Hahl Bundy: Håll ut. Med lite motivation och tajming från min sida kanske säsongens första "Best of" kommer innan uppehållet är över. Får väl se hur mycket tid jag får över. Men jag har i alla fall kommit en bra bit på vägen.
Hahl Bundy: 12 dagar!?!? fan trodde det var en vecka.. Denna säsong har varit såååå kämpig och spännande varje omgång så jag tror det kommer bli ännu värre med abstinensen när väl säsongen är över..
Hahl Bundy: Senaste matchen la sig som mjukt, fluffigt handplockat dun kring mitt sinne. Jag är en dröm i sällskapslivet (det man vid uppehåll upptäcker att man knappt har kvar iofs) men lär bli kinkigare ju längre det gått av uppehållet och när matchnerverna börjar tagga pp igen....
Kerstin_k: En hyllning till Pyörälä vore inte helt fel. Karln har gjort 37 mål hittills på 2 säsonger! Mer blir det! Linkan, Bjud över varje bud han får!
superfalle: Jag kan ge karln en sån där skridsko som man spänner på sig som en slalompjäxa! Man han gör ingen sukke ändå. Det blir en dubbeF(l)oppa. Karln kan inte leverera o hela laget tror att han är räddaren i nöden så dom lägger av att spela ännu mer.
Jag tycker vi i klacken kan börja sjunga en ramsa efter varje mål pyrret gör ! han är värd de ! Då kanske han blir kvar också chans skulle bli större iaf ...
Andersson: BÅG är en lallare som sitter och kläcker ur sig floskler och ger ett allmänt osäker intryck i TV samtidigt som han säger "om man säger så" i varannan mening.
mikenomad: Han kanske inte skiter i NHL men han skulle ju kanske få mer hjärta för TIK om vi visar vår tacksamhet till honom .... han kanske kan återvända någon dag, om han skulle välja NHL vill säga.
Jacksson 71: Är nog ingen Timråit som inte vill ha Pyrret kvar. Dessvärre hjälper nog inga ramsor i världen utan vi får nog be en stilla bön och hoppas på ett under....
Jacksson 71: Fan, jag får slutspelsvibbar. VILL SPELA SLUTSPEL NU! Tar vi oss inte dit kommer det vara så jäkla tråkigt... och nu är det uppehåll.. fan vad jobbigt.
mikenomad: Tror iofs inte Pyrret sitter sen och tänker.
- Har ju fått bud från NHL nu, men samtidigt har jag fått en ramsa av Timråklacken.... Nej jag stannar i Timrå den ramsan är värd en sista chans till NHL :D
Jacksson 71: Fast jag tror du har en poäng i att göra hans tid här så bra som möjligt så det blir jobbigt känslomässigt att lämna. Och kanske, kanske får vi se han i TIK-dressen igen nån gång i framtiden....
FH - avdammad: Härligt med en del nostalgiska inlägg idag. 1965 var jag nio och fick börja följa farsan på Timrås/WÖ:s och Giffarnas matcher. Dessa lag fastnade längst in i hjärtat och är kvar där lika hårt fortfarande.
I love these two!