Om man tolkar detta rätt, alternativt läser mellan raderna, så får nog Johan Ryno vackert vänta på spel i NHL och Red Wings, trots att han skrivit kontrakt.
"'Både Detroit och jag vill att jag spelar en hel säsong med Frölunda först, berättar Johan i dagens CITY."
Så var det klart att Linköping inte ser fullt lika starka ut längre. Brister på backsidan hade man redan, men nu när Magnus Johansson lämnar för Chicago så ser det faktiskt lite lätt krisartat ut.
Tvåtallar: Japp så är det. Här är hela försäsongs programmet:
07-08-16 19.00 Timrå IK - Björklöven E.ON Arena 07-08-28 19.00 Timrå IK - SaiPa E.ON Arena 07-08-30 20.00 Leksands IF - Timrå IK Clas Ohlson Cup 07-08-31 16.30 Timrå IK- Brynäs IF Clas Ohlson Cup 07-09-02 14.00 Timrå IK - Mora IK Clas Ohlson Cup 07-09-05 19.00 Timrå IK - Modo Hockey SCA-cupen 07-09-07 20.30 Timrå IK - Brynäs IF SCA-cupen 07-09-08 17.00 Sundsvall Hockey - Timrå IK SCA-cupen 07-09-20 19.00 Djurgårdens IF - Timrå IK Ej klart.
Tvåtallar: Det stämmer, vi möter Björklöven i den första träningsmatchen. Du har för övrigt hela nästkommande säsongs spelprogram i högermenyn här bredvid under "Spelschema 2007-08". (Och även länktipset nedan går dit)
mikenomad: Precis, jag har också varit inne på de tankegångarna. Våra bryderier, (ersättare till Strålman, sticker Backe över pölen? etc.) är relativt små om man jämför. Men, men, den man ligger med får bädda (eller hur det var...) Det är gott att vara TIKARE!
När man letar efter vissa saker så dyker man ju alltid på små överraskningar. Som på Tradera t.ex, där "Habba" har lagt ut ett signerat kort på en mycket ung Zäta. Kan det vara från säsongen 2000/01, eller är det tidigare?
ÄlskarTIK: Timo gjorde det bra. Han var en av de rappaste i det finska laget tillsammans med Kontiola. Märkligt att dessa var bänkade innan match... En annan sak var att Pyörälä gjorde sin första pinne då han fick en assist på 2-3 målet.
Hahl Bundy: ja men vad jag har märkt så finns det väll inge hjärta ör nån klubb allt handlar ju om pengar .. så det förvånar mig inte om DIF FORTFARANDE är han s favorit lag :(
....så gillar jag inte Antons uttalande i länken här bredvid från SvD "Från ettan till NHL". Citat" och dessutom är Dif mitt favoritlag." Hmm, borde han inte sagt: "och dessutom VAR Dif mitt favoritlag."
Får hoppas att Sthlmsjournalisten medvetet skrev fel!