ÄlskarTIK: Skulle tro att det är han till vänster, han som sa att han blivigt lite av en "rikskändis" på navet. Men titta, Barn och fritidsprogrammet har dom på min skola. Där ser man, kanske man stöter på dom ganska ofta nurå om det inte tar för mycket tid med A-laget kanske i vinter?
Kan ha sett, säger kan ha sett Pääjärvi eller Lander idag. Satt 2 ungtuppar bredvid mej idag och snackade om hockey, den ena sa att han hade blivigt som en ny "rikskändis" (stav fel kan hända) och den andra hade fått skriva autografer tydligen. Men pääjärvi är väll i tv pucken så det är väll inte han. Sen hittar jag inte några bra bilder att kunna jämnföra med med Lander.
Hahl Bundy: Den där bannern visar ju bara att ni har så lite att göra att ni nästan putsar sönder ert klubbmärke medan vi inte behöver starkt strålkastarljus och blanka klubbmärken utan vi lyser upp tillvaron med guldlystern i våra ögon.
Förresten, den där referensen till Petter i bannern där är väl meningshalvorna på fel ställe.
Jensen_12: Hah... du håller inte koll på läget ? Det var MoDo som vann sm guld och det var även MODO som slog ut det där förorts Timrå i kvartsfinal så jag tycker faktist att det är modo loggan som ska lysa ;D Idiot Tikare !!!
Gidde: Precis som man kunde anat om en inskränt bonde visade du dig vara en riktig skvallerkärring... Vad skönt för dig att du slipper ligga vaken i natt och grubbla över detta nu!
gud: Vet inte gud mer än jag vet? Men ok då. Christian Sjögren var en talangsvag spelare som fick ta till litet smutsiga metoder för att ta en plats blad de stora killarna. Han symboliserar allt för väl Brynäs 2004-2005...
Dream Team: Det hoppas jag verkligen stämmer. Om så alla tolv elitklubbar går runt på fem formationer skall det ändå inte finnas plats i högsta serien för en så usel spelare som Christian Sjögren.
"Vad gör alla hockeyhjältar efter karriären? Dubble SM-guld-vinnaren Christian Sjögren, 29, jobbar på en bilverkstad i Nacka. Han lade ned hockeyn efter att tvingats runt bland sex klubbar senaste tre åren."
Hahl Bundy: är en nybörjare på Hockeysnack, vill bara lägga till en sak, I vinter borde kedjeformationerna se ut såhär: 1:a kedjan ska bestå av Pärssinen, Hahl, Pyörälä 2:a kedjan med Hedström, Regin, Tenkrat 3:e kedjan med Sundh, Johan andersson, Hynning 4:e med Axelsson, Erik andersson, Carlsson och Björn svensson extra forward, så skall de se ut i mitt tycke
nectis: okej, blir bara lite irriterad när folk ständigt verkar totalt glömma bort att sidan existerar. Har man bekymer med sin lina är det en sak men jag vägrar tro att det är fallet alla gånger jag sett fenomenet.
Bara Leksand som gjort mindre mål klart det här inte håller med 32 matcher kvar måste ageras annars kommer det bli ras ner till botten. Utan Johansson Dalle Genborg Didde har vi legat där redan i botten. Totala fiasko värvningar på ... | Läs mer
Hur som helst, kul är den i alla fall!