1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 605752 inlägg · 6213 ämnen
2952781 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
Zource: Ja, vi håller tummarna för att det blir så!

Modano: Stockholmslag är ju sällan omtyckta men fan vad jag skulle ge för att AIK också går upp, mer Timrå till oss utbölingar i fjollträsk tack

Nisse på Mon or: Lätt att förblindas. Men Sagranden trendar just nu mot 15 poäng i HA. Tror dessvärre inte han har att göra i SHL just nu.

JanneH: det är bara burkölen som spelar hockey. Hos alla andra är det hugg och slå som gäller!

Modano: känns som Blötröven är det enda som kan hindra sig själva att gå upp i till våren. Ser inga andra hot än om de viker ner sig

Freddan nöjd med 1 poäng VA!

Rallarn: Modo har hittat en i och för sig rätt usel nivå i sitt spel men eftersom man ändå tar poäng så blir det ju ändå en vinst på sitt sätt.

Kalmar vinner rättvist tror de och AIK är de som kan utmana Björklöven Modo har inget grundspel och Freddan på det haha.

Rallarn: Skitsnack! Kom inte och sprid sån där fake news, tack!

Modo ska ner i ettan. Derbyn mot ÖHC. Spelare som knegar vid sidan av isen. Sånt saknar jag! :)

JonteD: Modo nöjda med en pinne mot Kalmar borta, man börjar sakta men säkert acklimatisera sig nere i allsvenskan där man hör hemma.

Villervalla: ha ha ha ja nån gång ska väl vara den första

JanneH: Kalmar vann!!!!🤣🤣🇱🇸

JanneH: Det blir telefonsex då.🤣

Villervalla: ja fortsätter det så är får man nog ligga ikväll... om man bortser att jag är hemma på Alnö och firar farsans 90 årsdag och frugan är kvar i Hässelby

2952781 · »