{7043}: Ja jag vet inte vad man ska säga… inte är det bra inte. Å andra sidan har Ante sagt att man kommer att träna stenhårt trots matchande så det kan förklara att man ser supersega ut.
{7043}: De känns lika peppade som en annan på den här matchen. Snacka om oengagerat. Vill minnas det såg ut ganska likt förra säsongen också mot Sundsvall. Då tog vi i lite när det behövdes.
Zäta75: Ja det är lite komiskt ändå. Med skillsen Dahlén har så borde han ju kunna slipa lite på ett par varianter. Nu blir det typ 9 av 10 ggr den där backhandvarianten på straff.
Kaijser fartfylld spelare, men påminner om Halloran när han bara kör rakt in i köttet i 5v3 istället för att droppa på blå och få ett uppstyrt PP. Inte mig emot dock!
Sonnenberg: Nej, men du kan teckna ett abonemang hos ST för 19kr för 2 mån. Säg upp det sen efter 2 mån. Själv föll jag till föga nu och beställde just det, kommer att säga upp det efter 2 mån då det är bara försäsongen jag är intresserad av hos dom.
Labban: Kul att se Värmhed få förtroendet i en producerande kedja trots att det bara är försäsong.
Jag har inte möjlighet att se matchen ikväll så om någon orkar får de gärna skriva några ord hur han såg ut på isen. Troligtvis den spelare av våra ungtuppar jag ser mest fram emot att se i höst.
Olli Hahl: Utöver det som synts på FB osv fanns en T-shirt, en keps till och en halsduk. Gillar som sagt detta samarbete, framförallt eftersom jag gillar Sqrtn. Lämnade med en svart hoodie denna gång. Vissa kanske tycker att detaljerna i huvan är töntiga, jag älskar det 😅