Skönt att se Challe sätta Hedström på bänken kanske han vaknar nu eller ???????? Bra match idag synd bara att det är första kedjan som skall göra alllt Riku Hahl måste vara den bästa spelaren efter Zäta i Timrå i modern tid Forza Hahl
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bra match idag synd bara att det är första kedjan som skall göra alllt
Riku Hahl måste vara den bästa spelaren efter Zäta i Timrå i modern tid
Forza Hahl