1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581612 inlägg · 6216 ämnen

AIK - Timrå IK 2019-11-13

« · 2004054 Till forumet


AIK - Timrå IK 2019-11-13
Till omstart som dom säger på travet
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
T T: 1-6 till Timrå ikväll, det drömde jag inatt.😘
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Tikkare: Vi bör vinna ganska lätt ikväll. Vi är ju ändå ett topplag som möter en jumbo som stortorskat var och varannan match
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Det är nog väldig få som är glada och nöjda med spelet. Skillnaden mellan oss är nog att jag inte har behov av att skriva fem inlägg per dag och karva i ett sår som redan finns. Det Knylan efterlyser är att man också försöker se konstruktiva lösningar. Finns ett antal härinne som faktiskt gör det. Medans andra ägnar sig helhjärtat åt att gång efter gång upprepa samma mantra. Det är ett fritt forum och man kan självklart göra det. Men då får man också tåla att en hel del andra är rätt trött på det.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
GAMEDAY!!!
LILLÖRDA!!!!
BOTTEN UPP!!!!
Vi börjar om på ruta 1!!!
Vi VINN IKVÄLL!!
Skål tamjefan rabbuslingar!!😎
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
FH - avdammad: Ibland ler man , ibland blir man förundrad , ibland undrar man vad man skerv själv ?
Att skriva här blir oftast luftpastejer med dålig insikt i Timrås värld , om tränare , lag, Nubben , ekonomiska problem .
Men hur skall vi skriva när känslorna styr .
Vi alla här tycker , tänker hockey ofta ock det är kul att få fundera hur man löser detta stora problem med hockeyn i Timrå Ik
Vi ska inte vara rädda att uttrycka våra frågor eller påståenden ,för vi alla är smarta hockey älskare .
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
mikenomad: joo, man kan tycka det, men Timrå har ju Fjollträsk komplex.!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Tikkare: splittrad förstakedja och Tim ut på kanten men det som känns mest spännande ikväll är nr 26 & 19.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Kerstin_k: Nässen och Lindberg direkt in i första med Dahlen, intressant.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
SANNINGENS ÖGONBLICK TIMRÅ IK!!!!
Ikväll får vi svare hur uppehållet har sett ut!
Förlust ikväll å man börjar bli riktigt orolig!
GET US FRIDEN TO WIN!!!
Dä rinn lätt ikväll!!!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Lägg ner " Dagisnivån " nu bröder!
Ikväll börjar vi om igen!😎😍
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
SMÅLAND: Ikväll så tror jag att vi får se ett Timrå som i fornstora dar snabbt spel o fin skridskoåkning o snygga mål (förhoppningsvis)! Nä grabbarna har antagligen taggat till in i helvete för att bryta fjollträskförbannelsen!! Va tror ni kära timråiter!!! De blir röd o vit hockeydynamit!!👏👏👍😎
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
SMÅLAND: Nu kör vi, dä rinn lätt!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
JonteD: Ja nu ser framåt och inte bakåt!!😄
Las Ketchup effekten.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Notering från uppvärmningen: Nässen har ett jäkla bra skott.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
SMÅLAND: Jajamensan skål påre krumelur!!😎👍
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Lindberg framstår som ett fullblodsproffs, låter riktigt mediatränad i alla intervjuer efter presentationen. Snyggt!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Dags för seger i den här skithallen!
#nukörvi
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Kerstin_k: nya Dahlen kedjan blir spännande att se.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Synct: Ska bli intressant att se hur istiden fördelas mellan kedjorna. Gillar i övrigt hur man satt ihop linorna, även om jag naturligtvis har synpunkter
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Charlie2: Det gör vi!!😎😄
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
SMÅLAND: Fint tryck från nya kedjan!!!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
jaaaaasasssssaaaaaaaaa🔥
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
roger_sundsvall: Yeeeessszzzz!!!!!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
roger_sundsvall: Sebbe :D :D :D
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
JonteD: Men jävlar vilket fin uppåkning av glasCarlsson!!!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
TIK-Lund: såhär långt gillar jag nya formationerna. Känns betydligt mer besvärligt att möta Timrå nu när motståndarna har fler än en kedja att hantera 👍
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Eugen Sandberg: Nackdelen är väl lite att det öppnar upp lite mer bakåt när alla försöker vara konstruktiva.
Men det kan det vara värt.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
TIK-Lund: Mm. Hela den kedjan känns rapp. Hålla tempot nu för en gångs skull!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Någon som vet om Dahlén är ”helt hel”? Tycker han inte alls känts 100 senaste matcherna.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Eugen Sandberg: Nånting måste vara fel.
Han viker av från alla närkampssituationer och ställer sig och försöker peta lös pucken istället.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Eugen Sandberg: Idag var första gången denna säsongen som jag sett honom utföra en tackling avsiktligen, så det är alltid nått.

Personligen misstänker jag att hjärnskakningarna har satt griller i skallen, upplever honom som lite rädd
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
TIK-Lund: Jag har ju lite inside information jo de e rätt han är avsiktligt avhållsam pga sina hjärnskakningar!!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
TIK-Lund: hoppas det är så enkelt och att han kan få hjälp att komma tillbaka. Finns få spelare, om någon jag unnar så mycket framgång 💪💪
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
De sista 3 minuterna i den här perioden trodde jag AIK skulle lyckas kvittera. Riktigt dåligt tempo efter att resten av perioden varit riktigt bra..

Varför tappar vi tempot i så många matcher?
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
TIK-Lund: Tja, målet var elegant, men annars är det nog AIK:s period. Det gnistrar inte direkt om spelet och inga riktiga linjer går att skönja. Hoppas på högre tempo och lite mer vilja i andra.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
JonteD: Låter fantastiskt bra!😎
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Woody: allt sitter väl i tempot? Det känns som att vi oftast står och väntar och ser efter vad motståndarna ska göra och vi svara på istället för att bara köra efter egen spelidé.

Timrå måste ju sätta tempot. Det är ju hela Timråhockeyns grund!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
bar mofftak: Passningarna ifrån backarna drar ner tempo , Westerlunds passning ifrån egen blå till borta blå i midjehöjd ..det blir för mycket chans .
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Clay.2: uppspelen i allmänhet känns ju chansartade och riskabla i match efter match. Inget tryck i grejerna.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Eugen Sandberg: Han agerar ju smart enl min mening han jobbar på ett annat sätt håller sig borta från de fysiska o använder protesen i stället med sina genialiska passningar!! 👏👏👏
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Eugen Sandberg: Ja, det mesta sitter nog i tempot. Backarna drar en gubbe och sätter pucken på en stillastående forward som saknar passningsalternativ. Alltsomoftast måste man dumpa pucken eller försöka ta sig runt första back och fastna längs sargen. Se på Carlssons fina åkning som lade grund till första målet. Det, eller passningar till forwards med fart är enda modellen.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
JonteD: Där ser man!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
JonteD: Märks det att han inte går in i närkamper och vinner mindre puckar på grund av det är det ganska illa för att vara en så ung karriär. Går han in 70% i närkamper för att han är rädd att skada sig igen, ja det kanske funkar i allsvenskan, inte om han vill ha en plats i San Jose.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
De spelar bra AIK.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
TIK-Lund: Men vilket jävla hafs spel!!!!!!!!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Woody: hafsspel..igen.!
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
SMÅLAND: Tycker inget av lagen spelar särskilt bra.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
TIK-Lund: Såg ju bra ut första 10-15 min. Timrå ett nummer större. Men sista fem och första 10 i 2a så är det den utmärkat wursten som räddar oss gång på gång.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Synct: Samtidigt ser man att vi har dem som i en liten ask om vi spelar med fart och spelglädje.
Kommentera

Sv: AIK - Timrå IK 2019-11-13
Nä...ett långt uppehåll utan matchande.
Kommentera

« · 2004054