1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2541444

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Nej, absolut inte, men när jag växte upp på 70- 80- talet så var det bara tjejer som gillade Depeche Mode.
Men kunde väl vara nån enstaka kille åxå, vad vet jag?
Hur som helst så är den typen av musik det absolut sämsta tänkbara för mig. Jämförbar med Kalle Jularbo.
Naturligtvis får man tycka som man vill, men som sagt. För mig otänkbart.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Kalle Jularbo är kung!

Sv: Apropå nånting...
Meduza: Jag växte också upp då, minns ärligt talat ingenting om att det skulle vara företrädesvis ett kön som lyssnade på DM. Men du växte väl upp i nån trollby där inavel och inskränkthet härskade. Låter så iaf

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...