Malmö i konkurs?? Varför lär man sig inte när man har varit nära att gå i konkurs förut man har blivit räddad förut men nu verkar de inte bli nå mer pengar, inte från Percy iaf
Jesse P: "Malmö i konkurs?? Varför lär man sig inte när man har varit nära att gå i konkurs förut man har blivit räddad förut men nu verkar de inte bli nå mer pengar, inte från Percy iaf"
51% regeln ska ju tydligen ändras och då är Percy intreserad av att köpa stora delar av klubben! Men han sa att det måste gå igenom iår! Det blir nog räddningen!! FAN också jag vill se skiter braka ihop! Men "får" Tur BK Rögles arena då? FAN också Tur BK har sån tur.
Blizzard: dom är inte värd att få fortsätta spela, ja mena, dom har ju haft sina chanser, (fler än en va`?) haha, nja, vem vet, dom vinner förmodligen på lotto när percy lottar ut den i besvikelse över att folk inte kan hålla i pengar
Jesse P: Antingen har dom redan tagit ner skylten eller så är det många besökare på kö till deras arena , man kommer inte in dit i alla fall. hmmm http://www.malmoredhawks.com/
Skickade sms till 118100 för dom har ju svar på allt. Min fråga löd såhär...
Fråga: När tar Timrå sitt första sm-guld i ishockey? Svar: 118100 tror att Timrå IK borde ta sitt första SM-guld i ishockey allra senast år 2028. Det skulle passa bra eftersom föreningen fyller 100 år det året (även om inte klubben hade med ishockey på programmet fören 10 år senare)
Simmalugnt: Originellt men kul om det skulle vara så(obs jag fattar att så inte är fallet och ungefär lika troligt som att MIF spelar i ES 2009-2010...=))
Simmalugnt: Haha, nu ska vi inte börja ha en sådan attityd mot varandra. Ett forum är till för att sägas vad man tycker, inte för att berätta för folk att dom borde spärras in. Jag tycker personligen så att Foppa kan vara den avgörande delen för att Timrå ska åka ner i ingemansland och Modo upp. Då tycker jag att jag borde få tycka så utan att någon säger att jag borde spärras in.. Skärpning tack.
Simmalugnt: Jo, onödig kommentar av mig. Ledsen för den om det var någon mer än du som tog illa upp. Dock vill jag inte höra att jag bör spärras in för det. Men iallafall, end of discussion. Even? SNNJ.
Måste hålla med dig där för en gångs skull! Tycker att Lotvonen är alldeles för seg i vändningarna och hänger inte med alls i vissa spelsekvenser. 9/10 av utvisningar är hakningar för att han är på efterkälken. Jag säger dock inte att Lotvonen är dålig, han är bara lite väl seg ibland. Men han är ju duktig på andra saker istället, dock så tycker jag inte att de överväger den lite mer negativa sidan.
Blev bara allmänt less p.ga förlusten igår mot Modo och så får dom Foppa idag, lite väl mycket för mitt sinne. Ber om ursäkt mot alla som tar illa upp mot min jargong, ta inte åt er personligt om det skulle vara så.
Haha, nejnej. Niemi är efternamn från min kära mor och Johansson från min kära far! Sean heter far och Niklas är mitt namn. Jo, LITE omklädningsrum skadar inte. Dock inget omklädningsrum för 10-åringar. Det ska bli mer moget från min sida, ursäkta mig till alla återigen. Här ska det skärpas till från min sida.
Under uppehållet skulle följande kunna "finslipas" för att få ett heeelt annat lag.
* Målvaktstränare + Backlund går igenom lite AO.
* MPS m.fl, men framförallt MPS nöter avslut. Att sprätt upp pucken. Öva. (MPS är grym, men i slutändan är det antal mål som räknas)
* Istället för att skicka dragskott kör Sundh 1-mot-1, finter och handledsavslut. (Jag vet, dragarna från strax efter blå skapar offensiva tekningar..)
* Fler forwards in framför mål oftare.
* Och inge jädra lall i egen zon. Det är ok med dåliga beslut ibland. Men när man tagit ett beslut så genomför man det ordentligt. Ska pucken ur zon så duttar man inte.
I övrigt har det sett riktigt bra ut. När farten och intensiteten är där är det en fröjd för hockeyögat. Tänk om punkterna ovan kunde bockas av..
Peter Forsberg, varför fortsätter du karriären i MoDo.
- Det handlar om möjligheten att uppleva något nytt i en hockeyrink. Jag har redan vunnit Stanley Cup, OS och VM, men det finns en hockeyupplevelse som återstår innan jag kan lägga skridskorna på hyllan; spela en kvalserie.
Varför lär man sig inte när man har varit nära att gå i konkurs förut
man har blivit räddad förut men nu verkar de inte bli nå mer pengar, inte från Percy iaf