Andersson: Han är inte ens anmäld i truppen, så han kommer inte få stå nån match troligtvis. Han är bara med om någon av nuvarande målvakter skulle skada sig.
Olli Hahl: " Vad vissa NHL proffs gör i det här laget är en gåta. Alexander Nylander"
Tror Samhall var smart och plockade med lillebror Nylander för att få med storebror när Toronto blev utslaget. Nu brukar ju William allt som oftast ställa upp i VM, men nu blir det nog ännu mer givet när han får spela med brorsan på seniornivå för första gången.
{9566}: Nej vi ska spela som Växjö. Tråka ut motståndare, fans o hela världen o vinna med max nåt mål. Jag fattar varför Lander o Dahlén inte är med. Sörensen är en stjärna, liksom De la Rose. Vad vissa NHL proffs gör i det här laget är en gåta. Alexander Nylander, Fabian Z mfl.
{9566}: Fel träff men det räknas också. F.ö vilket skitlag Samhall har satt ihop. Bara för det lär dom väl väl vinna men hur det ska gå till vet jag inte…
Zoogin62: Jag växte också upp då, minns ärligt talat ingenting om att det skulle vara företrädesvis ett kön som lyssnade på DM. Men du växte väl upp i nån trollby där inavel och inskränkthet härskade. Låter så iaf
Olli Nomadinen : Nej, absolut inte, men när jag växte upp på 70- 80- talet så var det bara tjejer som gillade Depeche Mode. Men kunde väl vara nån enstaka kille åxå, vad vet jag? Hur som helst så är den typen av musik det absolut sämsta tänkbara för mig. Jämförbar med Kalle Jularbo. Naturligtvis får man tycka som man vill, men som sagt. För mig otänkbart.