Woody Jokinen: det är seriens sämsta lag vi möter med 5 ordinarie spelare borta, vi har släppt till 4 rena lägen i slottet varav 2 har dom gjort mål på. Vi har inte en backsida som räcker för att gå upp i SHL, den är knappt medioker.
Andersson: Modo är piggare o bättre i andra. Tycker fortfarande att det tas för långa byten vilket gör att vi ser ut att ha sirap i benen. Någon som är med på de.
TIK-Lund: Vaddå?! Är det inte rimligt att förvänta sig topprestationer konstant? Att vi pulvriserar allt motstånd och vinner minst med sju kassar mot samtliga lag på undre halvan?
Nä'rå; hockey är blod, svett, inställning och ett jävla slit. Tummar man på det - det minsta lilla - blir det oftast svårt att vinna. Oavsett motstånd.
Ragnarsson har förtvivlat svårt att hålla den här nivån.
Sputnik: Förövrigt tycker jag mig skönja att Hartmann och Madsen hittar varabdra sådär fint jag jag mindes. Dom är ett radarpar som ej bör splittras på framöver!
Jaha då blev man bannad hos Modo för att man ifrågasatte varför man ska medvetet skada Dahlen för att någon ANNAN spelare skadade medvetet eller ej en Modo spelare.
{9037}: Själv gillade jag den sekvensen mest. När Dahlen är "libro" i 5 mot 5 och startar upp anfallet som blir mål. Såg ut som Modo-spelarna tappade position och markering när vi körde med så många platsbyten. Totalhockey med Barcelonainspiration.
{9037}: tycker andra PP-formationen är helt bedrövlig, den behöver Freddan prova lite nytt folk i. Det händer absolut ingenting där och det verkar inte finnas någon kemi öht i den kedjan.
Vi är alltså inne i augusti och vår trötta, jävla officiella hemsida fortsätter sin törnrosasömn. Ff inte ett av nyförvärven under 25/26 års trupp. Sjukt pinsamt