NuMo: vad är övik då en rondell och typ en korvkiosk mycket mera är det inte ja just ja en ishall oxå som ni kan tacka foppa för annars hadde ni fått spelat i ladugården ännu ;)
Uno Gordon: hehe får noll känsla när jag ser nåt annat lag spela än Timrå - men nu ska jag fan följa med Almtuna i år, bor ju typ ett stenkast ifrån hallen - man har ju inget val!=) Tycker de ser helt ok ut Almtuna i år faktiskt, Sundsvall var chanslösa - Almisarna har ju Mark in the park i mål! lol
Steffe: Personligen tror jag att vår eminenta klubb oxå skulle se en ny arena och kanske även på annan plats än där Éon ligger idag,men nu har man ju ett avtal med Timrå Kommun i flera år framöver så det lär nog inte bli aktuellt.
TIKbiff: Du skall nog inte underskatta Helene Westerlunds inträde som ordförande i Conferera. Det kommer nog ett utspel från Conferera i Arenafrågans vara eller inte vara och placering framöver.
Frella: Är det inte lite typiskt...igår var bl.a. stockholmlagen DIF o SSK igång och träningsmatchade, följdaktiligen direktrapporterades hockeylagens träningsmatcher via kvällstidningarnas mål för målsidor. Idag finns inte en stavelse någonstans om att bl.a. TIK spelar match...
mikenomad: Ok att det är genrep, men det skulle ju inte sitta helt fel med en seger mot ett allsvenskt lag så här efter plumpen mot de blå. Lite vinnarkänsla och självförtroende är aldrig fel när man går in i en serie.
Jensen_12: VI får hoppas att han fortsätter med det när grundserien drar igång. Då för väll vi skratta åt frölunda som inte lyckades knyta till sig honom, så där gjorde Timrå nog ett klipp :)
Timrå ik vi ger aldrig upp