1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 599797 inlägg · 6212 ämnen
« · 2894338 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Silfverberg verkar ju i princip omöjlig att ta pucken ifrån.

Bobby Hahl: Är dom inte ett av finallagen i vår är det underkänt. Dom har ett jävligt starkt lag. Ännu starkare om Bäckström håller hela säsongen.

Bobby Hahl: Nu är ju detta iofs första försäsongsmatchen och allt därmed.

Däremot var jag lite frågande till tombolan till kedje formationer. Ingen riktig röd tråd kan jag tycka.
Heikkinen bör spela med Dahlén etc.
Har jag missat nått angående Eriksson förresten?
Inget ont om Boyce, men i min bok går ju Eriksson före som center. Även om det allt som oftast laboreras så här tidigt inpå försäsong.

erathoo: Mycket svag period av Timrå. Fortsätter det såhär kan det bli 7-0 till 10-0

Zäta75: vi får hoppas Brynäs tröttnar lite snart...

Zäta75: Där måste ju Strömberg lita på att Juel har första stolpen och våga kliva på. Inte stå med röven som en kåt honkatt.

erathoo: Brynäs blir grymma i år. Firma Bäckström Silverberg kommer att ösa in mål i PP.

erathoo: Bäckström till Silfverberg pang 3-0 i PP

erathoo: Spitzenklasse.....

Blake: Nää , men jämförelsevis...

erathoo: jag tycker inte vi saknar offensiva kvalitéer på pappret men i realiteten är det inte många som verkar särskilt spelsugna idag än så länge.

Blake Slåhan: spontant på papperet så har ju Brynäs såååå många fler alternativ i offensiven än oss...och tycker nog det syns på isen också...mycket rutin där också....

Ä di vakna rabbuslingarna ikväll??
Uppladdat:

500x0-fbimg1755187966957.jpg

Bobby Hahl: Lite mer samspelt i Brynäs men inte mycket ordnat spel. Som vanligt den här tiden på året dvs. Hade varit kul att se något av nyförvärven.

Bobby Hahl: nån som kan sammanfatta mellan perioderna? Mitt internet är nere pga klåpare till leverantör så kan inte se skiten själv.

Peja: Bäckis och Rödin verkar pigga...

SPOODI: Ja jag bryr mig inte nämnvärt på försäsongen.
Konstaterade bara fakta.

Bobby Hahl: 2-0-målet släpper ju aldrig Juel i seriespel.

Bobby Hahl: Tikare är väl vana? Ni är bäst när det gäller som mest, när SCA cupen ska avgöras.

Vem bryr sig om försäsong ens helt ärligt?

juel sover

Tuff start för Juel.

2-0 var ä juuel ikväll ?

AVGÅ ALLA!!!

2-0 Brynäs efter 4 min.
Tur det är försäsong.

erathoo: Rödin, en lurig liten touch ställer grabbarna...

Andersson: Där satte Brynäs 1-0. En backhand

2-0 Silferberg. Mardrömstart. Juel släppt 2 lätta

JanneH: ha ha, jag har dom till mitt hockeyspel.

Andersson: Till första matchen i SHL. Premiären.

Zäta75: JAG vill att Skägget kommer tillbaka . Vad hade man sagt för prognos om honom , minns inte ......

Peja: Just nu, ja

Rico01: Dahlen med Lander och Wedin alltså. Intressant.

Rico01: Är Strömberg helt skadefri nu?

Uppladdat:

500x0-53322847313057722310672463072589972253577491n.jpg

Nån laguppställning eller improviseras det bara i kväll ?

NotAChipmunk: Äntligen tillbaka från en lång sommarvila från ishockey! Nu drar det igång. Försäsongsmatcherna säger vanligen inte så mycket, men visst blir det roligt att se Tommys Samuelssons spelsystem (lär vara fokus på försvar) och nytillskotten hur de ser ut i dessa matcher. Blir också roligt att se Hardegård. Hoppas att han drar på ett antal tunga skott ikväll. Bäckström blir ju också intressant. Klarar han sig skadefri under säsongen är frågan där.

Ge oss en första av många vinster ikväll Timrå!

KulltorpsOlli: 🤣🤣🤣

steveroper: Exakt o precis. Vi är som vanligt väldigt lika i våra åsikter. Men så tillhör vi rätt generation också. 😉

JanneH: Inga tallar på tröjorna?? För dåligt!

Från det ena till det 3e... hur kan man ens leva utan detta som jag hittade på tradera?

EXPLORERSMÅLAND: Sanny kunde också tackla resolut.. 💪

erathoo: Ja had vi Jalle ikväll så had dä vare första å sista matchen för Bäckis ikväll 🙈

NotAChipmunk: Han har ju haft de alla säsonger sen han kom tillbaka.

NotAChipmunk: Tror det är ganska naturliga kaptensval

NotAChipmunk:
Säsong 25/26 kaptener är presenterade. Känns som att de verkligen tror och hoppas på att Didrik håller sig hel i och med att de ger honom ett A.
Uppladdat:

500x0-img6766.jpeg

FrOllik:
Ja, och dessutom var väl Jokkinen inte bara hyllad förra säsongen. Visst att han fick mycket uppmärksamhet, men i slutet av säsongen pratades det ju en del om att det, tabell och poäng mässigt, var ungefär samma som det varit med Ante.

Smörgåsen : det finns ju några hyfsade forwards hos Gävle. Även om det är första matchen så blir det intressant att se hur vårat utskällda försvar klarar av dom.

steveroper: i kväll är dom skonade från min eventuella motorsåg. Min försäsong startar när Sverige inte bjuder på medelhavsvärme. Hockey kommer man få nog av ändå.

Blir imponerar över dom som faktiskt taggar igång.

Tom Topp: Av nyförvärven är jag mest spänd på att få se Lilja, Genborg Levinsson och Sundin. Även Eriksson, som kan räknas som ett halvt nyförvärv.

Bobby Hahl: Ja precis, det är bara försäsong. Jag kommer inte bry mig ett dugg om resultatet, oavsett seger el förlust

😂😂😂

= Seger: "SM-GULD SM-GULD SM-GULD 🥳🥳🥳
Förlust: "Helvetes jävla oduglingar! AVGÅ!!! Det blir kval, HA here we come"

Tom Topp: Försäsong är försäsong. Hoppas på en jämn match. Förlorar vi däremot med 6,7,10 - 0 så får Avgå en ny innebörd. 😎

erathoo: jag är mest nyfiken på hur våra nyförvärv ser ut! Har dom potential att utvecklas? Det känns som ett måste inför årets säsong!

« · 2894338 · »