Sanny tipsar/tror vi kan värva John Nyberg från hv.
” Ett lag som definitivt skulle ha användning för honom och där det redan finns en relation till HV71 sedan tidigare, nämligen i Kent "Nubben" Norberg. Visserligen assisterande sportchef i Timrå nu, men han vet vad han tjänar, han vet vad han får av John Nyberg och han behöver en back sedan Pilö blivit skadad, säger Sanny Lindström i TV4 Hockey-podden.”
Ja ha precis prat mä " SHERIFFENS " far som satt mä Ante å såg matchen igår! 💪😍 Ante va väldigt nöjd mä dä hann såg igår!! Hann sa även att SHERIFFEN tyck det var underbar glädje å harmoni i lage!!🎉🥳😍 Mann ä somm i ett rus å bar vänt tills puckuslingen släpp i EON imorgon kl 18!! Låt dä rinna lätt rabbuslingar å håll int igen för live ä en fest till mann pinnen trill av 🥳🥳🥳 HALLELUJA 🙏🙏🙏
TIK_TIK: Jag håller absolut med, jag säger inte att jag tycker det räcker med 5 000kr i böter. Bara att så var det redan förra säsongen och den här diskussionen har i praktiken pågått sedan dess. Vi slår på en död häst.
Rico01: För att kunna stävja detta otyg måste det till nått som känns. Som tex 2-3 matchers avstängning, eller att klubben får ta smällen och tex betala 20 000 till cancerfonden.
Nisse på Mon or: Alltså får det lilla fuskar svinet bara böter 5000 kr? Jag läser då ingenting om nån avstängning. Jag bryr mig egentligen inte om den här enskilda händelsen men vilka signaler skickar man om man inte stävjar filmningar bättre än ett sketet bötesbelopp på 5000 kr? Alla försök att manipulera domarna borde rendera i minimum en match avstänging
Kommentar på mejl direkt; "Tjenare! Haha ja precis, i går såg det ut som en solklar utvisning från läktaren (som jag tror att jag skrev i liverapporteringen.) Men nu i efterhand var det en ganska tydlig filmning, enligt mig. Mina kollegor ska snacka med Max om detta vid 11.45 som sänds live på vår sajt!
tjobba: det finns en del deals biljetter nu. Efter förra matchen fick jag sms att jag får halva priset på nästa hemmamatch (imorrn). Igår fick jag från servanet att biljetter kostar 80kr (samma förra matchen)
Ser ut att vara överraskande mycket sålt till torsdag. Inte jättemånga sittplatser kvar och när Timrå öppnat upp de 3 översta raderna på kortsidan bruket det betyda att det blir väldigt mycket folk. Den såg jag inte komma, 2 dagar innan ett derby. Kul om det blir en bra bit över 5000 även mot Växjö!
Hank: Härligt med första bortasegern, får gärna komma flera. Bra coachat från period 2 och genom hela matchen. Och att vi får ett matchavgörande slumpmål. När hände det senast? =)
Söderöver: Tycker ändå jag ser förändring i coachningen, värdelös första period men förändrad matchbild i andra och tredje, Hoppas det håller i sig. Känns som det blev lättare hängskallar ifjol
Ahpl: Så är det. Men sen får vi kolla vad vi har för backar i laget också. Vilka ska kunna hantera att spela ett snabbt kreativt bakifrån? Strömberg? Eronen? Pilö? Svensson? Nässen och Forsmark ska väl vara dom bästa på det, men än så länge klarar dom inte heller av det fullt ut. Upp till Kapanen att lösa det där nästa säsong.
Ahpl: Ja, kan ju också vara nått Jokinen fått lite insikt i nu med hans spelfilosofi. att det blir svårt med vår backsida Trots allt.
Jag har redan inställt mig i att det blir en mellansäsong där målet blir att kriga för att nå slutspel. Sen får det bli en makeover på backsidan till nästa säsong!
Bragd-Birger: För väl att Leksand inte heller är bra då. 🤪 Men ja, skapligt menlös match än så länge. Men en styrka om vi kan gå vinnande ur sådana med, så ända in i kaklet i 3:e nu!
Sånna här matcher lyckades vi torska förra säsongen!
{297}: Kanske de blir lite lim i truten på alla som gnäller o klagar på Jonte hoppas att de slutar att gnällas på honom men även jag tycker att han inte levererar hela tiden !!!!!!!🇺🇿🇺🇿🇺🇿🤠
Ahpl: Forsmark har inte imponerat. Svagt passningspel. Dom andra backarna spelar väl efter sina förutsättningar iaf. Men Nässen och Forsmark måste vara bättre.
{469}: Det man kan tycka är att domaren borde ge oss ett par fler PP, lätt att spela enkelt av leksand när man får hålla fast och haka utan konsekvenser. Helt ok bortamatch än så länge!
KulltorpsOlli: Ärligt talat får vi köra hur tråkigt vi vill på bortais. Bara 3 poäng bärgas! På hemmais så måste kravet vara att vi går för det och att spelarna ger publiken underhållning på köpet!
” Ett lag som definitivt skulle ha användning för honom och där det redan finns en relation till HV71 sedan tidigare, nämligen i Kent "Nubben" Norberg. Visserligen assisterande sportchef i Timrå nu, men han vet vad han tjänar, han vet vad han får av John Nyberg och han behöver en back sedan Pilö blivit skadad, säger Sanny Lindström i TV4 Hockey-podden.”