1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

581244 inlägg · 6216 ämnen

Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18

« · 2114365 Till forumet


Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Då gör vi ett nytt försök då.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Knylan: Ja eller som ST skrev i dagens artikel med Freddan:
"... i skrivande stund har Timrå IK en segersvit på noll matcher."

Oklart om deras avsikt var humoristisk eller ett olycksfall i arbetet när de skrev den raden.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
JanneH: haha! Genialt.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
JanneH: Det får anses vara "matchen i matchen" i och med att Almtunas vinstsvit är precis lika lång. Skänker definitivt lite extra krydda till kvällens match.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Hockeyoraklet: Torines har varit på studiebesök hos Widebro, där har vi nog förklaringen till att det lossnat för er :)

www.allehanda.se/artikel/rivalernas-stod-till-bjorkloven-under-krisen-handlar-om-att-racka-ut-en-hand
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Nucky: Mycket klokt, Torines verkar vara ödmjuk och noggrann.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Nucky: Läste det i st, kanon att klubbarna har bra relationer, ska vara tävling och stenhårt på isen, utanför så är det kanon att dom har kontakt och kan bolla med varann, gillar vårt nya tillskott Torines, vet nubbs hyllat rekryteringen.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
DonCherry: Kan bara hålla med. Allt verkar ha blivit bättre när han klev in. Nu är marknad på varje vecka och vill ha in $. Istället för max en gång om år tidigare.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
bar mofftak: Ja han känns ödmjuk och hårt arbetande, precis som man måste vara i Timrå IK, känns riktigt bra med honom helt klart.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Ryktas om ett Timrå IK Play innan året är slut, inte alls en dum idé!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Nubben klar för ytterligare 5 år!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Otto1: Hörde det, känns tryggt på något vis.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Otto1: Haha, det ända jag har hört är "vi har inga resurser för sånt", "vi är inget shl/NHL lag". Hoppas detta stämmer, har frågat om detta länge.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
En jäkligt positiv livesändning tycker jag!
-Nubben på fem år till är ju helt magiskt
-Firma Huss och Westin fortsätter leverera ett tag framöver nere i katakomberna
-TIK play kommer bli jäkligt kul att ta del av

Men framförallt gillar jag transparensen kring ekonomin. Förvisso ett tufft läge, men det känns mycket tryggare att veta var vi befinner oss på resan och hur man själv kan agera för att bidra.
50k stödisar ska vi väl greja tillsammans nu framöver. Nisse på mon du kan väl i vanlig ordning ta typ 5k av dessa? ;)
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
rabon: Säg att 500 pers betalar mellan 50-100 kr i nånaden för TIK play. Sköna slantar in. Kanske man skulle kunna baka in Jimmy Hamrin en del också? Enormt mycket hockeykunskaper i den killen. Plus mycket kring spelarna i truppen givetvis.👍
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Otto1: samt att John Westin förlängt 3 år!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Sputnik: 50 000 stödbiljetter! det ger 1923 biljetter i snitt/match räknat på 26 hemmamatcher och 2.5 miljoner kr i intäkter till Timrå IK (lika mycket som aktieförsäljningen drog in). Hoppas att vi kan få in riktigt fina priser från våra företagspartners!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Matsg: Sen alla säsongsbrickor på det också så ska det väll gå ihop.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Håkkybåkky: Det har hänt mycket positivt i klubben senaste åren! Sånt smittar av sig, och en bra skött klubb har lättare att locka till sig nyförvärv! Och så blir ju vi fans mycket stoltare!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Har förresten massa grejer jag skulle vilja se i TIK play:
Skills competition, bra surr med Hussen och framförallt The great Timrå bake-off där Hardegård utmanar Madsen i rulltårta
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Sputnik: Intressanta ord om Torines från Nubben.
Precis en klubbchef man hoppats på vad det verkar. Kommer ihåg jag skrev när vi sökte ny att jag ville ha en klubbchef som kommer utifrån med nya fräscha ideer och engagemang. Kommer bli bra det hör med Nubben, Torines och övriga sportsliga ledningen. Ord från Nubben.

"Men sedan Jonas Torines kom in som klubbchef har jag tyckt att det har varit fantastiskt roligt att jobba i föreningen igen, säger "Nubben" och fortsätter.

– På den korta tiden har Timrå förändrats väldigt mycket, till en professionell klubb rakt igenom. Jag har fått en otrolig nytändning av att jobba med honom. Sedan han pratade om hur han ville bygga organisationen långsiktigt och ha med mig så har vi haft diskussionerna och det känns otroligt kul nu. Det är fantastiskt stimulerande att få göra den här resan."
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Sputnik: Det stora problemet sist vi var SHL, var ju organisationen. Det är ledningen som är klubben, inte spelarna!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Håkkybåkky: Eftersom du frågar.. jag lägger 250:- per hemmamatch * 26 = 6.500:-...+ säsongskort vip pensionär ca.5.000?= 11.500:-. Jag är villig att lägga större summor om fler gör det organiserat.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Sputnik: dom där orden från Nubben gjorde mig glad. Nubben är Timrå IK!! Sveriges bästa sportchef!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Nisse på Mon or: Stort av dig. Jag kritiserade dig förut men egentligen vill vi samma sak. Alla lägger det de kan i den här situationen.

Tillsammans nu, allihop! Tillsammans bär vi föreningen uppåt. Vi har gjort det förut, vi kommer göra det igen.

Vi kan inte böka i sarghörnen men vi kommer fortsätta när alla i dagens lag lagt av, Torines har gått i pension och Dahléns tröja hänger i taket. Då kommer vi minnas coronasäsongen.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Nisse på Mon or: På tal om säsongskorten, är dom med i den beräknade prognosen som publicerades i dag? Nån som vet?
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Nisse på Mon or: Jag stänker in ett antal i krysset oxå! Alla lösa går om...
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Nisse1: trodde det bara var stödbiljetter...
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Nisse på Mon or: Ja, här på forumet har jag sett den insats som du gör och tycker att det är jäkligt stort! Gör själv mitt bästa för att ta rygg på dig även om det inte alltid går.
Så du ska bara ta min kommentar som något positivt, en hommage till till dig :)

Tror nog att detta är så organiserat som det blir, alltså att vi som grupp ska nå upp till 50 000 biljetter. Så länge som det uppdateras löpande hur vi ligger till så ser jag det iaf som en morot för att försöka bidra med några fler biljetter.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Nisse på Mon or: Tar rygg på dig och köper ett gäng stödisar. Förväntade mig att se minus på kontot sedan dagar tebax pga jul men blev positivt överraskad när jag väl vågade titta och unnar mig naturligtvis ett par stödbiljetter. Majoriteten av truppen pratar om hur dom trivs i Timrå IK, det smittar av sig!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Avskum: ja, va faen. Nubben på 5 år till är en ynnest som man bör fira. Häller upp en stadig Ardbeg och kör ett par stödisar till.

Timrå IK - nu och alltid!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Bragd-Birger: Blir några bira och faktiskt en pava Aurora för att återuppleva ungdomen (smakar rävskit visar det sig) Har köpt det jag anser mig kunna unna och inväntar endast 3 poäng. Rekommenderar dig att köpa Islay Mist och lägga överskottet på stödbiljetter istället :)
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Bragd-Birger: Skål! Unnar mig en liten bowmore och håller tummarna för att laget studsar tillbaka på ett bra sätt ikväll.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Avskum: Ok, då kör jag Liebfraumilch och lägger resten på stödbiljetter
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Hank: mackmyra intelligens för mig. Barnbidraget borde väl komma snart! Då blir det stödisar!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Avskum: Islay mist är för priset en av dom bästa o smakrikaste man kan köpa!!🍺🍺
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
josha840: det inte påslaget ut, jag spiller upp en till whisky tror jag.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
JonteD: ja helt grym.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
JonteD: Jag menar det, det måste vara världens mest prisvärda whisky. Gillar man rökigt så blir man inte besviken!
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Gör ju ingenting ifall det skulle hända NÅNTING i första-perrarna
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Andersson: Rena sömndosen det här. AIK leder iaf mot Björken.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Andersson: gäääääsp.... nu måste det börja bända nåt
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Hassan: Man blev hyfsat pepp att hjälpa föreningen nå sina mål.
Timrå IK mår bra nu
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
TimraStockholm: verkar inte vara nån drömcomeback för Poulin i Lövenkassen... 2 insläppta på 4 skott
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Andersson: Något man inte kommer sakna den dan man går upp är dessa menlösa brunkarlag. Allt för att bara sätta stopp för skickligare motståndare. Jätteutvecklande...

Iofs också dags för Freddan att börja hitta motdrag mot sådana lag. Dags att visa redan i 2:a perioden då. 👍
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
TimraStockholm: Tror Löven kmr att byta tränare innan säsongen är slut
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Nisse på Mon or: tänkte nog som större engångsbelopp utöver stödbiljetter...
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
SMÅLAND: Urtjusiga glasögon i väntan på Godot.. eller mål... eller nånting.
Spiller upp en belgisk husöl, Saison Boq.
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Sputnik: om man inte kan snurra upp en brunkare, hur mycket uppsnurrare är man då egentligen?
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
BlackBay: Eyy yoh va händer mannen?

Börjar saker och ting röra sig?
Låst ämne

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-12-18
Har snart väntat i 85 minuter på att någon ska ställa sig framför kassen men det verkar som att man får vänta lite till. Har någon berättat för våra spelare att pucken inte gör ont?
Låst ämne

« · 2114365