1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 607835 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
Maktankan: Det är väl alltid en medical som kan strula i schweiz.

JanneH: Kan ju också vara Nick Shore :D

Cobbel: Ja tyvärr är väl det från den hyllan det lär handlas :-(
Dahlén och EP ersätts med Kopacka och Nick Shore och sedan hoppas man att alla spelare från gångna säsong ska ta steg, utvecklas och börja producera.
Ursäkta att jag blir så där ironi-sur nu igen men blotta tanken på att jag har rätt och jag växlar upp till heligt förbannad istället. Blir väl nån jävla repris på förra våren när vi tror vi ska värva Joel Kellman från FBK men istället blev det Westfält.

Cobbel: Svårt att se Borgström hamna här. Om vi inte lägger upp ett 350+ kontrakt. Men kan ju få ännu mer i Schweiz säkert.

bar mofftak: Går Axel Dahlén igenom medical så kan jag inte tänka mig att Emil stoppas…

JanneH: Andas! 😄

Mustard Tiger varför inte 😊

Då ska vi alltså hålla på malmö och luleå iquell

Andersson: Jag hade hellre velat se Frölunda-Djurgården i en kvart. Frölunda-Malmö känns sömnigare.

Synct: Så fort DIF är ute från slutspelet så blir det bättre

Andersson: japp helt klart håller jag på Malmö och Lule

cloon: Jag håller på DIF och Luleå

Unnar DIF:s unga spelare lite framgång innan de drar över, man måste vara imponerad över att man har fått fram 3 sådana bra juniorer som dessutom dominerar i de flesta matcher, dessutom är inte Björck draftad än

Som hockeyälskare älskar man när lilla landet Sverige får fram sådana här spelare

Frondell, Eklund och Björck är en fröjd att skåda så passa på att njut

Jag tror de avgör idag

Björck är helt sjukt bra på denna nivån, killen är född 2008

mattias - 74: Gillar junisarna men inte dyrgården som klubb dom e faan bra altså!!🤣🇱🇸

Kvällens domare lär inte vara så glad i Christoffer Holm just nu. Eller snarare situationsrummet. :-)

Sättet Malmö tar sig ur egen zon för det mesta. Det är som ett parallellt universum efter att ha följt Timrå denna säsong. Jag är avundsjuk.

Gathlopp: Vi hade verkligen inget att hämta i det här slutspelet, våra backar hade kanske kunnat slå något icing-rekord.

bar mofftak: Men .... vi hade ju kunnat vara öjebjo....

bar mofftak: haha dom behärskade fan inte ens konceptet icing i slutdelen. Herregud vad blöt den här säsongen var nu när man landat lite och börjat se på andra lag.

Har lekt lite hobbyscout på min lediga dag från jobbet och snubblade in på en jävligt intressant spelare som jag tror skulle kunna färga i SHL och som jag tror kan ha jäkligt kul tillsammans med Sundin i ett andra backpar nästa säsong.

Problemet. Kontrakt 2 säsonger till.. Men det kanske är vanligt med SHL-out i Tjeckien? Har inte en blekaste aning där.

Gathlopp: Japp. Hoppas Nubben kollar...

DenRöda: För tunn ?

Andersson och DenRöda: Tunn, visst, men alla som följde JVM såg väl ändå honom och vad han kan?

Sannolikheten att han skulle hamna här är 0,00%.

« · 3005590