1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 601988 inlägg · 6213 ämnen
« · 36773 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Backar!
250kg kärlek: Är det inte mer än rätt att utse dom som gör att vi åker ur. Okej, döm inte spelarna. Det är dom som haft hand om värvningarna som inte har gjort sitt jobb.

Precis, håller med dej Frella!

Man får gång på gång se andra lags bästa backar dubblera och få väldigt mycket istid. Det har vi inte fått se när det gäller laget Timrå.

Det Timrå behöver är kopior av dessa spelare:

1. Thomas Johansson
2. Tommy Sjödin

Okey ska skärpa mig!

250kg kärlek:Kul att du börjar på och brummar upp dig....
Mvh Draget....

(enligt han som körde bussen som gick Lokala Slingan där nere i Malmö,så plockade dom upp honom efter Timrå-bussen! Och vad chaffören sa var att låta Timråbacken få åka av sig chocken efter Jussis virkning ett par varv runt med lokalbefolkningen så han kommer in i rätt gängor igen!

För helvete- LÄGG NER!!! Jag kan vara negativ, men det här är bara för mycket!! Jag hatar folk som "bara vet bäst!"
Snart finns inte en jävel i HELA Timrå som duger!

Fy fan vad illa det här är. De flesta inlägg handlar enbart om att kasta skit på spelare.
Kasta inte skit på enskilda spelare. Utan se hellre problemet på det kollektiva planet!

Dags att lära människor på detta forum lite etik och moral.

abcdefg:
Tyckte Viktor skötte sig bra tills Rehnbergs yxhöggning... efter det har han inte stått att känna igen... såg målet igen på tv4 hemsida o det var precis jag tidigare sagt Wallin som blev bortlurad... hur kan man få det till nåt annat...:)

Jimmy: Jag ser hellre att båda dessa bänkas helt ett tag för att visa att nån måtta får det va på bjudningar från dessa herrar. Bättre att låta Jindrich eller Cassel dubblera i nåt backpar.

Cassel/Källarsson funkade bra senast mot Luleå, fortsätt med dessa
Jindrich/Rajamäki är vårat stabilaste backpar för tillfället
Styf/Cassel el Jindrich skulle ev kunna vara ett backpar.

Dessa backar har inte gjort lika många misstag tillsammans som de Wallin å Halvard har gjort iår...

Tyckte mig se en ljusning i Wallins spel för några matcher sen, men efter denna match vette f*n...

"Han snurrade upp Timråbacken Victor Wallin så till den milda grad att denne drattade på ändan i sina försök att bryta."

urklipp från Aftonbladet.

Kan han inte börja spela schak eller nåt istället för ja har inte sett han göra någonting bra sen han kom till timrå..

hmm... det kanske var jag som såg fel på Tv-bilderna då... men har svårt o tro det, men alla andra kan väl inte vara blinda:)

Känns väl som det kvittar egentligen... hur som helst är det inte bra och Wallin o Halvard ska inte spela ihop... de behöver nån tryggare back bredvid sig...

Halvard har fått för mkt ansvar i laget än vad han klarar av enligt mig... det var mer tänkt att han skulle få växa in i laget... Nu spelar så väl boxplay som powerplay... mkt tack vare alla skador som drabbats oss till o från...

Jag är helt för att testa Erik Tägtström i nåt backpar... skulle inte göra ett sämre jobb än vissa andra tror jag... Han har den tuffa inställningen o respektlösheten att lyckas på denna nivå tror jag...

Men ett nyförvärv på backsidan skulle inte vara helt fel... gärna nån spelskicklig som inte hamnar i ständig tidsnöd...

The great one: Ja, det är någon som inte fattar det här med värvningar.
Att försöka etablera Timrå med sådana "kap" är sanslöst.

Torsbo: Precis, årets värvningar har till 95 procent floppat. Satsa mera på egna juniorer istället för att ta hit en medioker back från Rögle.

När vi spelade i DIVISION 1 värvade vi spelare från Elitserien. Nu när vi spelar i ELITSERIEN värvar vi ifrån division 1. Det är något som inte stämmer!!!

Det var kanske var Wallin som släckte lyset i hallen tillsammans med sin kusin. Bokstavligt!!

Tog Wallin och Halvardsson juluppehåll i oktober.

Efter att ha bevittnat backparet Wallin, Halvardsson i ett antal matcher nu, plus inslagen på Hockeykväll så är det tjänstefel av tränaren Lars Molin om han fortsätter att låta kusinerna spela tillsammans! Dom har klantat bort många poäng för vårt Timrå. Kapanen verkar ha spelat bra. Det syns att han har spelat för dom finska lejonen. Hade vi vunnit idag hade jag trott på slutspel, nu tror jag bara på kvalserien...

Två nya backar vill jag ha. Wallin och Halvardsson kan vi skicka till något annat lag. Om dom inte skärper sig snarast.

Draget: Det är JULUPPEHÅLL!!! Kanske han har sina släktingar där nere. Du irriterar mig faktiskt!

Wallin har missat bussen nu enligt han som släcker lyset i Hallen där nere i Malmö!

Jimmy..

har Halvardsson nummer 9? Och såg alla tidningar fel precis som jag?

Läs på www.sydsvenskan.se inget positivt uttalande av Jussi efter att ha pratat med TIK:s finska spelare..

Precis, det var #9 som blev totalt bortgjord av MIF´s #19.

Värvar inte Timråledningen minst två backar under juluppehållet, kommer det garanterat bli Kvalserien.
Det här kan även en barnunge räkna ut.

ÄLSKA TIK!!!

Visst var dessa nämda backar inne på alla fem.
Den som var ansvarig årets värvningar borde få en skos undersida
i arslet. Kan det vara nubben?

men nu får Jimmy ta å byta ut militär glasögorna .. det var ju #wallin som inte hängde med i svängarna ..

Vilken back var bänkad idag? Styf eller Källarsson? Båda dessa är många klasser bättre än det nämnda backparet. Äre ingen forward som skulle kunna skolas om? För just nu tar #3 knappt plats i IFSHs backuppsättning...miss på miss på miss...

Undrar om swen fick chansen å prata med Wallin när han var upp på läktaren å köpte mosbricka...

Stefan: Inte för det skulle spela nån roll men det var Halvardsson som fick tröjnumret vänt till framsidan av Jussi...

Stefan från Eskilstuna:Enligt vakmästaren i Malmö så är en back från Timrå fortfarande kvar uppe på sektion F ännu!

Enligt vad 250kg erfar har inte tiks styrelse önskat sig några julklappar. Man måste som det heter " rätta mun efter matsäcken"

Då tror jag hellre på Di Leva och ett mirakel!

Undrar om Viktor Wallin hittat ned från läktarna efter Riihijärvis dragning än :)

Kanske tomten kommer med något kanske!

De kan inte låta wallin å halvardsson spela nåmer.. de måste ju ha vare inne på minst 3 mål ikväll... kapanen verkade dock vara stabil han kunde inte gjort nåt åt målena.

ja, man saknar Pasi och Schnabel på nått sätt...

Backar!
Såg bilderna på hockeykväll. Man kan ju undra vad fan vi har för backar. Jävla bambi på hal is, man blir så förbannad.

Sv: Träning inför supp.match
Träning nu på lördag 15 / 12 Timrå Ishall A-hallen

Kl 8:00 .. kom gärna lite tidigare för ombyte m.m.

Ni som inte kan komma men vill spela matchen skicka ett mess till mig eller HH med erat telefon nummer .. ( vi kommer att ta allas så att alla är kontaktbar)

Sv: Mif-TIK
Madde:

Jag hoppas alltid att just DU får rätt i dina tips! Då blir de flesta - inklusive jag själv - glada... :-)

Hrm, inte fler än tre... Jaji, kanske desto större anledning att försöka komma loss då´ra!

Hemp; Gör det! Då blir vi tre iaf....

Kvalserie? Långt kvar tills dess!
Kommer ännu ihåg Hempens pessimistiska inlägg "hemma" på forumet från sommaren, men vem var det som fick rätt när serien var färdigspelad?!!! Det lönar sig att tro på laget, även i motgångar.

Jag hoppas på ett riktigt julmirakel med en massa glada och hoppfulla Timråsupportrar!

Jag längtar till kvalserien! Tristare elitserie får man leta länge efter...

Ängeln; Lille galne vän, gå o fixa till den sneda glorian istället!
När hamnade du på norra? Har för mig att du flaxar över södra på jakt efter glorian....

Vem trodde egentligen att glädjen skulle vara långvarig?!
Fy vad skönt det blir med jullov, inga matcher att förstöra nerverna över. Bara glädjas åt det man har!

Lule - LHC kändes som en säker etta redan på förhand... Har varit inställd på kvalserien sedan i oktober, men vill ändå att TIK ska plocka hem så många poäng som möjligt - för självförtroendets skull... Men denna säsongs lag underträffar alla förhoppningar...

Men, kan vi inte ens få har tur med en Luleförlust..? Vad har vi gjort för ont?
MIF kunde erbjuda närheten till Cristiania..
Vad går Ängeln på?

Ängeln Gabriel:

Det var just därför jag tänkte byta bort mitt haschplantage mot en Riihijärvi...

Enda trösten är att man slipper se eländet på TV-sporten och sedan kan prioritera bort Hockeykväll mot Musikbyrån med bl a housekungarna Masters At Work...

Dj Hemp:
Vi skola icke bruka droger ty vi skola ta oblater, och varda som bröder och sysstrar där vi vandrar fram hand i hand

då är det dags för nästa målvakt att slaktas härinne..
stackars jävel..HEJA TIMRÅ IK

Godnatt jord... Mitt standardtips 7-1 ligger skapligt till, men p g a ny-målisen tippade jag 4-0 denna gång... Senast det kändes så här bittert att vara TIK-are? Våren 1999...

OJ OJ ska det bli Tennis siffror för oss också,detta ser inte bra ut.
Vad är det som händer är det Kapanen som är kass eller är det backarna som sover.

5-1 Rydmark. Knappast en femetta i mina ögon.

Ängeln Gabriel:
Har du nallat på gud & Jesus vin igen, du måste ta det lugnt med nattvarden även om det är Lucia ikväll...Kämpa Timrå

Hälge:
Räcker med att en gör bort sig för att det skall bli så fel, titta hur det gick för Jesus en sa förmycket och sedan vart det så tokigt

santos: Jag håller med om att domarna är ojämna,men jag tycker det är otroligt dåligt att vi ska släppa in mål när vi är en man mer.
Det är ju inte första gången...

ÄH nu är tyvärr det mer intressant med handboll

santos:
Men tänk så ensamen dom är, Gabriel mår dåligt då man skäller så på folket som äro i minirotet...

Heja,Heja,Heja TIMRÅ..TIMRÅ IK är dom bästa...KÄMPA TIMRÅ...Aldrig gnälla & hata bara köra Berömmaskin och älska..Domarna är bäst, dom sparkar alltid in 4 puckar åt motståndarna, Alltid......

Vi vill se än dramatisk TIK vändning !.

Kom igen Timrå och visa vad ni går för !.

« · 36773 · »