Dalan: Eh, och den låten handlar om dig, eller vad? Eller är det så du vill att folk i allmänhet som inte håller på Tik ska bete sig. Du mår inte riktigt bra va?
Dalan: Det sjuka är att det är bara en träningsmatch... Vill inte att dom vilsna själarna i blåvitt (t ex min arbetskollega Tjobba) skulle fläska ner några TIKARE så vi fick skador! Fast iof, jag tror att många i årets nya ansikten i TIK är riktiga hårdingar. Kul som fan var ordet =)
Undertecknad ser fram emot det STORA derbyt som om det vore julafton när man var liten... Det finns ingen match på hela året som är större än just ett derby, att få sätta farmarlaget på plats och slippa tjat om vilka som är bäst under resten av säsongen från vänner och släktingar =) Jag kommer vara på plats bakom trumman med en rätt så skön flagga i släptåg, ni kommer inte missa den...mer säger jag inte... För Er som inte kan, eller glömt texten till ramsan som Willysson & co körde i vintras kommer texten här:
Melodi: The Kristet Utseende - Alien Brännvin
Weo weeeo Timrå de anfaller, spriten flödar städer faller Weo weeeo Timrå de anfaller, spriten flödar städer faller Vi kom från himla valvet, ur svarta hål i rymden, små röda män med enorma k*kar, upp med händerna, ner med brallorna, fall på knä inför Universums Härskare.......
11-2, jodå. Och Vålerengen är ju ändå norska mästare, så den förlusten kan jag stå ut med. Och vad gäller det så efterlängtade derbyt så är inte matchen spelad förrän den är spelad.
5-1 känns just nu som rena rama SHC tipset. De ska vara glada om de kommer undan med tvåsiffrigt... Sen så har jag fått fin fina tips på vem som ska sjunga nationalsången vid första hemma matchen ;)
En vecka kvar till derbyt, det enda på länge! Underligt nog något jag ser fram emot och söndagen naturligtvis. Jag kommer stå och skratta under matchen... 5-1 till Timrå!
Skarin; Jag skickar periodsms! Men söndagens vad blir intressant.
Robban; Sluta tjuvkika och var med i debatten istället!
Åh sjutton, DJ Hemp. Är det GIF eller IFK som gäller om Du skille tvingas välja? Svaret är frivilligt! Gamla matchdräkter ja, de brukar vara fina de... Jag drömde en gång att örnen bara var en dröm så när jag frågade folk var örnen tagit vägen så förstod de mig inte! Men det var bara en dröm. "I could have been a dreamer!!!!"
IFK-målet prickades in efter en knapp halvtimme... Därefter satt man och bet naglar resten av matchen, trots att det var närmare 2-0 än 1-1... IFK:s matchdräkter av idag påminner för övrigt om de för ca 20 år sedan!
Hmmm... Även jag funderar på att offra ekonomin lite nästa lördag och ta bussen till Gärde och kolla derbyt... För att sedan åka hem och konstatera att hockeydistriktets skåp står kvar i Timrå!
SJÄLVKLART! Jag överger inte TIK. Jag hoppas få ett varmt mottagande av supporterklubben, kan ju tala om att det kostar att flyga från Örebro, så man vill ju att det ska vara värt det!
Tycker iaf att de e j*vligt bra stil, du visar att du är en äkta timrå supporter genom att åka från örebro för en, egentligen helt betydelselös match! =)
Jag skriver under direkt. Fullständig jackpot! Inklusive IFK! Nirvana är nära...T.o.m i finnkampen leder Sverige, både herrar och damer. Detta måste ju vara ett dåligt tecken! Äsch, nu ska firas! Skriv gärna mer fakta från AIK-Timrå matchen nån som vet.
Ja, då vart de snart dax igen, årets höjdpunkt me Sundsvall - Timrå matchen, ja de är iaf kul! Frågan är om man måste komma 40 timmar i förväg för att ens ha en chans att komma in, finns det annar nåt nr man kan ringa för att kunna beställa biljetter (Om de finns några kvar) "Red Eagles" kommer upp enbart den helgen för att inte missa SCA-cupen, rolig typ de där! Kanske man också träffar en hel del trevliga personer där, kanske man stöter på HH, 250 Kg kärlek och varför inte actionleffe? Fan va trevligt de ska bli, om man inte träffar dom gär trevliga typerna så vet ja ju att "hoppzan" alltid finns i min närhet, "det känns tryggt" =)
Vill också säga tack till Kerosene, vilken kille *pussa på nesan* jag säger då det, vilken kille! =)
Friskan. Din kommentar till Kerosene, låter inte alls bra. Jag vet att han jobbat enormt för att ge oss en bra och snabb hemsida. Så han förtjänar ett stort tack från alla "gästbokare" Här komer mitt - Tack för ett gott jobb. Kerosene!
Blake Slåhan: Du tycker alltså inte spelare som Freij som nyss signat ett NHL kontrakt ser spännande ut? Eller Sundin som Frölunda ville behålla? Sen är ju Svensson, Hardegård, Forsmark, Nässen rätt tydliga topp6 backar.
Du mår inte riktigt bra va?