1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598643 inlägg · 6213 ämnen
2889184 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Inte många 😎men han är ju Timråspelare nu oavsett minuter. Jag undrar bara vad dom går efter…

Rip Kirby: en gång rödvit alltid rödvit!

Bobby Hahl: Men helt ärligt hur många minuters istid med Timå IK har han?

iexil: Varför säger dom Linköping när han spelar för oss?
Ett rödvitt lag mot ett annat borde det ju vara…

iexil: klassisk Timrå klubb

JanneH: blev Detroit för Genborg i andra rundan

Djingiskahn: en snabb googling säger att runda 2-7 är idag. Spännande att se hur det går för Genborg

JanneH: Tack! äntligen nån som har koll. Är andra rundan idag eller?

Stridhsyxa: XACT så tycker ja oxo!! Låt alla som vill skriva elr spamma gör ju inget men om någon e otrevlig elr kallar nån nå styggt då jävlar har dom kackat i de röda skåpet vi ska kunna vara snälla o TREVLIGA mot varandra oavsett laget man håller på!!😎❤️🤣🇱🇸

Gamgreken: ge dig tönt. Karlin är en cool snubbe. Oavsett vad man tycker om modo.

Tom Topp: Olidligt mycket.

Costanza: Hörde att Karlin skulle vara med på försäsongen i år då allt bussåkande till hösten inte kommer vara bra för hans redan övergöda kropp.

Tom Topp: Stäng av mig! Ska fixa lite i lyan och forumvila ändå :-)

Nu var det mycket spam på forumet!

Sanyet: Där MoDo är trivs hockeyn. När MoDoiter åker hem frän NHL vinner nationen VM-guld. MoDo är bäst helt enkelt.

Costanza: HA är amatörernas liga så hoppas ni blir kvar där 10 år som sist 😀

Sanyet: Det går inte att reta upp mig längre, haha! Miljonerna flödar ändå in till MoDo i denna liga. Ingen MoDoit grinar. Vi är ändå störst på denna planet. Sen kan ni andra brottas vidare i töntligan med löjliga löner till sorgliga B-lrare. Vi kan hockey ;-)

Costanza: snålade er ner i HA. m0d0 - heart of dumsnålhet. Löven snuvade er på Lundin dessutom. Kentää kan.

2889184 · »