Loma: Måste han va så övertydlig herr Nyström? vi har redan förstått att han inte gillar Timrå IK . Han och Virus måste ha bildat en klubb och sitter tillsammans efter Timrås förluster och firar.
Tikinmyheart: Jo faktiskt har jag ju det ibland eftersom jag slutar typ 14 varje dag... och sen jobbar ju tjejen min till 21. Tror jag behöver en hjärnblödning eller nåt liknande för att få för mig att laga en tårta till damen haha.. och barn har man ju inte!
Jo har lovat hämta damen ikväll ifrån jobbet - efter hockeyn!! Behövs som sagt sååå lite för att göra hon glad=P Känner mig som en äkta mansgris.... men jag överlever på min charm=P
Yellowcard: Jag kan lova dig en sak. Om du skurar rent badrummet kommer hon att göra allt för dig under minst en vecka framåt:) Tro mig det funkar, jag har provat.
M. Nyström är så förbannat löjlig när han börjar gapa om vad nyförvärv kostar per match...fullständigt värdelöst vetande! Herregud, säger ju sig självt att TIK måste agera nu, det skulle naturligtvis skett för länge sedan och det är väl snarare där man skall ha invändningar. Men bättre sent än aldrig är en sanning som stämmer i det här fallet.
Lika självklart är det ju att spelare som kommer nu vill ha marknadsmässigt betalt och då blir det ju rätt stora summor när man roar sig med att slå ut det på antal kvarvarande matcher så här i slutet av säsongen. Kostnaden för Dee Caz fattar jag inte att han ens orkar kommentera, 100 000 för en månads hockeyspelande är mig veterligen långt ifrån nån superlön med ES-mått mätt....
Missförstånd!? Jag syftade på att Boden är kallast i Sverige, men du kanske menade Karlskrona? Fan vet. Så här går det ibland då man vill fira en ack så viktig bortavinst. Så jävla skönt dessutom att spöa lappsatan med sina "hata, hata, hata"-fans...
DJ Hemp: Karlskrona var inte heller så härligt... Det blev obehaglig kyla när det blåste upp till storm hela tiden och man aldrig lärde sig utan var alltid underklädd
Skulle SSK och DIF åka ur LOVAR jag att snacket om 14lag skulle gå glöd hett bland "experterna". Dom skulle väl knappt hinna spela sista KS matchen innan det bestäms att det ska vara 14 lag. eller så får dom harva i AS i ett år sedan kommer 14 lags regeln in, om dom inte går upp själa, som jag inte tror något av lagen skulle lyckas med....
T T: Satan! Jag slarvade bort inbjudan som jag fick av syrran och hennes kille på eran favvotidning XP (mkt bra på hockey) och nu kommer jag inte in. Måste fixa det där!
Jag om någon vet hur jobbigt det kan vara att leta igenom sitt privata skivarkiv efter låtar man känner på sig att man har eller eventuellt inte. Trots kategoriindelning och bokstavsordning tar det en jävla tid - särskilt när man efter en festnatt har placerat skivorna lite fel (händer ytterst sällan). Men då avvaktar jag tills att där tillkommer samtliga akter, för jag vill nämligen ha allt! Vad saknas där i dag, menar du?
Om inte ens AC/DC (ett band jag normalt aldrig lyssnar på, men vars låtar jag till viss del ändå uppskattar) finns på spotify kan man ju fråga sig hur det står till med den musik som jag helst vill lyssna till. Jaji, då får man väl ligga lågt ännu ett tag vad gäller spotify. På youtube hittar man trots allt det mesta, inte sant? Eller i det egna skivarkivet...
Så är de kul att se Björn Svensson gå så bra både spelmässigt och poängmässigt, i år har han bara spelat 31 matcher så här långt men är bara 3 poäng ifrån att slå sitt personbästa som är 16 poäng så här långt, han har tagit ytterligare ett kliv i år och de är kanon att vi har honom på kontrakt nästa säsong också.Samma sak kan man tyvärr inte säga om Sundh som jag hade hoppats på mer än på svesse när dom båda kom hit inför säsongen 06/07.
Hahl Bundy: Måste alltid pappersarbetet bli klart i sista minuten när det gäller Timrå IK? Jag tänker på Sonnenberg och han blev ju inte klar igår direkt...
Säkert nån rackare som tidigare skrivit om det men det skiter jag i.
...så förvånar det mig inte när "Håkkyoraklet" Nyström inte kommenterar nånting om Timrås vinst över favvolaget Luleå. Igår var det intressanta matcher mellan starka Luleå o panikslagna Timrå enl. den självutnämnda experten.
Idag i sin krönika tycker han att det är dags att släppa fram de yngre lirarna i ES! Ja men goddag yxskaft! Vad är det dom har gjort den här säsongen då med Timrå i spetsen?
Det är rent sagt åt helvete! Helt oacceptabelt, oavsett religion, hudfärg, supporter för ett annat lag, är helt ovidkommande. Man går dit för att njuta av idrotten och fördriva några timmar på att göra det man gillar.
Om jag vore en modig man fylld av tillförsikt så skulle jag hålla på både Modo och Rögle i kväll. Nu är jag tyvärr inte det så...