1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 598872 inlägg · 6213 ämnen
« · 6776 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Forza Timrå
Dalan: Eh, och den låten handlar om dig, eller vad? Eller är det så du vill att folk i allmänhet som inte håller på Tik ska bete sig.
Du mår inte riktigt bra va?

Sv: Forza Timrå
Dalan: Det sjuka är att det är bara en träningsmatch... Vill inte att dom vilsna själarna i blåvitt (t ex min arbetskollega Tjobba) skulle fläska ner några TIKARE så vi fick skador! Fast iof, jag tror att många i årets nya ansikten i TIK är riktiga hårdingar. Kul som fan var ordet =)

Forza Timrå
Undertecknad ser fram emot det STORA derbyt som om det vore julafton när man var liten... Det finns ingen match på hela året som är större än just ett derby, att få sätta farmarlaget på plats och slippa tjat om vilka som är bäst under resten av säsongen från vänner och släktingar =) Jag kommer vara på plats bakom trumman med en rätt så skön flagga i släptåg, ni kommer inte missa den...mer säger jag inte... För Er som inte kan, eller glömt texten till ramsan som Willysson & co körde i vintras kommer texten här:

Melodi: The Kristet Utseende - Alien Brännvin

Weo weeeo Timrå de anfaller, spriten flödar städer faller
Weo weeeo Timrå de anfaller, spriten flödar städer faller
Vi kom från himla valvet, ur svarta hål i rymden, små röda män med enorma k*kar, upp med händerna, ner med brallorna, fall på knä inför Universums Härskare.......

Vi ses i Kattlådan!!

Sv: Snabbast
HH: Tänkte att du behövde lite hjälp på traven. Det har ju hänt förut att de så kallade säkra segrarna blivit ljuvliga förluster.

Moverare:
F-n så klok du är blir nässtan rörd, om din annalys om det kommande derbyt,,,säkert att du räknat ut det själv?

11-2, jodå.
Och Vålerengen är ju ändå norska mästare, så den förlusten kan jag stå ut med.
Och vad gäller det så efterlängtade derbyt så är inte matchen spelad förrän den är spelad.

Sv: SCA-cupen
5-1 känns just nu som rena rama SHC tipset.
De ska vara glada om de kommer undan med tvåsiffrigt...
Sen så har jag fått fin fina tips på vem som ska sjunga nationalsången vid första hemma matchen ;)

En vecka kvar till derbyt, det enda på länge!
Underligt nog något jag ser fram emot och söndagen naturligtvis.
Jag kommer stå och skratta under matchen... 5-1 till Timrå!

Skarin; Jag skickar periodsms! Men söndagens vad blir intressant.

Robban; Sluta tjuvkika och var med i debatten istället!

Sv: AIK vs Timrå IK
IFK ligger alltid allra närmast hjärtat, det var där min karriär tog sin start...

Åh sjutton, DJ Hemp. Är det GIF eller IFK som gäller om Du skille tvingas välja? Svaret är frivilligt! Gamla matchdräkter ja, de brukar vara fina de...
Jag drömde en gång att örnen bara var en dröm så när jag frågade folk var örnen tagit vägen så förstod de mig inte! Men det var bara en dröm. "I could have been a dreamer!!!!"

Dj hemp: Coolt!

Hempen: fin målskillnad skaffade vi oss också eftersom vi tog en stabil 6-0 seger på bortaplan =)

hoppzan: Hehe...Vi får väl se! Man vet ju aldrig om GuRRa eller Dj Hemp hittar på nått...

Föregående innlägg var menat till Red Eagles...

Red Eagles:

Jag funderar i en vecka till... Sedan åker jag dit!

Du måste ju nöja dej med en seger ju.....annars kräver du väl lite mycke! Men ja och Jossi bli ju glad iaf!

IFK-målet prickades in efter en knapp halvtimme... Därefter satt man och bet naglar resten av matchen, trots att det var närmare 2-0 än 1-1... IFK:s matchdräkter av idag påminner för övrigt om de för ca 20 år sedan!

Dj hemp: Fundera inte, utan åk dit!

Hmmm... Även jag funderar på att offra ekonomin lite nästa lördag och ta bussen till Gärde och kolla derbyt... För att sedan åka hem och konstatera att hockeydistriktets skåp står kvar i Timrå!

Frasse:

Nja, det var JUH inget vidare... "Matis" är JUH våra konkurrenter om andraplatsen i serien!

Hälge: Nej, tycker det är så härlig när man blir uppskattad av andra för att man offrar ekonomi för TIK...

Red Eagles: kan ja tänka mej, kosta nästan 750 spänn tur ock retur från sundsvall till stockholm.... uscha , men de kommer säkert vara värst de ju!

hoppzan: de e tur du finns!

Red Eagles: Nöjer du dig inte med en seger som tack.? :-)

SJÄLVKLART! Jag överger inte TIK. Jag hoppas få ett varmt mottagande av supporterklubben, kan ju tala om att det kostar att flyga från Örebro, så man vill ju att det ska vara värt det!

Jag: Klart man finns till hands. Man hoppas att man få träffa lite nytt trevligt folk där!

Tycker iaf att de e j*vligt bra stil, du visar att du är en äkta timrå supporter genom att åka från örebro för en, egentligen helt betydelselös match! =)

Jag skriver under direkt. Fullständig jackpot! Inklusive IFK! Nirvana är nära...T.o.m i finnkampen leder Sverige, både herrar och damer.
Detta måste ju vara ett dåligt tecken! Äsch, nu ska firas!
Skriv gärna mer fakta från AIK-Timrå matchen nån som vet.

Jag: Såklart, tror du jag missar årets höjdpunkt, derbyt mellan TIK och Sundsvall? Nejdu =)...

Hempen: å 6-0 till matfors...

SCA-cupen
Ja, då vart de snart dax igen, årets höjdpunkt me Sundsvall - Timrå matchen, ja de är iaf kul!
Frågan är om man måste komma 40 timmar i förväg för att ens ha en chans att komma in, finns det annar nåt nr man kan ringa för att kunna beställa biljetter (Om de finns några kvar) "Red Eagles" kommer upp enbart den helgen för att inte missa SCA-cupen, rolig typ de där!
Kanske man också träffar en hel del trevliga personer där, kanske man stöter på HH, 250 Kg kärlek och varför inte actionleffe? Fan va trevligt de ska bli, om man inte träffar dom gär trevliga typerna så vet ja ju att "hoppzan" alltid finns i min närhet, "det känns tryggt" =)

Vill också säga tack till Kerosene, vilken kille *pussa på nesan* jag säger då det, vilken kille! =)

Dj Hemp: Kan inte bli bättre!

2-0 till TIK, 1-0 till IFK, 2-1 till Sverige, 5-1 till England... en fantastisk sportdag!

Ojsan det skulle förstås inte ha blivit överstryket utan understryket.....kan inte riktigt med detta än.

Hälge: Nää nu när han vet att han kommer att bli helgon förklarad av Engelska pressen imorrn=)) istället för syndabock......

men 11-2 mot Trondheim

hoppzan: "Svennis" har nog inga problem att somna ikväll iaf...

Mellan ska det stå inte imellan......

Timrå i all ära, men dagens match spelades imellan Tyskland - England 1-5!!!! Det är inte dåligt det!!!

Daniel210: Titta på inlägget kl 16:01:47, så har du slutresultatet.Tittar du ännu längre ner,så...

Okey, det måste vara jag som är dum. För jag hittar inget om dagens match i Gästboken....

UNDERBART! Ser väldigt bra ut inför årets Elitserieupplaga *ler*

Sv: Ny server
Friskan:
Vet du det själv ;) Annars så går livet vidare vare sig med irroniska eller glada gubbar eller gummor.

Alla har gjort ett kanon jobb, från server pulare till programvaru snickrare,,,

Daniel210: Det vet väl alla. Carro har "onlajnat" åt oss. Läs gästboken.

Kenneth Westberg: Keresone och jag har ett hårt men kärt förhållande till varandra och jag förstår att du inte vet vad en sån här :) betyder.

Kan trösta dig med att de flesta andra resturangerna i stan ger ett bättre värde för pengarna än Akva gjorde...

Otroligt att det ska vara så svårt att få reda på ett slutresultat!!!
SÅ nu vill man veta vlika gjorde mål, vilka var bra vilken målis stod?

Friskan. Din kommentar till Kerosene, låter inte alls bra. Jag vet att han jobbat enormt för att ge oss en bra och snabb hemsida. Så han förtjänar ett stort tack från alla "gästbokare" Här komer mitt - Tack för ett gott jobb. Kerosene!

Laken: Nä, och inte 1-4 mot Arboga heller. Är det någon mening att
kontra med Skellefteå efter kvällens match?

Moverare: 2-5 mot Vålerängen imponerar inte...

Ja enligt Carro så stog De Rouville

« · 6776 · »