Detta känns mkt tragiskt... En av de absolut bästa skribenterna och som dessutom gjort massor för denna gb har bestämt sig för att sluta skriva här... Jag respekterar dennes beslut och förstår det... tycker denne förtjänar betydligt mer respekt än vad vissa gav honom igår...
Inte nog med detta så läser man i morse att HH bestämt sig för att ta ett break från Gbn... O nu ska oxå Madde sluta... Vad kommer att bli av denna gb nu när dessa underbara personligheter försvinner... Jag är ändå relativt ny här men mkt orolig...
Instämmer i kören! Kvartstonnarn,HH,Madde m.fl bör fortsätta med tangentslitage som tidigare.Gärna mer från Smokey o Maco Sr o Jr också. Alla kan väl inte koncentrera sig på julgransstöld samtidigt! Gör som jag för jag stjäl snabbt en gran på grannens marker.går in,kikar bakom gardinen,bara för att se honom sno en på min sida dikesgränsen!Sånt kallas oavgjort vid full tid.Vad har det med hockey å görs? Jo han är inte lite puckad han,min granne.
Bärra Littmar: Väsentligheterna skrivs säkert i "brevlådan", kvar blir Skalpjägarn (och vi som bemödar oss att läsa hans inlägg) som hånar våra spelare för att de hatar att förlora. Vi hatar också att förlora, men undviker att göra bort oss offentligt när vi gömmer oss bakom datorskärmen.
Stridhsyxa: Glöm för all del inte heller att hen tycker att vi bara har 2 topp 6-backar i Hardegård och Forsmark. Sen efterlyser han fler stabila seniorbackar. Vet inte men jag tycker att Svenssons 36 år och Diddes 31 år samt Nässéns ... | Läs mer
Alla som vill ha 250kg kärlek kvar .. fyll i nånting på tråden !