1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596231 inlägg · 6213 ämnen
« · 2560190 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Andersson: Hållander fri. Skjuter rakt på målvakten ur dålig vinkel.

Årets höjdpunkt för Bobbarna. Sen väntar Vännäs och Kalix

{7043}: Ja jag vet inte vad man ska säga… inte är det bra inte.
Å andra sidan har Ante sagt att man kommer att träna stenhårt trots matchande så det kan förklara att man ser supersega ut.

KulltorpsOlli: Meningslös match.

Zäta75: Hata Timrå - en match om året , aja ...... kul med det lilla för Sundsvallsfansen

erathoo:

Kan tipsa om denna om man vill kunna se försäsongsmatcherna, nyttjade detta erbjudande igår för att kunna se modo-ifb.

Helt gratis i 3 månader och även fri tillgång till artiklarna i öa, st osv.

{7043}: De känns lika peppade som en annan på den här matchen. Snacka om oengagerat. Vill minnas det såg ut ganska likt förra säsongen också mot Sundsvall.
Då tog vi i lite när det behövdes.

Olli Hahl: Juel släpper en lätt puck. Lite skymd av Kaijser. 1-0 Sundsvall.

Sundsvallspubliken skanderar "Vi hatar Timrå".

Jaha .... då får det bli 1 - 5 istället då

{7043}: Japp, vi åker ur..

Olli Hahl: Pinsam öppning.

Andersson: Sundsvall lägger puck på mål och går in och gruffar efter avblåsning. Försöker att störa Timrå.

Matchen är ett enda *gäääääääsp*
Känns som ett dåligt träningspass för Timrå.

Zäta75: Härligt med lite live-rapportering till oss som inte kan se matchen

Straffar ska EP eller Professor Hanzl ta

Labban: Håller med fullständigt, lite konstigt men så är det. Ser nog tom hellre Oliver Johansson över han

Zäta75: Ja det är lite komiskt ändå. Med skillsen Dahlén har så borde han ju kunna slipa lite på ett par varianter. Nu blir det typ 9 av 10 ggr den där backhandvarianten på straff.

Labban: Boyce boyce boyce

Jadu: Dahlén är bra på mycket, men straffar är kanske inte hans grej. Åtminstone behöver han träna på det endel

Trilske: Oliver Johansson fri målvakten räddar. Slagsmål efter det vid Sundsvalls mål där Boyce är inblandad.

Zäta75: Nä Dahléns straffar är inte jättebra.

Zäta75: Tycker inte han ska ta en straff iår, (möjligtvis om det är en lång straffläggning) ser hellre hanzl, pettersson, hållander, hartmann

{9566}: Straff Dahlen. För lättläst som oftast. Verkar bara ha backhand på straff som han kör. Måste variera sig annars blir det inte bra.

Sundsvalls pp ser ut att hålla div-3-klass, lyckades inte ens etablera spel i 5v3...

Labban: Snart 8 min spelade o vi har tagit 3 utvisningar. Jag tror att dom vill träna lite BP 👍

{9566}: Är kvällens plan att träna boxplay?

{9566}: Mycket bra att vi klarar 5 mot 3 i en minuts tid utan större svårigheter.

Kaijser fartfylld spelare, men påminner om Halloran när han bara kör rakt in i köttet i 5v3 istället för att droppa på blå och få ett uppstyrt PP. Inte mig emot dock!

Domarna tillhör även spelet hockey.

Lundin fortsätter med klassikern från förra säsongen , ta utvisning i boxplay

russkiy medved blyat: Bra bild dessutom. Väldigt mycket bättre än TV4 Play.

russkiy medved blyat: Bra tryck på bortastå!

Rico01: Bra musik på sändningen!

Rip Kirby: Nu ska Sundsvall hockey få däng. Vinst med minst 3 mål kräver jag.

Sonnenberg: Nej, men du kan teckna ett abonemang hos ST för 19kr för 2 mån. Säg upp det sen efter 2 mån. Själv föll jag till föga nu och beställde just det, kommer att säga upp det efter 2 mån då det är bara försäsongen jag är intresserad av hos dom.

Peacedog: Ingen som vet om det finns nån ful-stream?

Andersson: VHS-skärpa? Har du sett TV4-sändningarna? ;)

Labban: Kul att se Värmhed få förtroendet i en producerande kedja trots att det bara är försäsong.

Jag har inte möjlighet att se matchen ikväll så om någon orkar får de gärna skriva några ord hur han såg ut på isen. Troligtvis den spelare av våra ungtuppar jag ser mest fram emot att se i höst.

Sputnik: Eronen och Lander hade känningar och vilas idag. De ska kunna spela SCA cupen så de kanske är med i nästa match.

Sputnik: Fullast kör!!

Undrar ifall det blir nån sorts kvalite på sändningen , kanske bild och ljud samtidigt idag , och lite vassare än VHS-skärpa på bilden ?

Sputnik: Vet inte. Har för mig han hade någon känning. JJ är inte heller uppskriven, kanske vilar dessa. Lyytinen tillbaka dock

Labban: Lander borta, någon som vet om det är skavanker?

Olli Hahl: Utöver det som synts på FB osv fanns en T-shirt, en keps till och en halsduk. Gillar som sagt detta samarbete, framförallt eftersom jag gillar Sqrtn. Lämnade med en svart hoodie denna gång. Vissa kanske tycker att detaljerna i huvan är töntiga, jag älskar det 😅
Uppladdat:

500x0-img5850.jpeg

500x0-img5851.jpeg

500x0-img5852.jpeg

500x0-img5854.jpeg

500x0-img5855.jpeg

500x0-img5857.jpeg

Några omstuvningar. Ska bli intressant
Uppladdat:

500x0-lag.png

Sputnik: Karlin är kung. Nu ska du inte vara dum bara för att ni just passerat SSK i Maratontabellen.

Costanza: Ja vi ligger i lä. Speciellt när ni är på gång att trycka upp en kollektion tröjor med stort maffigt tryck med denna.

Haha hoppas ni är mer vakna på isen än vad Karlin ger sken av på bild. 😅
Uppladdat:

500x0-karlin0_0.jpg

jens_88: Jättefula bilder.

Olli Hahl: Ligger lite bilder på facebook

« · 2560190 · »