1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615007 inlägg · 6214 ämnen

Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r:
Dålig? Sämre än sämst

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
YES 5-2!!!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Johan Andersson 5-2 YIHAAA!!!!!!!!!!!!!!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin: vad gör lillfjanten.....

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jensen_12: Han går nog upp topp 10 i poängligan,,, satan utvisning 6-4 nu

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Per HApps: Men Han är så jävla dålig Andersson.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Springsteen: Haha. Super-tönt :)

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
men nu borde vi väl vinna tredje perren

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
UNDERBART.......

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jensen_12: prästberg Hahahahaha..........

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Per HApps: Utvisning på Pelle P. Skönt

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Ni som följt matchen: har S. Erixon fått någon speltid ?!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Helt underbart!! Dra åt helv*ete Thomas Andersson!! Starkt att gå ifrån med sådan motvind i ansiktet.


Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jag vill oxå vara med.

JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och Hahl 1+3. Grymt!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Öppet mål nu, blir det 5-2 eller 4-3?

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Red Rocker: 2:56 kvar ska ni gå hem nu....=)

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jensen_12:
6 mot fem

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jensen_12: Dom tar målvakten med 3 min kvar.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Notera även att Riku hahl gör sin fjärde poäng!!!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin: Vet du vad vi har? - Vi har det myysigt

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
JAAA!!!!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
dr-nix: 2-4 Pärssinen, härligt!!!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Men klockjävel från helvetet gå!!!!!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Red Rocker: Vad roligt

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: ÅÅÅH VA SKÖNT!!!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Springsteen: JAAAAAAA 4-2 Pärsinnen.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Här har man suttit och fixat moders dator (brukar oftast bli sådant när man kommer på besök, :P). Så ser man att det står 3-2 till Timrå med ca 10 minuter kvar av 3:e, trevligt.

Lyssnar på webbradion nu, kämpa på. Fan så spännande.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin: per prestberg måste få pris som årets tönt i svensk hockey !!!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin: Samma här jag har också varit en av de som försvarat honom men nu har han väl spelat 15-20 matcher och det ser ju inte bra ut man kan kräva mer av honom än vad han hittills visat.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Olle: Nja jag kör på säsongskortet så jag missade inte halva första perioden.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Red Rocker: Har han varit lika usel som förra matchen börjar t.o.m. jag bli riktigt orolig.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
ChriZt3r: Det är bara att maila och kräva ersättning för en sån här match. Ljud, bild plus att man missat första halva perioden pga sändningen.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Hur har Tenkrat varit idag ni som ser matchen??

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Herminator: Så börjar det hacka igen och nu försvann bilden . FAN O

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
inga mer bp tack

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Olle: Thomas Andersson är en fjant.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
fighter: Sådärja då råååmar webradio-nissarna som korna i Ljustorp!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
bara jämna matcher idag.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
KÄMA KÄMPA, vill vinna mot fisförnäma FBK, dom utan juniorverksamhet....

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
MB: 8:28 kvar

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
MB: Runt 10 minuter.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Olle: ja lite väl många utvisningar.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jensen_12: Enda som gäller om man vill utvecklas......hur mycket är det kvar?

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
kom igen nu kämpa timrå

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Andersson gör en av sin bästa matcher idag...inte Thomas då...han gör som vanligt sin sämsta match för säsongen...

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Jensen_12:
vart fan hittade han den utvisningen, eller missade jag något?

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin: Färjestad trycker på och det var riktigt nära 3-3 där. PP färjestad nu

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
MB: Lite koknurens är aldrig fel!

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2007-12-30
Skarin: Timrå tar det lungt, ser till at man inte får kontringar mot sig. Men ändå så blir man inte alltför passiva.

« · 958785 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer