1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Boork, mästaren!


Boork, mästaren!
Leif Boork, hockeyexpert???!!!
Skulle inte tro det! Inte med såna här uttalanden:

"Juha Lind gör ju helt rätt när han hårt försöker stöta in den mellan benen på Hedberg."

"En underbar slidning av Hedberg med vänstra pedalen."
"Peltonen skjuter bakom ryggen på sig själv, mellan benen."

"Nej, det är nog inte 100% möjligt utan snarare 90% omöjligt att Tyskland slår Kanada."
"Killarna spelade så gott dom kan, men dom kan bättre."

"Att det blöder behöver inte betyda att det är något fel."
"Mika Nieminen hade stor show och här gör han mål på sitt eget skott."

Expert är ordet, sa Bull. Exakt, sa Bill! :))))

« · 151000
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.