1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 614016 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
...så vill jag bara säga att Pyrret måste stanna liksom Lehtonen.
I love these two!

Hahl Bundy: Håll ut. Med lite motivation och tajming från min sida kanske säsongens första "Best of" kommer innan uppehållet är över. Får väl se hur mycket tid jag får över. Men jag har i alla fall kommit en bra bit på vägen.

Hahl Bundy: 12 dagar!?!? fan trodde det var en vecka.. Denna säsong har varit såååå kämpig och spännande varje omgång så jag tror det kommer bli ännu värre med abstinensen när väl säsongen är över..

.. så undrar jag hur många inlägg i rad man kan skriva utan att nån reagerar nu i dessa abstinens tider?

Hahl Bundy: 8 eller 9

Ahhhh det blev bara 4! Skit oxå! :)

Hahl Bundy: hähä

Kerstin_k: Jag har väntat länge på dina best of. I allafall sen Karjala Cup :)

Yellowcard: 10 dgr ska det vara. Men abstinensen är lika svår ändå :)

tydligen hysteri efter biljetter till modo matcherna nu då messias ska knyta på sej rören .. vad tror ni ? blir de super succe

Hahl Bundy: Senaste matchen la sig som mjukt, fluffigt handplockat dun kring mitt sinne. Jag är en dröm i sällskapslivet (det man vid uppehåll upptäcker att man knappt har kvar iofs) men lär bli kinkigare ju längre det gått av uppehållet och när matchnerverna börjar tagga pp igen....

Hahl Bundy: ja substitutet (LG Games ) är ju inte riktigt lika spännande som kampen om slutspel

LG står för Lars-Gunnar

Kerstin_k: En hyllning till Pyörälä vore inte helt fel. Karln har gjort 37 mål hittills på 2 säsonger!
Mer blir det!
Linkan, Bjud över varje bud han får!

superfalle: Jag kan ge karln en sån där skridsko som man spänner på sig som en slalompjäxa!
Man han gör ingen sukke ändå. Det blir en dubbeF(l)oppa. Karln kan inte leverera o hela laget tror att han är räddaren i nöden så dom lägger av att spela ännu mer.

mikenomad: Inte bra. Inte bra alls. :)

Hahl Bundy: ja , Eftersom han (antagligen ) kommer göra mer poäng denna säsong än vad Riku Hahl gjorde förra .

Och det är inte dåligt =)

Snart är det Wikegård vs Bengan på tv.

Andersson: kanal?

Hahl Bundy: 10 dagar är för mycket.. Om ändå LG whatever hockey skulle ha varit intressant då... men icke.

Andersson: Man kan inte lyckas med allt men lite drag härinne kan man väl ordna innan john Blunmd kastar pulver i ögonen o inte i näsan!

superfalle: ja , Hockeykväll tror jag är på Svt1 , kl 21.30

Andersson: Man tager man vad man får.
Superfalle: Men vakna!

Hahl Bundy: det kanske tillåme blir beröm till Timrå i hockeykväll , lindrar isf abstinensen lite.

Yellowcard: Lg eller Sweden Hockey Games eller vad det heter. Gäääsp.

Abstinensen är påtaglig.

Andersson: jasså äre bengan då måste dom förlänga program tiden "ööööh ööööh.....jo....öööh...vi...har spikat truppen nu....öööööh"

Hahl Bundy: kul att de Brend iaf, kanska fått lite mer fart på pojken efter Ryssland!

Blizzard: Brendl*

Blizzard: hehe ...

Bengt-åke : öh... vi ... hmm .. ööööö är nöjda ... bra trupp .... ööhh , kommer gå bra

Wikegård : Toppa laget eller avgå !!!!

;)

Andersson: hahahaha! nu börjar de. Hörs :)

Hockeykväll var visst i SVT2

Hahl Bundy: hehe till och med Div 1 är mer intressant dock -appropå div1 så sänds piteå - Asplöven på webben på onsdag=)

Andersson: haha snart börjar Niklas och Bengt Åke att slåss=)

Yellowcard: är det viktigt att ringa varje spelare i varje dag , varje dag?

varje lag , varje dag

Yellowcard: Asså BÅG, vilken j-a lallare det är...om man säger så.

mikenomad: ?

Jag tycker vi i klacken kan börja sjunga en ramsa efter varje mål pyrret gör ! han är värd de ! Då kanske han blir kvar också chans skulle bli större iaf ...

Jacksson 71: bra förslag , men frågan är hur den ramsan skulle låta

Andersson: BÅG är en lallare som sitter och kläcker ur sig floskler och ger ett allmänt osäker intryck i TV samtidigt som han säger "om man säger så" i varannan mening.

Andersson: vet ej.. bryr mig ej.. =) Dom kan lika gärna lägga ner skiten tycker jag!

Jacksson 71: JA, ramsor till Pyrret så kanske han skiter i NHL.

mikenomad: Man sitter mest och tycker synd om han.

Yellowcard: Snacka om att se obekväm ut i sin roll...fan, satt nästan och skämdes å hans vägnar. Tragiskt att han är svensk förbundskapten!

mikenomad: Känner ärligt talat ingenting speciellt... Är så totalt obrydd om svenska a-landslaget att det gör ont. Tacka vet jag Junisarna.

mikenomad: Han kanske inte skiter i NHL men han skulle ju kanske få mer hjärta för TIK om vi visar vår tacksamhet till honom .... han kanske kan återvända någon dag, om han skulle välja NHL vill säga.

Jacksson 71: Är nog ingen Timråit som inte vill ha Pyrret kvar. Dessvärre hjälper nog inga ramsor i världen utan vi får nog be en stilla bön och hoppas på ett under....

Jacksson 71: Fan, jag får slutspelsvibbar. VILL SPELA SLUTSPEL NU! Tar vi oss inte dit kommer det vara så jäkla tråkigt... och nu är det uppehåll.. fan vad jobbigt.

Yellowcard: Håller iofs med dig där, landslaget känns iskallt.

mikenomad: Tror iofs inte Pyrret sitter sen och tänker.

- Har ju fått bud från NHL nu, men samtidigt har jag fått en ramsa av Timråklacken.... Nej jag stannar i Timrå den ramsan är värd en sista chans till NHL :D

Jacksson 71: Fast jag tror du har en poäng i att göra hans tid här så bra som möjligt så det blir jobbigt känslomässigt att lämna. Och kanske, kanske får vi se han i TIK-dressen igen nån gång i framtiden....

mikenomad: ja kanske de :/

« · 1122835 · »