Redhat: Är just det dom missat tycker jag. Vissa spelare som spelar i de sämre lagen gör ju fan så mycket bättre ifrån sig än en kille i t ex Färjestad där det nästan inte går att misslyckas. Jag vet inte men det känns som om de inte riktigt tänkt till när de gjorde listan...
Danne_L: Mycket tycker jag stämmer, men det finns ju ganska många bra spelare så det är väl lätt att missa någon. Men Kapanen är ju en av dom viktigaste kuggarna i Timrå så jag blev lite förvånad.
I Aftonbladets ranking av 50 bästa spelarna i elitserien har Timrå fått med 4 st. Det är inte fy skam, men var är Kapanen??? Inte med på femtiolistan, vilket skämt. Dom två bästa målvakterna i elitserien är ju Liv och Kapanen, Liv finns med men inte Kapanen. Man undrar vad dom tar ut på.
När det gäller Westfält så måste jag säga att jag känner mig oerhört trygg när han är på isen. Han kommer nog aldrig bli någon poängmaskin, men han gör inga misstag heller! Vinner puckar,tar bort spelare och bäddar för lagkompisar!
Är just det dom missat tycker jag. Vissa spelare som spelar i de sämre lagen gör ju fan så mycket bättre ifrån sig än en kille i t ex Färjestad där det nästan inte går att misslyckas. Jag vet inte men det känns som om de inte riktigt tänkt till när de gjorde listan...