under - igen . Senast hade man 50 skott å torska med 2-3
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: En jävla massa skitsnack om Lodin!! Ok han har gjort bort sig ja vet 😎 men sluta sprida dynga om en duktig spelare som numera antagligen är helt ren och som absolut vi borde ha i Timrå! Han skulle iinnte va så här bra om han doppar näsan vit då o då man tappar i kondis o koordination skitsnabbt enl en av mina vänner som har suttit i skiten! Man blir pigg en stund av ladd men de försvinner o man blir slö o slapp sen,de som Lodin presterar just nu då drogar man inte på långa vägar!🇺🇿😎
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Löven som pressat Djuu i båda bortamatcherna inleder första perioden med underläge 0-2 och 7-19 i skott. @hejalöven :))
(det skulle vara andra perioden, men skitsamma, ni fattar) ;)
(det skulle vara andra perioden, men skitsamma, ni fattar) ;)
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Djurgården slakta Löven blir Brynäs Djurgården i en stenhård final med publik fester tror på 50-50 där spännande 💯
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Löven är precis lika dåliga som de varit hela säsongen. Ytterst märkligt att Stråhle fått behålla jobbet.
Semifinalerna blir förhoppningsvis bättre. 0-3.
Semifinalerna blir förhoppningsvis bättre. 0-3.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Det är genomruttet där på Winpos. Tror inte att nån bryr sig längre. Därför Jesus kontaktat Fagerwall.
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Fanns spelare förr också som hade problem vid sidan av men inte frös vi ut dem bara för det. Men det var ju före sociala jävla medier... Lätt bli pöbel bakom tangentbordet.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Hockey världen är ganska stor, och Löven har Stråhle och Pratar nu om Fagervall, för mig absolut helt ofattbart!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Synct: Hoppas bara Pilö haft en kass säsong pga ostabiliteten i laget. Annars känns värvningen inte klockren på förhand.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Dubbeld: Jag glorifierar inte droger överhuvudtaget inte men som för mig som har psoriasisartrit o fått medicinsk marijuana utskrivet är en riktigt bra lösning istället för konstiga piller som inte hjälper för fem öre så
jag slipper all jävla värk 😎🇺🇿
jag slipper all jävla värk 😎🇺🇿
+ 4
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Jag har inte sagt något lilla farbrorn, hjälper det dig så är de la bra.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
TIK_TIK: Fagerwall och Kenttä är tighta. Johan är toktrevlig och kanske har kvar huset utanför Umeå. Tog ändå Löven till serieledning då. Sen håller jag med om att Robert Kimby hade jättestor del i detta också.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Greven: Titta bara på en som körde ihjäl sig på Alnön han söp ju rätt friskt hela sin karriär (Strimma) elr hur 😎
ingen som trackade honom för att han drack 🇺🇿
ingen som trackade honom för att han drack 🇺🇿
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Hur ska Oskars lösa detta? Känns som att tåget är på väg att lämna stationen för lång tid framåt.
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Ja lite beror ju på om backsidan är spikad eller ej! Är det en ren ersättare till typ Rindell så är jag aningen skeptisk på förhand.. Det känns som det skulle kunna bli en Rindell, minus produktionen...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
JonteD: Håller med om Lodin lägg ner allt jävla skit snack om han gjort är gjort låt grabben må bra nu vilket han tydligen gör. Många SHL klubbar som är intresserad efter säsongen vet det från säker källa 💯
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Modano: Även känt som Expressen som redan har gått ut med den information.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Visste inte riktigt vart men du har nog rätt trodde att det va på ön! 😎 LODDA!!!!!
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Modano: Jo Luleå intresserade av Lodin läste jag. Aldrig att lag av den klassen hade visat intresse om inte Lodin bättrat sig.
Sen det här snacket om att Lodin fick lämna Ottawa pga drogproblematik köper jag inte riktigt heller.
Det är ju snack om hur det är rätt utbrett med brukande av droger i NHL generellt bland partajande spelare. Så att Lodin skulle stå ut där tror jag inte på.
Sen det här snacket om att Lodin fick lämna Ottawa pga drogproblematik köper jag inte riktigt heller.
Det är ju snack om hur det är rätt utbrett med brukande av droger i NHL generellt bland partajande spelare. Så att Lodin skulle stå ut där tror jag inte på.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Modano: Wagner och Lodin i Timrå. Då kan man börja drömma om guld :-)
Äh, det är ok med enbart Wagner också
Äh, det är ok med enbart Wagner också
+ 3
« Föregående · 2677822 · Nästa »
Haha, ja inte ofta man hör en sportchef gå ut i mars och säger att truppen är så gott som klar.