1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 612386 inlägg · 6214 ämnen
3027224 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Silly Season 2026-27
Red Bulls: det är en vass kniv. Har ju ’groomats’ nu under en tid och varit mkt kontakt med supporterklubben etc. Är ordförande i NHK , miami pool etc. Mycket bra namn och planerat sen ifjol.

Villervalla: wow spännande. Nån som vet mer om den tilltänka ersättaren?

Jag tror Gardiner kan ligga högt upp på listan som sista spetsen. Rightare, producerat mycket mål genom hela sin karriär. Gjort ett år i ligan. Jag är positiv till honom om man inte har nån ännu bättre på gång i kulisserna.

Drömmer väl om nått namn från Ahl/nhl som Z kan locka hit. Men blir ju också en chansning med nån som inte spelat i shl förut , även om det inte alltid behöver vara ett måste. Men ser helst inte att man chansar på vår största spets.

Sedan önskar jag och tror inte det är helt kört med en spets till på artistkontrakt under säsongen, beroende på hur allt faller ut. Kanske en spetsig back en bit in på säsong.

Sanny och Svensson snackade i dagens podd om Dylan, de trodde på honom. Speciellt sanny som trodde han kommer kunna blomstra hos oss och passa bra i en mer framåtlutad hockey.

Montén Python: Enligt Google spelade han Center under slutspelet iaf, 2022

Villervalla: Inte helt oväntat namn. Det slog mig när jag såg inspelningen från medlemsmötet att en för mig okänd styrelseledamot stod för en stor del av presentationen. Nu fårstår jag varför... :-)
Uppladdat:

500x0-skrmbild-2026-04-27-215924.png

Gathlopp: Ja det låter ju troligt. Att hitta en förstecenter är nog inte det lättaste så tänker att sportrådet hugg på Dylan för att inte riskera att inte hitta nånting alls längre fram.

Jåkkinen: Intressant om han gick center eller vinge säsongerna i AHL?

Montén Python: Ja jag har ingen koll alls på honom. Ser att han har ett par säsonger i AHL där han producerat hyggligt iaf.

Andersson: "En jury har listat de 20 spelare som satt störst avtryck under 20 år i HockeyAllsvenskan. På första plats hittar vi poängmaskinen och Timrå-profilen Jonathan Dahlén som dominerade ligan under flera år."

Listan räknar alltså inte in prestationer i SHL.

3027224 · »