1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 604050 inlägg · 6211 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Patrick Polly: Gärna som VD. Ordförande och Styrelse har planen, VD jobbar varje dag med ekonomi, arenan, och klubbens ansikte utåt men ska som vitigast kunna hockey vår tidigare VD nuvarande är tf räknas inte kunde knappt namnen i truppen. Innala var ändå engerad men ekonomin växte till minus, bara hårt arbete ska till tyvärr är klubben inte superhet i stan men det går att vända tror jag funkar i andra klubbar för pengar finns även om publikt har vi gått bra intäckterna måste komma från partners samvrrkan med kommuner Sundsvall Härnösand Timrå tillsammans är vi medelpads lag

Tom Topp: själv tar jag bussen alternativt snödrivan, beror på hur dragen jag lyckats bli i periodpauserna. Ligger vi under inför 3e brukar jag stanna i baren. OBS jag kan eventuellt skoja lite här

Rico01: enligt svaga rykten ska bulan leda nästa reninventering i Norrbotten.
Åka fyrhjuling och helikopter med länsstyrelsen och vara lite passivt aggressiv med beskt kaffe i termosen.

Men som sagt…

Det är ett klent rykte med klenaste källan… typ som när Luleåsuppe förklarade att Rattie var klar för Timrå när han letade lägenhet i Linköping…

JanneH: Popcorn i modoforumet ikväll allihopa?

KulltorpsOlli: Okej!!! Sagranden gjorde precis 2-0 mot Kalmar!!🇱🇸🇱🇸🤣

KulltorpsOlli: Troja har snygga färger 🔴⚪️

Tog 7 sek för Troja i PP för att göra 3-2. Som en varm kniv i smör skar passningen igenom. Herre…

Bobby Hahl: Troja tar ledningen, helt väntat. 3-2.

Lirade 4-2 till troja till 30 ggr hundring men ser ut att bli mer än så....m0d0 är usla 😄

Rip Kirby: Kunde ha stått 5-2 eftersom målvakten räddat 2 frilägen nu sista 5 min

Tur modolojderna har ett gäng guld i prisskåpet en kväll som denna.

JonteD: Hur sköter sig Timråiterna Sagranden, Edfeldt och Värmhed egentligen? Någon som imponerar?

Smörgåsen : inget ont om Lundmark men det är ju en till breddapelare.

Bobby Hahl: Kmr på mig själv med att nästan tycka synd om modoliderna.

Hemskt otäck känsla kan jag säga…

El_loco: Alla e riktigt duktiga speciellt Sagranden ligger bakom mycket bra uppspel o pass!!🇱🇸🇱🇸

KulltorpsOlli: Usch.. så hänger de in en kasse.

KulltorpsOlli: verkar inte bli några länsderbyn nästa säsong heller.....
Men fyra matcher mot Löven kan bli rätt hett.

BlackBay: helsike vad Troja är dåliga! Och Modo håller samma klass! Men Modo har en bra målvakt iallafall!

Tom Topp: Troja vann på straffar

BlackBay: Kanske blir Sundsvall som får länsderbyn nästa år..

cloon: Ja, så är det, men vi kommer ju behöva kroppar under JVM, han skulle förmodligen bidra mer än exempelvis Lilja eller valfri junior

Nisse på Mon or: Tycker ändå det är starkt av Modo att få med sig en poäng. Troja borta är inte lätt.*

*Inlägget kan innehålla spår av sarkasm.

Blev en trevlig lillörda detta. Gradinpöjken lär sova gott inatt. Och ingen i M0do vill ställa upp på intervju...amatörer.....

Sanyet: Blir Röven-Bofors i HA-final

steveroper: Kalmar Lär också kunna utmana om en finalplats.

Sanyet: Ynkligt!

Tom Topp: måtte vi aldrig mer harva i HA.
Mysigt att spela bortamatch i en folktom liten ishall i Ljungby en onsdagskväll

BlackBay: Det är en roligare liga!!1!

Vargher85: Så är det!! Fråga JFK!!

« · 2946584