1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 608005 inlägg · 6213 ämnen
2977023 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Det här är väl en gång man ångrar att man inte är medlem på Timrås Youtubekanal. De orden som C Lander säger i första paus fattar man är värda sin vikt i guld.

P A: Jag kan lugna er med att det inte är en AI-låt. Vi har faktiskt fått den av vår käre kapten Anton Lander som i sin tur fick den av en vän till honom. Vi ska sjävlklart ta reda på lite mer och ge cred till skaparen som sig bör. Det blev lite snabba puckar nu då vi gärna ville ha med den i avsnittet. Vi ska ta och snacka lite mer med Anton och se om vi kan få lägga upp den i sin helhet eller om den finns ute någonstans, och som sagt ge riktig cred till upphovsmannen :-)

Bobby Hahl: Jag sjunger bara "ÅTTA TVÅ MOT FBK... chalalalala"

Bobby Hahl: Men vilken låt är det? Å så jag önskar att den är gjord av en riktig person och inte något som AI-genererats..

Inte länge kvar för Anton Wedin nu.

Introsången till det nya matchavsnittet….
Varför sjungs inte den av arenan istället för den gamla förlegade?? Alltså Timrå Hej…då.

Mycket mycket bättre…. Ändring i ledet. Mittåt!!!

steveroper: han tar en kula för grabbarna! 😜

Jag lyssnade igår på hockeymorgon där dom rankade dom bästa kaptenerna i shl. Ingen av dom nämnde ens Lander, han bör ju lätt vara med på en topp 3 lista i shl. Kan inte tänka mig hur man ska kunna vara en bättre kapten en han faktiskt.

steveroper: Hahaha, heart of captain!! Modo i ett nötskal.

Rip Kirby: "Oh captain my captain" får en ny innebörd 😂
Uppladdat:

500x0-screenshot20260127-0744433.png

2977023 · »