P A: Fan kan vi inte föreslå till Frölunda att vi kör utan målvakter ikväll i vår match också? Ingen målvakt att skjuta mitt i magen på borde gynna oss.
Mustard Tiger: Nu skrev jag frågetecken vilket är ett skiljetecken som används som avslutning på direkta frågor. Främst eftersom jag inte har st plus men samt höjde på ögonbrynen över Timrås akuta problematik med att sittplatserna inte räcker till på matcherna, hur många matcher det handlar om vet jag inte men gratismatchen kan man ju räkna bort ur statistiken. Man hade mest tänkt på förhand att de kommersiella ytorna är det största sorgebarnet men bra att denna åtgärden görs i så fall.
JanneH: Du tänker på Gustav Nielsen. Han spelar i Sønderjyske sen nåt år tillbaka och bildar där allt som oftast backpar med en annan av våra gamla storbackar - kung Oskar Drugge.
Cobbel: Du glömde Tommy Stenqvist och han som var king i 5 matcher men som spelar i Hudik nu. Obs jag är inte oförskämd, bara gammal med dåligt minne och orkar inte googla.
Fan vad man längtar tillbaka till Sebbe Erixon och Eric Moe tiden. För att inte tala om Anton Strålman och Kalle Koskinen.
Stridhsyxa: På tal om backar. Sitter och komponerar ihop en backsida bestående av våra bästa backar under denna SHL-sejour, vilket är skitsvårt helt ärligt. Vem är vår bästa back under dessa 5 säsonger?
Forwarsidan är betydligt lättare. Där har vi haft några av seriens bästa spelare. Spets deluxe. Har jag glömt någon som ska in?
Stridhsyxa: Haha chilla, jag läste fel. Sen ville jag poängtera att det varit betydligt sämre.
Att klacken var så tom som den var finns det inga ursäkter till dock. Hela regionen sket fullständigt i Timrå säsongen efter vi åkte ur och några år framåt.
Stridhsyxa: Minns du inte hur det såg ut mellan 2013-2016? Där kan vi snacka om folk som vände klubben ryggen helt och hållet. Klacken bestod av 15 pers ungefär.
Rallarn: Hur ofta är ståplats slutsåld då? Som typ är gratis. Blir bara en massa snåla tomtar som köper dit. 20-talets sämsta uppslutning på ståplats denna säsong. Några är ju avstängda så då måste alla polares polare sympatibojkotta. Pinsamt.
Rallarn: Svar ja. Sittplats har sålt slut flera gånger denna säsong. Ståplats 0. Även fast kapaciteten minskar så drar fler stolar in mer pengar. Att sen stå blir mer kompakt är inget negativt heller.
Rallarn: Ofta. Tidigare under vintern så hade vi någon svit på typ tio matcher när sittplats var slutsålt.
Ryggmärgsåsikten brukar i de allra flesta fall vara negativ när ståplats ska minskas till förmån för sittplatser men i vårt fall är det nog perfekt. När hallen byggdes om så var kapaciteten satt till 1800 ståplatser, men då inrymde den även bortastå. Problemet med den kapaciteten blev att de där gluggarna behövde placeras så jävla dåligt och mitt i pga bestämmelser från brandmyndigheten. Jag hoppas att man kanske kan bygga bort/flytta dem nu.
Synd bara att man inte gör något åt bortastå i samma veva, där har vi en inkomstkälla som bara vaskas bort säsong efter säsong i och med att alla bojkottar den.
Montén Python: Ja det är för bekvämt. Det är för mycket mys i Timrå. Pudas hade aldrig tillåtit något liknade. Där ställer man krav på varandra. Galet imponerade dom är SAIK. År efter år.