1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Både swehockey och Hockeyligan har Kokko i laguppställningen.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
htikare:

Jag var också på plats vid den matchen. Fruktansvärt jobbig upplevelse. 7 gånger fick man höra 8000 pers skrika en rakt upp i ansiktet. Sedan TIK:S håglösa uppträdande. Pinsamt var det.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
htikare: ja helt rätt,men jag räknar inte med några pinnar idag
om vi skulle råka få en så är det ren bonus.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jag har inte sett någon diagnos på Kokko. Jag trodde han fick en hjärnskakning eller liknande men har läst att han skadade axeln. Vem vet?

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: Jag var ju på plats 1-7 matchen därnere i Löfbergs o med det spelet vi hade då i åtanke .. känns poäng verkligen inte troligt...men nu är ju hockey en fantastisk lagsport där det snabbt kan vända o gå också åt rätt håll..kanske 3-3

Vore otroligt nöjd med en pinne ikväll...varför inte av Tenkrat det borde vara dags nu för honom.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Taurus: Äsch, varför så blygsam. Jag kan garantera att det delas ut minst två poäng ikväll där nere.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Taurus: Tror knappast att det blir några pinnar ikväll,då måste man nog spela på 120% och det tror jag inte att dom gör idag.
men jag kan ha fel....

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
El Maco:

I kväll blir det poäng i Hajk regionen!!!!!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
DJ Hemp:

Okej, denna gång missade man ett "vi" i första meningen... Fan, van sjukt less man blir på sina egna klantigheter!

Men FBK måste vi spöa skiten ur i kväll - Annars blir jag, med Sundsvalls-språk, djävulskt förbannad...!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jaji, idag ska spöa det där jävla skitlaget från dansbandsland i deras egen satans kaffelåda! Denna dag slipper man dessutom lämna soffan, då Canal+ har godheten att visa Sveriges överlägset bästa ishockeylag på bortaplan i afton... Krossa FBK-asen!!!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Ska vi plocka upp matchtråden igen?

Spännande match, jag säger bara det. HS-juryn är kluven mellan 0 och 3 poäng i omröstningen för närvarande. Jag tror att Kalle K blivit så upphetsad av sitt slagskott som stänkte in i nät att han sätter tre till och fixar segern med 3-2 imorgon.

Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Dags för den här nu va...

« · 958562
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer