Cobbel: Ja tyvärr är väl det från den hyllan det lär handlas :-( Dahlén och EP ersätts med Kopacka och Nick Shore och sedan hoppas man att alla spelare från gångna säsong ska ta steg, utvecklas och börja producera. Ursäkta att jag blir så där ironi-sur nu igen men blotta tanken på att jag har rätt och jag växlar upp till heligt förbannad istället. Blir väl nån jävla repris på förra våren när vi tror vi ska värva Joel Kellman från FBK men istället blev det Westfält.
Unnar DIF:s unga spelare lite framgång innan de drar över, man måste vara imponerad över att man har fått fram 3 sådana bra juniorer som dessutom dominerar i de flesta matcher, dessutom är inte Björck draftad än
Som hockeyälskare älskar man när lilla landet Sverige får fram sådana här spelare
Frondell, Eklund och Björck är en fröjd att skåda så passa på att njut
Jag tror de avgör idag
Björck är helt sjukt bra på denna nivån, killen är född 2008
bar mofftak: haha dom behärskade fan inte ens konceptet icing i slutdelen. Herregud vad blöt den här säsongen var nu när man landat lite och börjat se på andra lag.
Har lekt lite hobbyscout på min lediga dag från jobbet och snubblade in på en jävligt intressant spelare som jag tror skulle kunna färga i SHL och som jag tror kan ha jäkligt kul tillsammans med Sundin i ett andra backpar nästa säsong.
Problemet. Kontrakt 2 säsonger till.. Men det kanske är vanligt med SHL-out i Tjeckien? Har inte en blekaste aning där.
Cobbel: De ska ha kritik också, vi lusade av dem nyligen i Domustrappan av precis den där anledningen. Slö bevakning under säsongen, de har liksom ett SHL-lag att bevaka vilket det sannerligen inte är många lokaltidningar som har. Det ... | Läs mer