Tycker Ånge/Timrå sonen behöver en egen tråd. Har har alltså slagit Foppas rekord som junior. Han håller på att slå slutspelsrekordet. Var ska det sluta? Kommer ihåg när jag såg en juniormatch för många år sen, redan då sprutade han in poäng och man tänkte att hur bra kan killen bli? Vad är era egna minnen?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Har har alltså slagit Foppas rekord som junior.
Han håller på att slå slutspelsrekordet. Var ska det sluta?
Kommer ihåg när jag såg en juniormatch för många år sen, redan då sprutade han in poäng och man tänkte att hur bra kan killen bli?
Vad är era egna minnen?