1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 609757 inlägg · 6214 ämnen

Apropå nånting...

Sv: Apropå nånting...
JanneH: Förmodligen

Smörgåsen : å andra sidan var det ju en extrem formsvacka i slutet som gjorde att vi sjönk som en sten i tabellen.
I det stora hela var vi nog egentligen ett lag för play-in.

BlackBay: Vi var seriens sämsta lag sista 30 matcherna. En nedåtgående trend över en ganska lång tid. Men hur som helst så hamnade vi 12:a.

Att vi ska få träff på Dahléns och EP:s ersättare är såklart viktigt. Men vi kommer högst sannolikt inte få in någon som gör 55 poäng som Dahlén. Så vikten av att övriga lagdelar höjs är sjukt viktigt.

BlackBay: jo vi hamnade nog några platser för lågt pga avslutningen men man kan ju liksom inte välja bort matcher och säga att de "räknas inte"

Smörgåsen : 24/7

Om vi inte bryter med minst en spelare och sedan hamnar vi i kval, då har vi inte ens försökt. Det här kommer isf vara en sak som jag kommer lacka på under säsongen. Detta kommer få mig att vilja sparka alla igen och vips så har man noll förtroende ännu en gång.

Det måste finnas en gräns för vad man bör kunna prestera för att vara kvar. Signaler är fan fan viktigt för att man ska få tillbaka tron.

Puckat: Vinni Letteri är det fler intressenter på, bland annat HV verkar riktigt heta på honom, så lär vara dyrt.

Wilmer Skoog verkar DIF ha varit sugna på, men kollar på spel i Nordamerika först och främst.

Så de 2 kan vi nog tyvärr räkna bort.

Montén Python: Intervju med Lilja, många här i forumet som kommer bli besvikna.

Villervalla: Besvikna, varför?

Villervalla: Åh, herregud. Hur fn kan Lilja bli kvar?

Nisse1: ett 3-års kontrakt hade ju frigjort en del klöfver ....

Rip Kirby: Han ska kämpa på, förhoppningsvis blir det bättre.

Puckat: En finne till måste in! Otto kan inte bli ensam

Villervalla: Kan ju knappast bli sämre. Jag som trodde det var gränsfall på Heikkkinen ... ojoj

Villervalla: Ja, tron att Lilja ska kunna hitta tillbaka till en något sånär duglig nivå är säkert en väldigt naiv tanke. Men där är jag.

Villervalla: Ojojoj! Jag hoppas att dom vet vad dom gör! 😲

Ni måst förstå rabbuslingar att dä ä ingen somm vill ha folk som int prestert nått!!

Nisse1: Därför att Nubbs Love små menlösa spelare även hamster typer ( Heikkinen) 💯🤣

En sak är säker. Det blir trångt på bänken och på läktaren.

Modano: Fast Lilja har ju haft mer fysik i sitt spel än många av de stora grabbarna i laget.

Skulle nästan våga påstå att han varit mer fysisk än skägget i år. Definitivt varit mer fysisk än MPS hela säsongen. Lägg där tlll att kedjan med Lilja - Levinsson - Heikkinen var en av de bästa statistiskt sett under en del av säsongen.

Hade Lilja inte haft maximalt oflyt exakt hela säsongen, så hade alla suttit här å hyllat Nubben för den värvningen. Det är ju inte så att inställningen varit fel ifrån hans sida.

Cobbel: Maximalt oflyt hela säsongen är att ta i

Villervalla: avgå alla

Cobbel: Fröken Lilja är och förblir en max allsvensk spelare hur än många blinda här är som inte våga öppna käften utan GUDEN NUBBEN ÄR SÅ DUKTIG. Inte alla som tur är men allt för många mähän som bara ja det är bra Nubbs hahaha och tur vi har Experter Magplattan Emil och Modo Gunno som rådgivare. Yra på med din jävla statistik Lilja Levinsson Heikkinen skulle inte vara producerande på bra nivå i skit ALLSVENSKAN

« · 3016402