2-0 nu. TIK hade två utvisade. Z, Åhlund. Det vore konstigt om de inte kunde förvalta det.. Åhlunds andra utv. hittills i matchen, är han så taggad att möta sitt gamla MIF?
Ice Master: Robban är sjuk... håller med om att han inte borde vara petad om han vore frisk... finns få spelare med den arbetsmoralen som han har... men han gillar nog inte den mer avvaktande 4-checkingen som Molla kör med... Robban är mer en sån som vill tokjaga puck...
Åhlund borde vara petad istället... blir bara frustrerad av att se på karl... Man ser hur de andra i laget tar i o kämpar på isen, medans Åhlund bara "fisåker" på plan... har inte sett han ta i riktigt en gång... dom borde köra me robban ikväll istället... är klart besviken på #22! I matchen mot Luleå, så måste jah säga att Simons tog för sej o slet som ett djur, o Henke Eriksson var också riktigt bra!!! (trots den felaktiga 10 minutaren han åkte på=( men men
actionleffe: Det var ju B-Laget som träna i Strimmahallen. Tur att han inte var med oss om han tyckte dom såg bra ut!!!!!!
Moverare: Heffners ville ha revansch nästa onsdag igen, samma tid. plus att jag hörde att vetsen har träning nu på lördag. Själv så vilar jag nog mig i form har lite svårt att ta mig fram idag.
gud: Jag fick inget svar om hur mycket du satsade åt mig, själv så har jag en långe som ger 237,16,haha.....Du får va med på den om jag får vara med på din...plus att det står 2-0 = 200 pix det,Hmmmm...Mitt officiella tips har du på TIK031´s startsida....
Jag hörde att Mats Edström var till "ladan" i lördags .. men han var i B-hallen och såg vets laget som spelade där .. och blev vettskrämd över hur bra vi tikare såg ut =)
Ah... Detta ser bra mycket bättre ut än tidigare... Nu återstår dock det viktigaste: att göra något vettigt innehållsmässigt. Ska bli intressant att följa utvecklingen.
Shadar: Jo visst ser jag det. Men jag gillar det faktiskt, även fast det vore bra om loggon fanns i normalt utseende på sidan. Bra om någon skulle behöva den till något ändamål.
Men på startsidan tycker jag att rubrik rutorna kunde vara röde precis som Nyheter rutan. Är alldeles för mycket blått tycker jag. Sen är bilden på Peltomaa och Modoliraren alldeles för utdragen. Annars så ser den bra ut. Får se hur den kommer skötas.
Väntar med tillförsikt på ditt resebrev, dom brukar alltid vara lite kluriga. Hoppas ni får heja fram våra röd-vita hjältar till seger. PS. Håll ett extraöga på "Kermit" Nä, nu jäklar bränns pannkakan vid!
Olgas furir. Jag ber så mycket om ursäkt för detta. Jag har för vana att heja på alla som jag ser. Synd att jag missade Dej. Ska bättra mej. Jag var så intresserad av Lars Ejes analys av det nya spelsättet, så kan det bli ibland Toppen att Du gillade sidan.Redan nu önskar jag Dej en trevlig helg.
Knylan: den ska skötas på samma sätt som supportersidan sköts, d v s ett team av intresserade medarbetare tar ansvar för var sin del av sidan. På samma sätt ska ungdomssektionens sida skötas. Egentligen är det väldigt enkelt - om många delar på arbetsuppgifterna, blir jobbet mycket lättare och resultatet avgjort mycket bättre. Teknikansvaret ligger självklart kvar på Marcus Nyberg, vilket jag är mycket glad över.
Ser superbra ut än så länge. Men du Kenneth du kan ju hälsa när man går förbi dig. Du stod och snacka med Lars Eje vid entren. Hej så länge o ha det bra. Början ser som sagt fin ut!
Kolla in swehockey.se och gå in på live rapportering, så får du alla fakta.