1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30


Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Jnttik: Hur fan kan vi vara så svaga! Måste vara nedtränade och saknar självförtroende. Fan också!

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
{469}:
Att Färjestad har dålig målvakt kunde vara vår räddningsplanka idag men våra offensiva spelare har ju inte kommit hem från semestern i Spanien än.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
#41 hamnar på fel sida om sin gubbe, det blir en två mot etta, de gör mål.
NU: billig utvisning på TIK
GLAD TORSDAG!

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Finns inte en chans vi vinner ikväll. Uselt tempo, usla uppspel och vi låter FBK slå in sina egna returer.

Fokus mot lördag nu.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
2-0 nu o matchen är stenkörd

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Olli Hahl: Fattar inte grejen. Framtunga? Tränar vi ens på anfalsspel?

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Fan vad lätt han släppte klubban Tomasek

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Olli Hahl: med en coach som bara orerar ”defend defend defend”? Jag vet inte.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
{10774}: Samma frågeställning kring offensiven som när Ante coachade.

Skulle ju faktiskt kunna vara så att våra tilltänkta spetsar är för dålig för att tävla mot toppen?

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Kan alla våra forwards titta på vad Hållander gör när han INTE dumpar pucken?! Genast lite offensiv zontid!

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Zäta75: orkar knappt åka känns det som

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Så klart kommer också en billig utvisning till förbundets lags fördel.
Härligt med zebror som alltid gör sitt för att Färjestad ska ta poäng

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Zäta75: Utvisning på det = 2-0.


Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Såå ja där kom utvisningen
Oväntat????

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Jnttik: Ja fet

Emil P 2 min nu ringer det igen 2-0

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
{10774}: Den offensiven måste spelarna få till. Vad sjutton håller dom på med?

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Zäta75: Clara är ju skotträdd. Parodi att vi inte ens visar att vi vill delta.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Något är riktigt fel i hur kedjorna är komponerade. Saknas kemi

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Nu är det kört, bra då kan man göra nåt annat

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
{469}: Bra Wedin skjuter. Clara inte säker på att han har den

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Helt utspelade...över 2ggr pengarna på fbk? Vilket fyllo satt det oddset? Klass skillnad så det skriker om det

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Nisse på Mon or: i 6-7 minuter sen ägde i princip färjestad allt. .

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Välförtjänt vi ä utspelade ikväll tyvärr!!
Vi väg alldeles för lätt hittills

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Olli Hahl: svårt att vinna hockeymatcher när man bara åker runt och väntar på vad motståndarna ska göra. När ska Jokinen lyckas sparka igång offensiven i det här laget?

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Eronen blivit fet igen?

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
bar mofftak: Känns som i början av säsongen. Som att vi saknar nån tydlig spelidé? Särskillt offensivt. Inga långa anfall alls att tala om.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Nu blir de jobbigt

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
{469}: Där kom det. I och för sig väldigt väntat. Timrå är chanslös.

Det här är dåligt på riktigt.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Söderöver: + boyse som står och tittar så Eriksson och Maxi får komma efter till sargen

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Har hängt med bra hittills men...

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Hängt i luften ett bra tag nu .

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Låg i luften det där målet.
Vi är inte ett lag just nu. Vi är väldigt ängsliga och passningarna är totalt värdelösa

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
BaraTikare: Det var den matchen det, ta av ismannen från plan, han åker bara och glider runt, tillför NOLL.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
{469}: Och där kom säkert förlusten. Vi vinner pucken och slänger iväg den om och om igen.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Lomond: 1-0 retur. Vi förlorar nog nu tyvärr. Brukar bli så när de får första målet

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Resan mot fem raka torsk är i full gång.
Hej vad det går!

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
{469}: Dessvärre känns det som en solklar förlust om vi släpper in första målet.

Haha. Jahopp. Kul att medverka i allafall.


Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
I viss moment, som tycks komma helt oregelbundet, är det fan svårt att se skilland på Lundmark och Nathan Mackinnon....

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Om dueller avgör är vi körda!

Mjukisar delux…

FBK gör vad dom vill för dom rör på benen med pucken.

Vi slutar åka när vi har pucken…

Skvätter iväg den i sargrundlarna för fulla muggar..

Sargskvättare nr 1 so far: Wedin

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Lomond: Familjen bestämmer.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Färjestad ser pigga ut, det krävs nåt i hästväg för att ta tre poäng ikväll.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Söderöver: Japp där har vi en som faktiskt också har ett bra DIREKTSKOTT! Kittlar lite över att få se honom i en kedja högre upp. Än nån enstaka match.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Zäta75: Kändes som solklar utvisning!

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Lundmark skjuter som om han menar det.

Bra jobbat gubben!!!!

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Rip Kirby: Lander blir hakad när han ska skjuta. Borde varit utvisning där

Lundmark i stolpen ribban!

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Solklar hakning på Wedin? när han var nästan igenom. Naturligtvis blåser inte domarna.

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Utvisn för faa*
lander hakad

Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Krokmaster: precis, man bryter mot tredje budordet där (manage the puck!!!)

« · 2814520 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer