1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581035 inlägg · 6216 ämnen

Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30

959150 · » Till forumet


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Tjalle: Jag har ätit där några gånger i samband med hockey. När vi var där med jobbet var det rent ut sagt bedrövlig service. Sena maträtter, potatis och vitlökssmör när köttet var kallt. Uteblivna maträtter, rå fisk och så vidare. Förhoppningsvis är det bara "barnsjukdomar" och något man förbättrar under resans gång. Men det finns mycket att jobba på angående service där inne. En tumregel borde väl vara att servitörerna borde vara intresserad att sälja öl vid baren? Bara en sån simpel sak tycks vara oändligt svårt för dom där inne.

Men som sagt, jag hoppas att man kommer till rätta med detta och att olearys faktiskt får fortsätta att leva här i Timrå. Det är ju faktiskt ganska skön stämmning där inne när Timrå lirar.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Abron: O´Learys i Timrå var det ja...efter att ha väntat i 80 minuter på maten så fick mitt sällskap nog och gick hem och såg sista perioden...Tråkigt då jag verkligen unnar Vivsta en riktig sportbar som komplement till pizzor, kebaber och fyra små rätter. Fråga: Är det alltid så här kasst eller var gårdagen ett 'olycksfall i arbetet'?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Kerstin_k: En liten förklaring till att det gått halvtaskigt för RJ? Hmmmm...
Hoppas att han träffar lite fler kompisar. Ni som bor däruppe kan väl bjuda ut stackaren på en pilsner eller nåt...
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Kerstin_k: Det verkar uppenbarligen inte som om jag klarar av att stava highlights ordentligt i mozilla. Märkligt, det funkar också perfekt i explorer ;-)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: Vilken webläsare använder du? Själv kan jag inte titta på highiligts från canalplus och hockeyligan i mozilla. Däremot fungerar det utmärkt i vanliga internet explorer. Vilken använder du?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
65selander: tackar så mycket för tipset,men canal plus funkade inte och svt hade ingen film från den matchen,jag får väl vänta på st tv men då får nog vänta dom brukar inte vara snabba med att lägga ut bilder.
men vänta nu kanske fbk hemsida.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
wap.hockeysnack.com
Pröva med www.canalplus.se de har bilder från alla omgångar eller med www.svt.se
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Nån som vet om man kan se high lights från matchen igår,jag har provat med hockeyligan men det funkade inte,nån som vet?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Snoop: äh in med tjobba!:)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Sen skulle jag inte ha något emot om Timrå plockade hit Lance Ward ;)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Måste berömma Kalle K alltså, med tanke på dom 2 senaste säsongerna och med hans skador har han kommit igen och har hittills gjort 3+11 = 14 poäng, kul för Kalle riktigt skojj.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Hahl Bundy: Just det Challe är kanon....
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin:
Fa,, är du inte för gammal för sånt, men tröjan har du fa,, inte glömt din senila F,,,,,,
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
El Maco:

No Sir!

Råkade av någon outgrundlig anledning hamna på O´Learys i Timrå, och det lär vara sista gången, sicket sket place.

Ja Hmm AXA! Nja mina första ståplats var nog på månskensrinken i Östertälje, Stisse o bröderna Mäte å c/o tror jag spelade på den tiden.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin: Jorå, satt två år och tittade på swehockey när inget annat funkade i det där u-landet jag befann mig i.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
El Maco: Det är ändå en tjusning att följa en Timråmatch via länk ;). Typ.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Abron: Är fortfarande på 50-års-skiva. Och fortfarande är parabolen ur funktion. Och fortfarande är det några som har på sig en Timråtröja. Men det blev ju bra till slut ändå :)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Abron: hmm, är du kvar på ståplatsen i Axa Arena eller menar du dagens match? Det var trevligt slut på ståplatsen men framförteveupplevelsen idag var större. Bara att beklaga Skarin.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin:

Va fa, såg inte matchen.... Åhh sicken sopa.....

Men du missade inget,,,, belive me!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Nu har jag inte sett matchen. Men det var inte en dag för tidigt att en "stjärnlirare" bänkades. Förra matchen var det Tenkrat. Idag blev det Hedström (som ju ändå tillhörde topp tre bland forwards mot SSK). Det säger iofs inte mycket då anfallsspelet var näst intill obefintligt.

Idag blev det islossning. Inte minst i tredje perioden. Fantastiskt skönt. Väldigt stark seger det här och en erotisk avslutning på detta år.

Nu kräver jag en islossning även på hemmaplan mot Lulä på torsdag. Då har vi gjort en riktigt bra säsong.

MEN för att bibehålla denna placering, och kanske t.o.m. tillhöra topp 3 krävs ännu mera blod, svett och tårar. Och gärna en backförstärkning.

Höll på att glömma ordet ödmjukhet.

Nu kör vi. Come on!!!!!

Till sist till alla som: "Vad konstigt att Åkerlund fick stå". Se nyktert, väx upp, bli mogen. Se saker och ting med nyans. Det var väl bra att han fick chansen igen? Inte mer än rätt.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Ja, jävlar vilken match! Sicken effektivitet och vilken rackarns "förstalina" vi har! Sista "perren" var inget annat än en grym nervpärs som övergick i tidernas extas. Om vi fortsätter att spela så här tror jag på fullaste allvar att vi kan ro hem det där förbannade SM-guldet i april - Forza Timrå IK!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Per HApps: Peltomaa struntar jag i, men det hade varit roligt att träffa Ule igen :)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Hahl Bundy:
Japp
59.57 4 - 4 EQ TIMRÅ 18. PELTOMAA, Timo
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
uhahl: ja hur vart det i förra omgången
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Per HApps: Är han fortfarande gift med Ulrika?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ST med som vanligt eller vad sägs om denna rubrik Femte raka segern för Södertälje
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
By the way så träffade jag Peltoma i går och tackade för målet mot Leksand.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Långben: 09/10
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
gud: Ta inte i så det blir bruna ränder, din lilla räka!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
kidcox: Hedström bänkas, himlar vad han kommer att visa vad han går för framöver.
F.ö är Challe en mes som gör sånt.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Gött mos..

3 poäng till för att slippa kvalspelet..

TjooHoo och lite tjiim på det också...
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
uhahl:hur ser hans kontrakt ut!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skönt att se Challe sätta Hedström på bänken kanske han vaknar nu eller ????????
Bra match idag synd bara att det är första kedjan som skall göra alllt
Riku Hahl måste vara den bästa spelaren efter Zäta i Timrå i modern tid
Forza Hahl
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Kerstin_k: Ja Björn Svensson kamperade ju ofta tidigare med just Johan andersson dom passade ihop så varför inte köra dom två med tenkrat lite mer direkt från start för att se om Tenktat blir mer delaktig då o får mer puck!....


vart placerar man då Jonte...ja det är ju frågan då han varierar sitt spel från förstalinespel till knappt 4:e...
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
RocknRolf2: Skönt var ordet ! Challes analyser av matcherna är glasklara -
stringenta sådana ! Viktigt att knyta ihop året med två toppmatcher, bra för lagets kollektiva självförtroende - GOTT NYTT ÅR alla HS tikare
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
uhahl: Visserligen blev han bänkad idag, men det är väl första gången på alla år han spelat här? Jag tror och hoppas att han kan visa upp lite mer jämnhet. Lite mer inställning. Men det ser ut att gå så förbannat tungt för honom. Det händer inget och han transporterar puck ständigt. Det är som om han och Tenkrat tar ut varandra.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Mappe: OK...no hard feelings....glöm det förra inlägget.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Undrar om 71 fullföljer sitt kontrakt med tik
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Mappe: Vad mende du med Uppsalapack och förort tidigare då.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
MB: Ta inte illa upp, det var ett försök till skämt.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
The great one:han kanske var skadad!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Starkt av challe att kunna bänka Hedström. Riktigt bra. Det sänder bra signaler, att dom som är heta och kämpar får lira.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
MB: Jag har för mig att det var 08 vi diskutterade.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Mappe: Dags att studera lite geografi tror jag...förort till vad???
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
El Maco: Hupp Hupp....ingen jävla 018, bara en 018 ;-)
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Mappe: De lär vara uppblåsta har jag hört i alla fall. Ta bara Elake Måns, han konstaterade ju jämt att Pelle Svanslös var mallig.
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: Fine. Sådant händer i gästböcker av den här arten. Man kommer inte alltid överens. Och vi övriga har förmodligen inget intresse av att följa efterspelet. Därför, snälla, försök lösa era kontroverser antingen via brev, bubblor eller privata gästböcker.

Tack för att ni lyssnar!
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
El Maco: Uppsalapack:-) My bad. Förresten, är inte det lite av en förort?
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Kerstin_k: en bra fråga, men i förra matchen mot SSK bänkades Tenkrat och de är väl ett tecken på att challe förväntar sig mer eller något, men om Hedström och Tenkrat för en gångs skull blir bänkad så är det bara bra, och Björn Svensson gjorde ju också mål så :P
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Mathias:han kan väl inte ha blivit bänkad.
Kommentera

959150 · »