Matchen mot Modo= kassaskåpssäker! Både klackmässigt o spelmässigt! Aldrig (?) har väl Modo uppträtt så tafatt på hemmaplan eller var vi såå bra??!! Jag tror på det senare.
När det gäller klackarna så tänkte jag i mitt stilla sinne, ska ingen gå över från supp. sidan o samordna bägge klackarna. Som det nu var så skrek bägge klackarna oftast,( inte jämnt) på olika ramsor pga att ingen hörde varann. Vi som inte stod i supp. klacken utan hade åkt bil, fick vara tysta lite för ofta för att avgöra vad dom andra var inne på, men det var kul ändå :)))
Bäst i vårt hörn var killen i lång hår som skrek ett antal ggr till sittplats publiken dom sista 5 min:
Rödovit : Lite som efter förra säsongen. Kapanen och Hållander gick inte att ersätta. Då ersatte man dom inte alls, utan in kom ett gäng trubbiga brunkare. Det får inte upprepas.
Både klackmässigt o spelmässigt!
Aldrig (?) har väl Modo uppträtt så tafatt på hemmaplan eller var vi såå bra??!! Jag tror på det senare.
När det gäller klackarna så tänkte jag i mitt stilla sinne, ska ingen gå över från supp. sidan o samordna bägge klackarna.
Som det nu var så skrek bägge klackarna oftast,( inte jämnt) på olika ramsor pga att ingen hörde varann.
Vi som inte stod i supp. klacken utan hade åkt bil, fick vara tysta lite för ofta för att avgöra vad dom andra var inne på, men det var kul ändå :)))
Bäst i vårt hörn var killen i lång hår som skrek ett antal ggr till sittplats publiken dom sista 5 min:
" NI SKA HA ALL HEDER AV ER INSATS!!!!!"
Absolut bäst, enl. min mening! :))))