Moverare: Jag tänker inte påbörja någon diskussion nu. Visst är det så att man ska ge folk välönskningar ansikte mot ansikte. Vi får kanske se på lördag...
Madde: Helt klart så finns det bara två A-Lag som går att hålla på och det är självklart The Giffers och Timrå IK. Sen vart man är fostrad det har mindre betydelse, huvudsaken är att man leds in på den rätta vägen redan som barn....
Madde: Hätsk diskussion om vad? Vi har väl inget att diskutera om?jag lan i alla fall inte komma på något. Det jag menade var bara det att jag tycker det är roligare att önska folk God Jul och Gott Nytt År öga mot öga. Det är trevligare och personligare. Det är väl knappast något att diskutera. Brukar ytterst sällan ge mig in i hätska diskussioner, det ger mer om man är lugn och saklig.
Moverare: Vad ser ut? En visit i kattlådan borde inte kunna förstöra mitt humör. Vi kanske ska gå en rond någon gång. Det kan bli en väldigt hetsk diskussion känner jag på mig.
HH: Ja själv så är man ju fostrad bland gifter och godsaker och det är kanske inte så konstigt att vi i Nolby ser lite annorlunda ut än övriga Sveriges befolkning...Tyvärr verkar det inte som SCA tar sitt ansvar och hjälper till med saneringen eftersom miljöbalken trädde i kraft 1969 och detta hände på 40-50-tal så dom känner sig totalt ansvarslös...sorgligt men sant och vi i Nolby hockey får leta upp egna isar i vinter.....Vi behöver också mer tjejer till tjejlaget så ni som har nån syrra eller bekant som vill lira hockey kom och var med på nån träning.........Gå in på länken och läs om tjejlagets senaste cup-seger i MoDo.....Var nästan ett landslag med, 3 tjejer från Timrå IK, 3 från NSK och 3 från Sollefteå och resten från Nolby Hockey....FORZA TJEJLAGET......
Jag: Håller med dig fullständigt, vägra kvalserien. skulle va riktigt roligt om tokvändningen kom efter jul. Hmmm undra just vad alla som redan spelar där ska skriva om då. Ähh dom kan väl gå och kika på Löven och Leksands matcher istället då. 18 omgångar kvar och en del har redan börjat att lira i kvalserien, störtlöjligt av vissa här på gb:n..3-4 vinster efter jul och vi är ikapp, svårare är det inte....Dubbelseger mot MoDo och sen AIK så är vi med på allvar igen...VÅGA VÄGRA KVALSERIEN TIMRÅ IK................
Vissa har väll blivit högfärdig nu mer,,,,,,tror jag ska stämma Dagbladet för dom förstört hela morgonen för en, med sådanna bilder,,,,,oj oj stackars barn som råkar se denna blaska
7/12 går sportchefen ut i Dagbladet och säger att Kapanen inte är aktuell den 10/12 blir han klar. Det blir roligt att läsa tidningen i morgon om dom har Pasi reportaget med?
TGO: Jag sågade inte ditt lag jag sa att foppa inte kommer med det var 1 Fel. Sen började du surra om Påhlsson vilket jag inte anser platsa. Det var det enda. 2 fel är väl ingen sågning, eller???
TGO: Ska göra ett undantag i brist på annat: Backpar: Lidström, Norström, Öhlund, K Johnsson, Ragnarsson, K Jönsson, Olausson. Forwards: Renberg, Sundin, Huselius, Alfredsson, Dahlen, Näslund, Foppa, Sundström, Holmström, Jönsson, Nylander o Z. Z o Foppa får vara med eftersom jag hoppas på att dom kommer med, dom andra vet jag!!! :0)
Det är bara inse zäta är alldeles för dålig för att komma med till OS. Hade han presterat en bättre säsong än förra året så hade han haft en liten möjlighet att få vara med i OS. Tyvärr så har han inte lyckats med det och kommer inte få vara med.
rådbjer: Påhlsson skulle inte spela i den kedjan för att göra poäng. Du verkar ju vara en smart jävel, sätt ihop ett bättre lag själv. Så vi kan jämföra...
Va f-n tredje världskriget hinner ju bryta ut före Februari, så vi kanske ska ge Bin Ladin svensk pass och sätta han som halvback, han är ju bra på att smyga efter kanterna
TGO: Tillåt mig småle! Då gör ju Svatrvadet mer poäng men ingen av dom är aktuell, som tur är. Förresetn vet jag hur vi ska låta dom andra lagen få en chans i OS: ta med Timander på backen! Sämst i hela NHL enligt statistiken. O med statistik kan man bevisa mycket.:-)
Köttbulle kedjan har spelat bra i Toronto. Men om jag fick bestämma så skulle jag bara ta med 2/3 delar av den. Höglund får stanna hemma. Istället får Zetterberg gå in i den kedjan. Jag menar, hade z:a spelat i den kedjan nu i Toronto så hade han varit given i OS. Individuellt sett så är z:a mycket bättre än Höglund. Jag gillar inte heller alla spelare som nästan säger rakt ut att dom kräver att dom ska få vara med. Kedjorna i OS: